Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärellä on 18 vuotissynttärit tulossa. Pitäiskö tehdä läpällä peniskakku?

Vierailija
23.04.2018 |

Synttärit vietetään pienessä piirissä tyttöjen kesken. Vai teenkö vaan perinteisen kermakakun? Onko tytöllä huumoria vai voisiko loukkaantua....hm....

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tekisitkö pojallesi pimperokakun 18-vuotisjuhliin?

Hyvä idea!

Vierailija
22/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä päivän typerin avaus?

Ainakin TOP5 joukkoon mahtuu. *myötähäpeä*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tekisitkö pojallesi pimperokakun 18-vuotisjuhliin?

Olis hänellä ainakin mitä panna. Flaksisynttärit! :D

Vierailija
24/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-palstalta ei kannata kysyä, sillä mammoilta puuttuu huumorintaju. Itse ollaan monta kertaa tehty kaveripiireissä peniskakkuja ja pakarakakkujakin, eikä kukaan ole koskaan loukkaantunut. Antaa mennä vain!

En tiedä yhtäkään teiniä, joka haluaisi kuulla äidiltään tai isältään seksijuttuja, vaikka kavereiden kanssa niille innokkaasti naureskelisikin. Missäköhän kamelikultissa sinä olet oikein kasvanut...

Todella huono idea, ap.

Vierailija
25/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ihmiset helposti menevät hämilleen. :)))

Vierailija
26/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-palstalta ei kannata kysyä, sillä mammoilta puuttuu huumorintaju. Itse ollaan monta kertaa tehty kaveripiireissä peniskakkuja ja pakarakakkujakin, eikä kukaan ole koskaan loukkaantunut. Antaa mennä vain!

Kaveripiirissä vähän eri asia, kuin tyttärelle äidin tekemänä. Mä olisin ehkä kuollut häpeästä, jos mun äiti olis tehnyt noin. En siksi, että iik penis, vaan siksi, että mulla on maailman noloin ja idiootein äiti.

Vierailija
27/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristele vielä kämppä kortsuista tehdyillä ilmapalloilla 👍

Vierailija
28/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissikakku jossa kermaroisketta pitkin.

Vierailija
29/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tytär lähettää sen kakun kuvan kaikille sukulaisille ja kertoo, että teidän sukulainen ja minun äiti laittoi tällaisen kakun.

Tämähän on palstalla logiikka dick pickkien suhteen eli niistä kauhistutaan ja se kauhu on sitten pakko jakaa muiden viattomien ihmisten kanssa. Jostain syystä esim.ruumiskuvia yms. ei laitella eteenpäin, vaikka ne olisivat varmaan kauheampia.

Vierailija
30/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapallokakku, kermaa ja koristeita vaan päälle ja sitten kun hän leikkaa sitä niin BAM! Kermat naamalla. :DD

Vierailija
31/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolle vielä kikkelitikkareita joita saa imeä.

Vierailija
32/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi pitänyt olla kun täytti 16V. Jos kerran täyttää 18 niin siideri pullon kuva on parempi

Vierailija
33/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai #metoo kakku jos ei esineellistämiskakkua

Vierailija
34/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kavereille ehkä, mutta äiti tekee sen lapselleen vain Porvoossa tai Helsingin itäisissä osissa...täysin käsittämätön ajatuskin eikä kukaan normaali äiti toimisi noin.

Vierailija
35/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kiitos mielipiteistänne. Tytär kyllä tietää miten kaksimielinen olen puheissani. Puhun miehistä ja seksistä ihan avoimesti hänen kuullen. Katsoo mua joskus paheksuvan huvittuneesti. En oikein osaa tulkita hänen ajatuksiaan. En ota sitä riskiä, että hän mielensä pahoittaa joten teen perinteisen kakun.

Vierailija
36/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Kiitos mielipiteistänne. Tytär kyllä tietää miten kaksimielinen olen puheissani. Puhun miehistä ja seksistä ihan avoimesti hänen kuullen. Katsoo mua joskus paheksuvan huvittuneesti. En oikein osaa tulkita hänen ajatuksiaan. En ota sitä riskiä, että hän mielensä pahoittaa joten teen perinteisen kakun.

Voisihan siinä olla joku komean miehen kuva kakkukuvana. Tai vaikkapa kuva hunkseista.

Tavallaan ymmärrän miten peniskakku voisi olla hauska, mutta se voi tuntua nololta jos mukana on kavereita. Riippuu siitä millainen tämä kaveripiiri on...

Vierailija
37/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tulkita sulle tyttären ajatukset;

"Hyi v***u toi on nolo, pitäis nyt jotain omana tietonaan. Ällöttää koko ajatus vanhoista räähkistä ähkimässä keskenään. Onko tolla mutsilla joku vika päässä?"

Näin, ole hyvä. Perinteinen kakku on ihan hyvä idea, mutta voihan sitä mielikuvitusta käyttää muutenkin. Vai eikö omaan mieleesi mahdu kuin perinteinen mansikkakermakakku tai kikkelikakku? Enpä muuta olisi odottanutkaan.

Vierailija
38/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi pyytää äitienpäivänä sellaisen lerpahtaneen version omaksi kakukseen. Jos ne on niin kivoja, niin miksi ei äitienpäivänä vihdoinkin saisi sellaisen sänkyyn asti. Kakkuna.

Vierailija
39/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkenreppukakku<3

Vierailija
40/41 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa kuivakakkua kuivine juttuinesi. Anna vettä kaiken varalta että ei vallan tukehdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi