Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitewn eroon sitkeästä ihailijasta

Vierailija
24.04.2018 |

Kyseinen ihailija on joitakin vuosia sitten pyytänyt minua treffeille, joista kieltäydyin sanomalla olevani varattu. En oikeasti ole varattu, en vain ole kiinnostunut millään tasolla. Pakkien jälkeen oli hiljaista hetken aikaa ja sitten tuli pyyntö lähteä yhdessä konserttiin vain seuran takia, ei mitään taka-ajatuksia. Kieltäydyin. Hetken hiljaista ja pyyntö lähteä testaamaan uusi ravintola, ihan vaan kavereina. Taas kieltäydyin ja seurasi pyyntö teatteriin, elokuviin, baariin, jne joista kaikista kieltäydyin. Olemme samalla työpaikalla, mutta eri työnantajien palveluksessa ja ihailija tavallaan asiakkaan asemassa minuun nähden, joten en voi käyttäytyä törkeästi pakkeja antaessani. Miten saan ihailijan ymmärtämään etten halua hänen seuraansa seurustelumielessä enkä edes kaverina, kun toistuvat kieltäytymiset eivät häntä saa ymmärtämään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaisit hänen ymmärtää että oot lesbo?

Vierailija
2/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimiehellesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on vaan pakko sanoa että  tämä asia on loppuunkäsitelty, treffejä ei ole tulossa etkä ole kiinnostunut.

Vierailija
4/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että et ole kiinnostunut hänen seurastaan nyt, etkä tulevaisuudessa. Jos jatkaa, muistuta mitä sanoit, ja että jos hän ei usko sinua, niin sinun täytyy ottaa yhteyttä viranomaistahoon, jota hän uskoo.

Toinen hyvä keino on yksinkertaisesti lakata vastaamasta. Voi olla, ettei hän lopeta kyselyitään, tai että siihen menee aikaa, mutta sinun ei tarvitse enää kuluttaa energiaa hänen miettimiseensä.

Sitten taas jos haluat palstalle tyypillisen ratkaisun "päästä eroon ilman että hän tajuaa, että haluan päästä hänestä eroon", suosittelisin tekemään itsestäsi epäviehättävän hänen silmissään. Käy treffeillä, mutta puhu eksistä ja seksiseikkailuistasi, ole muuten vaan ällöttävä ja epämiellyttävä ihminen. Hän kokee itsensä sinua paremmaksi ja lähtee metsästämään tasoistaan seuraa.

Joka vaihtoehdossa on huonot puolensa ja ikävät seurauksensa, mutta elämällä on tapana tuoda eteemme tällaisia peilejä, jotka pakottavat kohtaamaan niitä epämiellyttävimpiä piirteitä itsessä. Ettei esimerkiksi ollutkaan ihan niin kaikkien kanssa toimeentuleva, mitä kuvitteli. Tai ihan niin avoin ja mukava.

Vierailija
5/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko lesbo, vai hetero mies tai nainen? Pommittaako sinua naishenkilö ja olet itse nainen? Ei kai kukaan sentään noin sokea voi olla, että toista ei vaan kiinnosta? Vai mitä tässä on taustalla?

Vierailija
6/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko lesbo, vai hetero mies tai nainen? Pommittaako sinua naishenkilö ja olet itse nainen? Ei kai kukaan sentään noin sokea voi olla, että toista ei vaan kiinnosta? Vai mitä tässä on taustalla?

Tyypillä ei liene mitään menetettävää, eikä koe ahdistusta ehdottaa ja tulla torjutuksi. Ehkä kokee tällaisenkin vuorovaikutuksen jopa positiivisena lisänä elämäänsä. Jossei saa positiivista huomiota, niin sitten edes sitä negatiivista.

