Herttuatar Catherine synnyttää! -OFFICIAL-
Hei nyt seuraamaan!
Kumpi tulee?
Näemmekö turbaanipään ja Silver Foxin? (Tämä edellisten vuosien synnytysvalvojille☺)
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei enää aukea koko Iltalehti tai Iltasanomat!
Mitä hittoa nyt?
Pääseekö muut?
Youtubessa on ainakin 5 eri livelähetystä, kannattaa kokeilla niitä
Nyt toi People on toiminut toistaiseksi, mut en uskalla avata muita ikkunoita, oon täälläkin puhelimella😂
Näkeekö muutkin nyt yhden miespoliisin ovella, ei muita?
Mitä, mulla ei tapahdu mitään!
Se Peoplella oleva. Monta poliisia kävi kuvassa. Mitä muut näette??
Eiku olinkin Timella ja sekin pimeni😭😭😭😭
WILLIAM JA GEORGE JA CHARLOTTE!!!
Charlotte vilkutteli mennessään katsomaan pikkuveikkaa.💙 Sinisissä kaikki.
Painoin mieleen tuon Williamin auton rekkarin, joten siitä tiesi mitä autoa seurata. Ja toimittajat sanoi jokin aika sitten, että 10 minutes.
Suloinen kolmikko. William ihanan huolehtivaisen oloinen iskä :)
Voi sanonko mikä!!!!
Nyt mun kone ei suostu enää pyörittämään mitään liveä mistään. Mä missaan nyt kaiken.
Yhtäkkiä täys stoppi koko hommalle, oon niin pettynyt.
Ap
Mulla on toiminut koko ajan hyvin Iltalehden live. Ei ole onneks tarvinut edes etsiä muita linkkejä. Puhelimen kautta seuraan.
Voisko tosta päätellä että myös Katella on sininen mekko? Olivatpa söpöjä kun menivät katsomaan uutta pikkuveljeään
Vierailija kirjoitti:
Voisko tosta päätellä että myös Katella on sininen mekko? Olivatpa söpöjä kun menivät katsomaan uutta pikkuveljeään
Uskon, että on sininen mekko.
Charlotte vilkutti toimittajille peräti kahdesti, suloista. William taisi lysyä myös Georgelta haluaako vilkuttaa, mutta Georgea ei kai kiinnostanut :D
No nyt toimii il.
Surkeaa kun en nähnyt Georgea ja Charlottea. Toivon niin, ettei tää nyt petä.
Viimeksi George ei muistaakseni tullut pois samaa kautta, joku muu vei pois.
Ap
Minkä ikäiseksi noita polvihousuja pidetään kuninkaallisissa piireissä?
Vierailija kirjoitti:
No nyt toimii il.
Ap
Katso ihmeessä tuon edellissivun youtube-linkin kautta kelauksella se lasten saapuminen. Multakin meni ensin ohi, kun yritin ottaa heistä screen shottia ja puhelin heittikin jostain syystä googleen. Onneksi kuitenkin pystyin katsomaan Williamin ja lasten saapumisen kelauksella. Tosi kätevää :)
Vierailija kirjoitti:
No nyt toimii il.
Ap
tossa youtube linkistä pystyyy kelemaan taaksepäin
Kauankohan lasten visiitti kestää ja milloin nähdään Catherine ja vauva? Lapset kaiketi lähtee ensin ja William, Catherine ja baby näyttäytyy sitten vasta myöhemmin? Ehkä n. kahden tunnin päästä vasta..?
Voi ei, mulla on niin surkee kone, ettei se päästä mua enää mihinkään!
Nyt Peoplen live aukesi. Onkohan ajantasainen, Youtuben versiossa oli eri jutut.
Kaikki lakkaa lopulta toimimasta. Ja tosiaan Il ja Is lakkas toimimasta täysin molemmat.
Miksi????