Herttuatar Catherine synnyttää! -OFFICIAL-
Hei nyt seuraamaan!
Kumpi tulee?
Näemmekö turbaanipään ja Silver Foxin? (Tämä edellisten vuosien synnytysvalvojille☺)
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap! Kiitos ketjusta! Minäkin olin täällä silloin seuraamassa jännittävää livelähetystä Lindo-siiven edustalta, Turbaani ja Silver Fox lämpimissä muistoissa! :)
Ihanaa, viimein joku, joka oli mukana jo silloin!
Seuraatko nyt liveä?
Nyt siellä on virallinen kuuluttaja portailla, God Save The Queen!
Ap
Seuraan kyllä! :) Nyt tuolla kadulla näkyy kävelevän paljon enemmän tavallisia pulliaisia, kun sairaalan edustaa ei ole rajattu porteilla. Ja viimeksi taisi olla lähempää kuvaa noista vartijoista/poliisesta, vai muistanko väärin?
Minä en muuten edes tiennyt että tuo on tiineenä.
Lol nuo royal baby -fanien taulut...:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap! Kiitos ketjusta! Minäkin olin täällä silloin seuraamassa jännittävää livelähetystä Lindo-siiven edustalta, Turbaani ja Silver Fox lämpimissä muistoissa! :)
Seuraatko nyt liveä?
Ap
Seuraan kyllä! :) Nyt tuolla kadulla näkyy kävelevän paljon enemmän tavallisia pulliaisia, kun sairaalan edustaa ei ole rajattu porteilla. Ja viimeksi taisi olla lähempää kuvaa noista vartijoista/poliisesta, vai muistanko väärin?
Mäkin muistan ne portit, mut laitettiinko ne vasta myöhemmin? Mut aikamoinen hyörinä tuossa kyllä käy. En muista kanssa oliko kuva lähempää silloin.
ap
Minkähänlainen leninki Catherinella on tällä kertaa päällä sitten kun näyttäytyy ovella?
Kauan yleensä on mennyt että ovat tulleet ovista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraatko nyt liveä?
Ap
Mäkin muistan ne portit, mut laitettiinko ne vasta myöhemmin? Mut aikamoinen hyörinä tuossa kyllä käy. En muista kanssa oliko kuva lähempää silloin.
ap
Taisi kameraetäisyys olla sittenkin ihan sama. Laitoin vasta nyt full screenille ja johan näkyy pollarit paremmin :) Kunpa Turbaani olisi tälläkin kertaa työvuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Kauan yleensä on mennyt että ovat tulleet ovista?
En tuntimääriä osaa sanoa, mutta kyllä niitä on aiempina vuosina saanut odottaa koko illan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hovin tviitissä sanottiin, että lähti sairaalaan varhain aamulla synnytyksen varhaisessa vaiheessa. Tätä viimeistä muuten lehden kääntäjä ei suomennoksessaan edes maininnut. Voi siis hyvinkin venyä pitkälle, ennen kuin pikku kruunupää pullahtaa ulos.
Mitenhän on, kun nuo kuninkaalliset naiset synnyttävät, niin kirkuvatko he kuten tavitsetkin ja kiroavat ja haukkuvat miehensä pataluhaksi, kun on saattanut vaimonsa tuollaisiin tuskiin. Vai synnyttävätkö he hymy huulillaan?
Olet katsonut liikaa leffoja. Eihän taviskaan välttämättä huuda ja kiroa miestään. En minäkään kolmessa synnytyksessäni kertaakaan. Keskityin.
Nyt joku tavispari ottaa ilon irti.
Jos klo 11 pusasi ulos niin ehkä siinä nyt pitää jokunen tunti kuitenkin lepuutella (ja joku laittaa meikin ja tukan) ennen kuin ulos astellaan koko maailman eteen. Täytyy sanoa että en olisi itse kyennyt moiseen :D
Mitä nyt tapahtuu? Poliiseja on noin monta.
Onko joku tulossa, menossa kohta?
Vierailija kirjoitti:
Jos klo 11 pusasi ulos niin ehkä siinä nyt pitää jokunen tunti kuitenkin lepuutella (ja joku laittaa meikin ja tukan) ennen kuin ulos astellaan koko maailman eteen. Täytyy sanoa että en olisi itse kyennyt moiseen :D
Voi olla, että kuninkaallisen lapsen elintoimintojakin halutaan seurailla muutama tunti sairaalassa, ennen kuin hän pääsee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraatko nyt liveä?
Ap
ap
Taisi kameraetäisyys olla sittenkin ihan sama. Laitoin vasta nyt full screenille ja johan näkyy pollarit paremmin :) Kunpa Turbaani olisi tälläkin kertaa työvuorossa.
Haha, ollaan tarkkana Turbaanin suhteen! Ja tunnistammeko vielä Silver Foxin?
Ap
Aika paljon tuota porukkaa lompsii sairaalan ohi :D
No nyt siellä on ainakin monta konstaapelia. Erottuuko kukaan edukseen? :D
Catherinen mekko-veikkauksia?
Georgesta oli sininen, Charlottesta keltainen, eikö vain?
Nyt veikkaan vihreän sävyä.
No niin, nyt sitten taas tuntien odotus, että ilmestyvät... 😊
IT’S A BOY! 👶🏼💐