Vierailija
7/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehelle en voi kertoa. Hän on hankala henkilö ja todennäköisesti pilkkaisi minua ongelmasta. Lisämausteensa soppaan tuo myös se, että ihailija on naimisissa ja hänellä on pieniä lapsia. Alunperin, kun hän pyysi minua treffeille, hän sanoi että on rakastunut ja katuisi koko elämänsä jos nyt ei yrittäisi. Sanoin, että olen varattu enkä koskaan missään tilanteessa halua olla osallisena perheen hajoamisessa. Ilmeisesti tästä syystä hän on nyt vaihtanut taktiikkaa ja ehdottelee kaikkea vain ystävinä.

Vierailija
8/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja numero 8 oli siis ahdistunut ap.

Vierailija
9/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän tuo on selvää pässin lihaa, jatkat vaan kieltäytymistä hamaan tulevaisuuteen asti. Kohtelias kieltäytyminen x 100, kyllä hän jossain vaiheessa lopettaa kyselemisen.

Vierailija
10/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvopimpin omistaja kirjoitti:

Sano että ihana pimppisi on varattu paremmille miehille, mutta älä tarkenna millaisia he ovat jottei ihailija voi muuttaa itseään.

Vai muuttaa itseään... "Hei, nyt mä on tällanen, lohkeisko jo?"

Vierailija
11/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano olevasi naispuolisen kaverin tarpeessa ja pyydä vaimon yhteystiedot.

Vierailija
12/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

arvopimpin omistaja kirjoitti:

Sano että ihana pimppisi on varattu paremmille miehille, mutta älä tarkenna millaisia he ovat jottei ihailija voi muuttaa itseään.

Vai muuttaa itseään... "Hei, nyt mä on tällanen, lohkeisko jo?"

Sitähän naisetkin tekevät meikkaamalla, painonhallinnalla, identiteettimuutoksilla yms. odottaessaan miesten mielenkiinnon ilmentymistä.

Vierailija
13/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Ap, jos saat noita ehdotuksia viestitse, jätä ihan vain reagoimatta niihin. Mitä enemmän reagoit, sitä enemmän tuo mies rohkaistuu hakemaan lisää reaktioita.

Jos taas olette live-tilanteessa josta et pääse mitenkään pakoon, ota käyttöön kovat keinot, kuitenkin niin ettei toimintasi perusteella sinua voi moittia. Vaimon yhteystietojen kysyminen on todella hyvä esimerkki tällaisesta. Sillä annat ymmärtää, että et ole mikään puolustuskyvytön vässykkä etkä hyväksy vaimon selän takana vehkeilyä, ja mies riskeeraa avioliittonsa sinua vokottelemalla.

Tuollaiselta narsistisen oloiselta mieheltä pitää rikkoa se hänelle syntynyt mielikuva, että olet hänen vietävissään oleva, tahdoton alamainen. Samalla loppuu hänen kiinnostuksensakin sinua kohtaan. Nuo ihastuvat sellaisiin naisiin, joita kuvittelevat voivansa ohjailla ja alistaa vaivattomasti.

Vierailija
14/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi ettet voi kertoa esimiehellesi... Itse olin aika samanlaisessa tilanteessa, itse vain varattu ja asiakas sinkku. Suoraan jo sanoin etten ole hänen kaverinsa ja hänen käytöksensä on mennyt rajan yli ja koen oloni hyvin epämukavaksi. Ei ottanut kuuleviin korviinsakaan, joten kun minulla lopulta meni hermot, kerroin esimiehelleni ja asiakkaan esimieheltä tuli varoitus hänelle. En tiedä tarkalleen, mitä siinä on lukenut, mutta enpähän ole nähnyt kyseistä asiakasta enää.

Vierailija
15/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Tämä on hyvä neuvo. Testaan tätä. ap

Vierailija
16/16 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin neuvon ettet reagoi viesteihin enää mitenkään. Tuollainen häirikkö saa tyydytystä myös negatiivisesta huomiosta. Säilytä kuitenkin kaikki viestit jotka saat, jos joudut jossain vaiheessa hakemaan lähestymiskiellon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan