Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40v ja tajusin ettei mua oikeestaan kiinnosta mikään muu kuin ryyppääminen.

Ryyppäävämies
23.04.2018 |

Ryyppään kuitenkin vain viikonloppuisin, mutta aina sitä viikonloppua odottaa et pääsee ryyppäämään. Duuni pitäisi hommata, mutta olen aina maanantaisin krapulassa kuten nyt. Perhettä on turha edes haaveilla kun ei voi ryypätä jos on lapsi. Tuskin toisaalta kukaan normaali nainenkaan katselisi tuollaista ryyppäystä. Liikun jonkun verran, mutta vain sen vuoksi että näyttäisin paremmalta. Terveys ei mua kiinnosta, vain ryyppäys.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun ryyppäåmisen takia pitäisi näyttää paremmalta. 

Eli jokin muuhan sua nyt kuitenkin kiinnostaa. 

Vierailija
2/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun ryyppäåmisen takia pitäisi näyttää paremmalta. 

Eli jokin muuhan sua nyt kuitenkin kiinnostaa. 

Kai nyt jokainen pesää haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä juomisessa kiinnostaa?

Itse yritän aina välillä vähän puolipakolla juoda kun alkoholijuomat säilyy mulla ikuisuuden ja aina mietin että mikä tässä on niin hienoa.

Vierailija
4/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, olen 43 v nainen. Olen ihan tietoisesti jättänyt pariutumatta ja lapsia hankkimatta, koska haluan vain ryypätä. Mulla se onni, että olen aseksuaali, joten ei tarvitse saada seksiäkään keneltäkään joten ei haittaa että olen melkoinen kaljamaha-akka ja muutenkin sen näkee naamasta että parikymmentä vuotta on suurkulutettu. Töissä kyllä käyn.

Vierailija
5/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yritän aina välillä vähän puolipakolla juoda kun alkoholijuomat säilyy mulla ikuisuuden ja aina mietin että mikä tässä on niin hienoa.

Sulla se aine ilmeisesti ei vaikuta aivokemiaan ollenkaan samalla tapaa kuin meillä joille maistuu. Minulle nousuhumala on suorastaan euforinen, tajunnanräjäyttävä kokemus. Mikään mitä olen koskaan kokenut ei tunnu läheskään niin hyvältä. Ja jos tällaisen fiiliksen saa vain istumalla sohvalla ja juomalla, niin miksipä ei!

Mutta tosiaan on erilaisia ihmisiä tässä. Esim. oma äitini ei ymmärrä miksi jotkut juo isoja määriä alkoholia. Hänelle yhdestä annoksesta tulee lievä naaman kuumotus, kahdesta jo epämiellyttävä olo, kolmannesta oksennus. Eikä mitään hyvää oloa missään vaiheessa.

Vierailija
6/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä vaan ryyppäät.

Vierailija
7/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet aloittajalle siitä, että hän ei marissut, miksei kunnollinen työssäkäyvä mies kelpaa naisille. Pisteet myös siitä, miten hän ei perustellut, että lapsetkin voisivat hyvin vaikka iskä ottaisi pari olutta iltaisin rentoutumiseen.

Vierailija
8/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma menee sitten keskimäärin aika tasan. Mä olen 41 mies ja mua ei enää juuri ryyppääminen kiinnosta. Paljon mukavampi mennä ajoissa nukkumaan, herätä virkeänä ja käyttää vapaa-aika tehokkaasti muuhun kuin makaamiseen. Saunakaljatkin ovat vähentyneet. Pari kertaa vuodessa tulee enää oltua oikeasti humalassa.

Vierailija
9/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen kivaa ja Suomi on paska maa. Siksi ryyppääminen kannattaa.

Vierailija
10/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä töissä ehdi käydä, jos vähänkin raskaammin ryyppää.

Voimia.

Vierailija
11/11 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee palvelus ja anna ne viinat sellaselle, joka niitä arvostaa enemmän kuin sinä :)