Brother Christmas heitti ison pinon uusia ruokakirjoja roskikseen – kirjalahjoitukset antanut kirjailija raivostui totaalisesti
Onko tämä sitä hyvän moraalin mukaista ja huolellista taloudenpitoa, josta BC tunnetaan...?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Brother-Christmas-heitti-ison-pinon-uusia…
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta kantaa puoleen tai toiseen haluan kysyä ap:ltä, uskooko hän silmää räpäyttämättä kaiken, mitä numerolehti kirjoittaa suurennellen ja luulotellen? Ja mitä se paparazzikin teki päivystämässä jonkun talon tai asuinalueen roskapöntöllä? Pientä kriittisyyttä kehiin, kiitos.
Mitä on suurenneltu? Kerro mikä on totuus ja mitä lehti kirjoitti? Kirjojen määrää? Kerropa meille kin TIEDÄT.
Mitä on luuloteltu?
Vastaapa noihin kahteen kysymykseen nyt.
Mitä se paparazzi teki? Hän teki työtään, kyttäsi julkkista kuvien&jutun toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija lahjoittaa 100 kirjaa ja niistä 6 menee roskiin. Eli 94 niistä on lahjoitettu eteenpäin. Nyt väännetään jumalaton draama niistä kuudesta kirjasta. Ilmeisesti suurin osa seiskan lukijoista ei osaa laskea edes tuon vertaa.
Pointti ei suinkaan ole ne 6 kirjaa, vaan tuon tyypin asenne.
Se on asetettu kyseenalaiseksi ja tämä episodi kertoo siitä karua kieltään.
Etkö muka tuota itse tajunnut?
Ja keittokirjojen poisheitto oli se ratkaiseva tekijä, jolla sinä määrität ihmisen asenteen? Vertaa nyt tätä rikosta siihen mitä hyvää hän on tehnyt hätää kärsiville. Ja sinä nillität näistä keittokirjoista.
Ei ratkaiseva, mutta vahvisti hänestä muodostunutta näkemystä. Ja nyt siis ihan itse heitti ne kirjat, ettei mitään toimittajien vääristelyä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjailija lahjoittaa 100 kirjaa ja niistä 6 menee roskiin. Eli 94 niistä on lahjoitettu eteenpäin. Nyt väännetään jumalaton draama niistä kuudesta kirjasta. Ilmeisesti suurin osa seiskan lukijoista ei osaa laskea edes tuon vertaa.
eiköhän bc:n nuolijat ole enemmän sitä seiskakansaa.
oli kirjoja 6 tai 600, törkeää käytöstä "hyväntekijältä".
kaksinaamaiset ihmiset kuvottavat rehellistä kansaa oikeutetusti.
Vierailija kirjoitti:
Minun huomioni kiinnittyi tässä asiassa ihan muuhun.. Nimittäin siihen miksi ihmeessä häntä seurataan paparazzin toimesta noin? Kuvataan syömässä ja seurataan autoa.. oikeesti. Menee jo överiksi...
tollasta huijaria saakin seurata.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, jospa ne ei ollutkaan niin hyviä kirjoja mitä kirjailija itse oli mieltä. Kuinkakohan moni lahjoitettu kirja lojuu kaapissa lukematta tai on jo mennyt roskiin lahjan saajan toimesta.
No ehkä ne olisi voinut palauttaa takaisin kirjailijalle. Mutta siitä olisi varmaan noussut haloo, että BC:lle ei kelpaa ihan hyvää hyvyyttään lahjoitettu (tauhka).
Minä arvostan BC:n tekemää hyvää työtä. Se on miljoona kertaa enemmän mitä perusmamma on koskaan tehnyt.
Ja en klikkaa seiskapaskan linkkiä.
Perusmammat (ja papat) ne rahat ovat bc:lle lahjoittaneet, he ovat niitä hyväntekijöitä.
Ari on itse hakeutunut julkisuuden valokeilaan, keinoja kaihtamatta.
Ehkä se tapa jolla julkisuus häntä nyt käsittelee ei ole toivottu. Väärä se ei kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, jospa ne ei ollutkaan niin hyviä kirjoja mitä kirjailija itse oli mieltä. Kuinkakohan moni lahjoitettu kirja lojuu kaapissa lukematta tai on jo mennyt roskiin lahjan saajan toimesta.
