Kerro mielipiteesi, joka AV:llä herättää närää, mutta on oikeassa elämässä normaali
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No, poliittiset mielipiteeni ovat hyvinkin maltillisia ja harvemmin niistä tulee riitaa kenenkään kanssa, vaikka toinen olisi osittain eri mieltä.
Täällä taas saan kuulla olevani kulttuurimarxisti, natsi, rasisti, s**akki, misogynisti, kiihkofeministi...
Mä olen kanssa saanut melko ristiriitaista palautetta tuohon tyyliin 🤔
Suurin osa naisista haluaa lapsia ja katuvat lapsettomuutta myöhemmin.
Kauneimmilla naisilla on yleensä vähän seksikumppaneita
Kauneimmat naiset ovat yleensä kaikista mukavimpia ja reiluimpia
salaatit ja terveellinen, kasvispainotteinen ruoka on oikeasti ihan hyvää ja voivat olla herkkuja, jotka joku ihan oikeasti valitsee vaikka pizzan sijaan.
Kolmekymppinen, Hoikka, perusnätti yh ei löydä itselleen Kumppania. Oikeasti valetta.
Miehiä on vain kahdenlaisia k ilttejä ja j änniä. Löytyy myös p artaisia höpönassuja :D
Monta kategoriaan sopivaa jo tullut!
Helteinen kesäilma on parempi kuin viileä kesäilma.
On todella hyvä asia, että Suomi on Euroopan unionin jäsen.
Kaikki ei ole aina ihan kokonaan omaa syytä
Venäläisten naisten seksikkyys vrt. suomalaiset naiset.
Ei ole oikein että työssäkäyvät elättää elämämtapatyöttömät. On osattava hankkia ammatti, ei työstä ole pakko niin kauheasti nauttia. Jos ei ole rahaa ennestään ei ole oikein muiden verorahoja kuluttaa ihmisten. Muutkin on käyneet koulut, tarvittaessa useamman ja menneet töihin. Työtön syrjäytyy eikä nauti elämästään, tie alhosta elämään on tie koulutuksen kautta työhön
AV:lla töitä välttelevä loinen on pyhä lehmä jota pitää ymmärtää ja jolle kuuluu vain oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, poliittiset mielipiteeni ovat hyvinkin maltillisia ja harvemmin niistä tulee riitaa kenenkään kanssa, vaikka toinen olisi osittain eri mieltä.
Täällä taas saan kuulla olevani kulttuurimarxisti, natsi, rasisti, s**akki, misogynisti, kiihkofeministi...
Mä olen kanssa saanut melko ristiriitaista palautetta tuohon tyyliin 🤔
Sama. Joskus jopa samassa ketjussa, mikä oli aika hämmentävää.
En usko "oikean rasvan" laihanapitämisvaikutuksiin.
En ole pöyristynyt siitä, että kansanedustajien palkkiot nousevat. Musta se on ihan ok. Kyseessä vaativa homma, johon kuuluu hillitön määrä negatiivista julkisuutta. (En pidä tämän eduskunnan päätöksistä, se ei mitenkään liity siihen, etteikö mun mielestä edustuksellisen demokratian edustamisesta pitäisi maksaa.)