Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummien valinta, loukkaantuisitko?

Vierailija
23.04.2018 |

Eli olemme mieheni kanssa ajatelleet pyytää lapsemme kummeiksi molempien sisaruksia ja yhden miehen kaveria ilman kumppaneita. Kumppaneissa ei mitään vikaa ja pidämme jokaisesta, mutta olemme vaan ajatelleet niin et pyydetään vaan sisarukset yksinään kummeiksi ja et 3 kummia ois hyvä lukumäärä. Meillä on mieheni kanssa molemmilla omat kummilapset ja yksi yhteinen ja ainakaan me emme ole loukkaantuneet silloin, kun vain toista pyydetty :) mut onko teidän mielestä tökeröä vai ei?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos enää. En suostuisi missään tapauksessa.

Vierailija
42/42 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista pyytää vain toista, omissa ympyröissäni on yleensäkin näin. Miehellä on kolme kummilasta, minulla ei yhtään. Pari kaveria on pyytänyt minua lapselleen, mutta olen kohteliaasti kieltäytynyt. En vain halua yhtään lisävelvollisuutta, "pitää muistaa hoitaa" -asiaa tai ylimääräistä huonoa omaatuntoa. Muutenkin on liian vähän aikaa hengähtää.

Mies tietenkin hoitaa kummilasten lahjat ja lapsenvahtikeikat yksin. Minä osallistun tai autan, jos ehdin eikä ole juuri silloin muuta menoa. Mitään vastuuta en ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä