Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klamydia vai virtsatientulehdus?

Vierailija
23.04.2018 |

Joulukuussa tuli harrastettua suojaamatonta seksiä ja sain kyseiseltä herrasmieheltä sitten klamydiatartunnan. Sain lääkkeet ja jälkitarkastuksessa testasin bakteerin negatiiviseks. Kyseinen henkilö sai myös lääkkeet, mutten tiiä jälkitarkastuksesta mitään. Harrastettiin seksiä vielä muutaman kerran sen jälkeen, joista yhellä kerralla mentiin jonkin aikaa ilman kondomia, koska ajateltiin et nyt molemmat on ainaki puhtaita.
Tästä on aikaa reilut 5 viikkoa, ja ehkä kuukausi sitten mulla alkoi samantyyppiset oireet kuin sillon joulukuussa, muttei läheskään yhtä pahat. Nyt mulla on kuukautiset tulossa piakkoin ja nää oireet vaan pahenee. Ne oli hetken aika laimeet, ja ajattelin et ei tässä mitään, ei tarvii mennä testeihin. Oon vaan pyrkinyt välttelemään niitä testejä, mut nyt mulla on alapäässä niin järkyttävä polte ja sellanen kipu virtsatessa et on varmaan pakko mennä testaamaan.
Osaaks kukaan sanoa voisko tää mitenkään olla pelkkä pissatulehdus? Tää on ihan kamalaa ja haluisin vaan normaalin olon takasin mahdollisimman pian.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen klamydian voi testauttaa kotiin tilattavalla testilläkin, jos välttelee testiä siksi ettei haluaisi mennä sinne sp-polille... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän