Valittaako teidän muiden miehet siitä että teillä on liikaa vaatteita?
Kaipaan vertaistukea :D On totta että mulla on liikaa vaatteita siihen nähden, kuinka pientä osaa niistä tulee loppujen lopuksi käytettyä. Mies valittaa, etten käytä rahaa järkevästi, kun ostan liikaa "ylimääräisiä vaatteita", ja onhan se toki oikeassa. Vaatteet tursuaa kaapista ulos eikä mahdu kunnolla mihinkään. Miten te muut olette ratkaisseet ongelman?
Kommentit (8)
Vaatteista ei onneksi tule valitusta vaikka niitä on aika paljon, mutta asusteista sitäkin enemmän. Niitäkin on kyllä paljon, mm. erilaisia ja eri värisiä kenkiä ja niihin sopivia laukkuja, hattuja ja hiussomisteita. Kaikki nämä mahtuvat vaatehuoneeseen, mistä mies ei omien sanojensa mukaan tarvinnut tähän taloon muuttaessamme kuin hieman tilaa puvuilleen.
Ei valita, mutta itseäni harmittaa vaatepaljous.
Mä luulin, että sitä haittaa kun sulla on liikaa vaatteita päällä 🤣
No vähän se naureskelee, mutta eipä sen kummemmin valita. Itsellään taas on varmaan tuhat pakkia työkaluja. 😂
Mä olen kysynyt kengistä. Miksi niitä on niin paljon varsinkaan kun et niitä käytä? Sellaiset pitkävartiset puhuin sille jalkoihin. Siis vain ne kengät muuten alasti. Sain suostumaan ja se on ehkä paras suostuttelu selitys ikinä.
Mulla ei ole mitään kenkä tai muutakaan fetissiä. Naisen innokuuden takia väitän että häneen kengät vaikutti aika tehokkaasti.
Miehellä on 10 kertaa enemmän vaatteita kuin mulla, ja silloin tällöin kyllä huomauttelen, että voisi vähän karsia.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vertaistukea :D On totta että mulla on liikaa vaatteita siihen nähden, kuinka pientä osaa niistä tulee loppujen lopuksi käytettyä. Mies valittaa, etten käytä rahaa järkevästi, kun ostan liikaa "ylimääräisiä vaatteita", ja onhan se toki oikeassa. Vaatteet tursuaa kaapista ulos eikä mahdu kunnolla mihinkään. Miten te muut olette ratkaisseet ongelman?
Opettele pukeutumaan klassisesti ja laadulla. Osto asukokonaisuus tai osta vasta kun olet itse päässäsi keksinyt mitä _tarvitset tai haluat_, älä osta katsomalla kuvia ja sitten kiinnostumalla.
Lopettamalla impulsiivisen shoppailun?