Rehellisesti, haittaako muita jos mies "laittautuu", on tyylikäs ja komea ja panostaa itseensä?
99,9% naisista haluaa, että mies on komea.
~90% naisista haluaa, että mies on "edustava ja tyylikäs".
Mutta saako mies panostaa asiaan ilman, että leimautuu turhamaiseksi?
Pitääkö miehen paremminkin "olla kiinnostava ja komea sekä tyylikäs luonnostaan"? Lihaksetkin pitäisi olla, mutta ei siitä mitään tule että mies salilla aikaansa viettää!
Totuuden nimissä olen joskus itse ajattelut, että itseään puunaava mies on ällö ja turhan keikari. :/
Miehenkö pitäisi syntyä komeat vaatteet niskassaan ja tuoksua hyvältä ilman, että etsii hyvää tuoksua itselleen kaupoista?
Kommentit (24)
Minusta on ihanaa että oma avomies laittautuu. Toki joskus hidastaa (samoin kuin minun laittautumiseni hidastaa aika-ajoin häntä), mutta enemmän söpöä kuin ällöä. Kehtaahan tuota kylillä esitellä.
Ei haittaa miesten laittautuminen, mutta mulle sopii paremmin sellainen perämetsästä repäistyn oloinen mies, kun itsekin olen samanlainen mullassa möyrijä. Pyysin kyllä puolisoa hankkiutumaan eroon hyvin kulahtaneesta lippiksestä ja armeijan ylijäämäkarvalakista. Muuten riittää, kun tuoksuu puhtaalta ja on ehjät vaatteet.
Ei haittaa, mun puolesta kaikki maailman miehet saa tehdä niin kuin itse haluavat. Sen sijaan omana puolisonani haittaisi, jos nyt rehellisiä kerran ollaan. En halua että mies laittautuu ja puunaa, suoristelee, väkertää, kikertää, hyppää shoppailemassa vaatteita, valikoi peilin edessä asukokonaisuuksia, että hitsit kun tää terrakotta ei sovi tämän lohenpunaisen kanssa.
Ome elämä on aika kaukana tällaisesta elämästä, ja itsensä ihkuttelusta, jotan haluan mielelläni samanlaisen puolison kuin itse olen. Onneksi sellainen on .
Mun mies puunaa itseään paljon enemmän kuin minä. Minusta on kiva katsella hyvännäköistä ja hyvinhoidettua miestä. Jos jollekin naiselle sellainen aiheuttaa ahdistusta, niin muille kyllä kelpaa nopeammin kuin ehtii kissaa sanoa.