No ehkä ne olisi voinut palauttaa takaisin kirjailijalle. Mutta siitä olisi varmaan noussut haloo, että BC:lle ei kelpaa ihan hyvää hyvyyttään lahjoitettu (tauhka).
Minä arvostan BC:n tekemää hyvää työtä. Se on miljoona kertaa enemmän mitä perusmamma on koskaan tehnyt.
Perusmammat (ja papat) ne rahat ovat bc:lle lahjoittaneet, he ovat niitä hyväntekijöitä.
Älä unohda sponsororirahaa, vai tahallasiko unohdit?!?
Täytyy kyllä ihmetellä niitä idiootteja jotka tota huijarikoijaria jaksavat puolustella. Koittakaahan nyt järkiintyä pikkuhiljaa, ei tossa toiminnassa ole mitään puolusteltavaa. Ihminen joka käyttää sairaita ja köyhiä hyväksi saadakseen itselleen tuohta, on alinta poh-jasakkaa. Moraali puuttuu vallan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tämä veli joulu-viha kumpuaa ??? Kateudestako kun jotkut saaneet apua eikä itse ole ?? Ei minun elämääni kaada ....kunhan olen miettinyt!
Varmaan pettymyksestä, kun ei tiedä, että minne lahjoitukset ovat päätyneet. Voihan joku olla kateellinen tietysti bc:lle, mutta outoa, koska väittää, ettei ole itselle ollut tarkoitus kerätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda sponsororirahaa, vai tahallasiko unohdit?!?
Eiköhän nekin ole mammoja ja pappoja, jotka sponsorirahaa ovat antaneet, vai mitähän mahdat ajatella. Että firmat ovat jotain olioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä!!!!!!!!!!!!
Roskiin heiton ja velehtelun jostain kumman syystä sivuutat tyystin.
Sekö ei kerro tuon "hyväntekijän" asenteesta mitään?
Onko valehtelija kyllin luotettava vastaanottamaan rahalahjoituksia -se on tämän jutun pointti. Ja hänhän ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä ihmetellä niitä idiootteja jotka tota huijarikoijaria jaksavat puolustella. Koittakaahan nyt järkiintyä pikkuhiljaa, ei tossa toiminnassa ole mitään puolusteltavaa. Ihminen joka käyttää sairaita ja köyhiä hyväksi saadakseen itselleen tuohta, on alinta poh-jasakkaa. Moraali puuttuu vallan.
Itse tässä taidat olla pahimman luokan idiootti.BC on nimenomaan auttanut hyvin monia sairaita ja köyhiä ihmisiä.Hän on hyväntekijä,toisin kuin sinä,joka näköjään jättäisit sairaat ja köyhät oman onnensa nojaan,halooooo,herätys!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tässä taidat olla pahimman luokan idiootti.BC on nimenomaan auttanut hyvin monia sairaita ja köyhiä ihmisiä.Hän on hyväntekijä,toisin kuin sinä,joka näköjään jättäisit sairaat ja köyhät oman onnensa nojaan,halooooo,herätys!!!!!!!
Media on luonut hänestä tuollaisen kuvan.
Nyt kun paljastuu että kaikki ei ehkä olekaan sitä miltä näyttää niin heti suututaan. Miksi?
Katso peiliin ja myönnä että sinua onkin ehkä huijattu. Kaikki ei olekaan sitä miltä näyttää.
Melkoisen helppoa tuntuu valemedioillakin olevan ihmisten ohjailu -tehän uskotte kaiken kiltisti!!!
Törkeää, olisi vaikka valinnut pari alakoulun luokkaa ja jakanut kirjat heille!!!!
Itelle tässä kuitenki koittaa kerätä eikö millekään separeille.
Vierailija kirjoitti:
Itelle tässä kuitenki koittaa kerätä eikö millekään separeille.
Yhtä kouttaa -yhdistys
Brother Christmas ry.
Onko se muka "vihaa" kun kyseenalaistaa kirjojen roskiin heiton ja valehtelun?
Henkilö joka pyrkii saamaan rahalahjoituksia vaan ei voi toimia niin. Ja jos toimii niin huomaa että rahavirta kuivuu hyvin äkkiä kuten jo käynytkin. Ovatko kaikki siis vihaajia?