Herttuatar Catherine synnyttää! -OFFICIAL-
Hei nyt seuraamaan!
Kumpi tulee?
Näemmekö turbaanipään ja Silver Foxin? (Tämä edellisten vuosien synnytysvalvojille☺)
Kommentit (214)
Jopas oli hankalaa karvamikin kanssa.
Olisi hulvatonta, jos joku poliiseista alkaisi tehdä elegantisti sellaisia jumppaliikkeitä.
Tai ottaisi kunnon poseerausasennon hymyn ja käsimerkkien kera, kun ohikulkijat nappaa noita valokuvia.
Olis kiva tietää jokin aika-arvio milloin alkaa tapahtua. Pitäis käydä kaupassa, mutta mun tuurilla juuri silloin missaisin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Poika tuli. Onnea heille! <3
Mekin ootetaan poikaa (esikoinen) ja LAsta on jo viikko.. Tulispa jo..!
Tsemppiä!
Meillä neljä lasta, kaikki syntyneet 15-17 päivää lasketun ajan jälkeen.
Oli ne pitkiä päiviä odottaa synnytystä. Kaksi piti käynnistää, kun eivät muuten älynneet tulla mahasta pois.
Miksi joillakin miespollareilla on kypärä ja joillakin tavallinen koppalakki? Ja naispoliiseilla knalli, ei kypärää/koppalakkia?
Viime aikoina ollut paljon ovipoliisin zoomailua.
Onko nyt jalkakäytävä suljettu? Näkyi portit ja ihmisiä ei enää kävele samaan tahtiin kuin aiemmin.
Mikä tuo sairaalaan eteen tullut musta on? Lähteekö Willam sillä hakemaan Georgea ja Charlottea visiitille?
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina ollut paljon ovipoliisin zoomailua.
Onko nyt jalkakäytävä suljettu? Näkyi portit ja ihmisiä ei enää kävele samaan tahtiin kuin aiemmin.
Mikä tuo sairaalaan eteen tullut musta on? Lähteekö Willam sillä hakemaan Georgea ja Charlottea visiitille?
Siis musta auto
Juuri sillähän William sitten lähtikin :)
No niin, William lähti hakemaan lapsia.
Mulla ei pelaa mikään!
Näitte siis jo Williamin?
Hitto tulin minuutin myöhässä :( William siis meni ovista?
Kyllä, William hyppäsi auton rattiin.
Tässä täytyy tuijottaa herkeämättä tuntikausia, ettei mene mikään ohi.😁
Mä en pääse liveen😭😭
Ei toimi Iltalehti millään!
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse liveen😭😭
Ei toimi Iltalehti millään!
Voi ei! 😟
Nyt ei enää aukea koko Iltalehti tai Iltasanomat!
Mitä hittoa nyt?
Pääseekö muut?
Sympaattista kun minipoliisi ja pitkäpoliisi juttelee vierekkäin ja minin kypärähattu hädin tuskin ylettyy toisen olkapäihin asti :)
Lisäksi huomasin, että turistit kysyy mieluiten juuri minipoliisilta neuvoa. Helpommin lähestyttävä kuin pitkä? :)