Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten näpäyttää takas ylimieliselle työkaverille?

Vierailija
23.04.2018 |

Sellainen ylimielinen minä minä tyyppi....raivostuttava tyyppi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro joku esimerkki tai mitä hän saattaisi sanoa, niin me keksitään vastausvaihtoehtoja.

Vierailija
2/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, esimerkiksi vinoilee, ettei minulla ole omaa elämää. Tosiasiassa on, mutta en halua kertoa tekemisiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No onpas mulla"

Vierailija
4/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No onpas mulla"

No mutta, eihän tuo ole mikään näpäytys ; (

Vierailija
5/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, esimerkiksi vinoilee, ettei minulla ole omaa elämää. Tosiasiassa on, mutta en halua kertoa tekemisiäni.

Eli hän joutuu olemaan "minäminä", koska sinä et puhu etkä pukahda. Yksin on vaikea keskustella.

Kukahan se tarinan pahis mahtoikaan olla...

Vierailija
6/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No onpas mulla"

No mutta, eihän tuo ole mikään näpäytys ; (

No ei ollut se työkaverin heittokaan kovin laadukas vinoilu. :D 

Vierailija
7/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pyydän apua jossain niin vastaus on *huokaus* *silmien pyörittely* ja ylimielinen tiuskiva tyyliin ”kato intrasta”....mistä sieltä?... *huokaus* *silmien pyörittely* ”no, paikasta x”.

Itse keksin yhden jutun viime viikolla ja pomo kun kysy kaikilta kuka sen keksi, niin tää vastas ”minä”. Eikä oo eka kerta...

Ap

Vierailija
8/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan sinne porvooseen jossa juttelua kutsutaan työksi ja siitä maksetaan palkkaa. 

Vierailija
9/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi opetella ulkoa jotain heittoja, jotkut osaa, jotkut ei. Sinä et osaa, joten hoida tilanteet osaamallasi tavalla. Voithan jatkaa hiljana olemistakin.

Vierailija
11/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hän joutuu olemaan "minäminä", koska sinä et puhu etkä pukahda. Yksin on vaikea keskustella.

Kukahan se tarinan pahis mahtoikaan olla...

Siinä työpisteessä on useampi ihminen.

Vierailija
12/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Ihan hyvällä ap. Anna olla. Jäät kakkoseksi näpäyttelykisoissa, jos sun pitää siihen apua täältä kysellä. Nolaat vaan ittes.

Vierailija
13/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että kellä onni on, niin onnen kätkeköön!

Tällä sain kerran yhden uteliaan omiaan hehkuttavan idiootin raivon partaalle.

Vierailija
14/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minusta on kysymys niin sain oikeastaan itse siitä näpäytyksiä, että mikä minun on kun olen näin "omalaatuinen" Läheinen totesi vain, että kyllä minä menisin heti. Sain kuulla siitäkin, että kädet oli tärissyt. Sanoin sitten itse vain, että olet itse opettanut niin syrjäänvetäytyneeksi ja epäsosiaaliseksi.

Vierailija
15/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein näin kun tyyppi alkoi vinoilla työkaverille. Piikkasin veiputken rikki niin tämä että sulla xx taisi vähän vesi valua alaspäin? Kuittasin että harvemmin se vesi valuu ylöspäin. Naurunremakka vaiensi sen kuittailun lopullisesti.

Tyyppi luuli että xx oli syyllinen vaikka se olin minä. Ilman piirrustuksia ns. sokkona piikatessa voi tulla näitä vahinkoja. Mä olin kolmas joka siellä valutti vettä, enkä edes viimeinen.

Vierailija
16/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle paljon sanotaan siitä, että kerran paljon muiden asioita ja juoruan, mutta minun läheinen ei näe sitä, että hän on osittain opettanut sen tavan minulle ja itse kertoo asioita myös todella paljon ja puuttuu niihin. Tämä on vähäsen ehkä uhriutumista, mutta kuitenkin. Kun tietokoneelta katsottiin jo alkuvaiheessa, ja todettiin toiselle, että katsohan nyt se on sanonut noin. Ja sen jälkeen spekuloimaan ja päivittelemään. Kivaa olla kylässä heidän luona.

Vierailija
17/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaat sille että vai niin, jaa, yhymmm teinimäisesti, ottaa taatusti päähän. 

Vierailija
18/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiselle voi sanoa että kaikki  eivät tunne tarvetta avautua elämästään työpaikalla. Ehkä se sitten pysähtyy miettimään.

Vierailija
19/19 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että vaihda levyy, sua ei kukaan jaksa kuunnella, samaa paskaa eikä edes eri paketissa.