Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti, haittaako muita jos mies "laittautuu", on tyylikäs ja komea ja panostaa itseensä?

Vierailija
23.04.2018 |

99,9% naisista haluaa, että mies on komea.
~90% naisista haluaa, että mies on "edustava ja tyylikäs".

Mutta saako mies panostaa asiaan ilman, että leimautuu turhamaiseksi?
Pitääkö miehen paremminkin "olla kiinnostava ja komea sekä tyylikäs luonnostaan"? Lihaksetkin pitäisi olla, mutta ei siitä mitään tule että mies salilla aikaansa viettää!

Totuuden nimissä olen joskus itse ajattelut, että itseään puunaava mies on ällö ja turhan keikari. :/
Miehenkö pitäisi syntyä komeat vaatteet niskassaan ja tuoksua hyvältä ilman, että etsii hyvää tuoksua itselleen kaupoista?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pesee legot, käy suihkussa,käyttää partavettä, siistit ja puhtaat vaatteet ja letti kondiksessa,muuta ei tartte.

Vierailija
2/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla tyylikäs ja komea sekä itsestään huolta pitävä. Kyllähän sen nyt normaali ymmärtää että siihen voi mennä hiukan enemmän aikaan kuin valitsee vaatteet, laittaa ehkä hiukset jotenkin kuin että vetää jalkaan ne lököhousut mitä kotonakin aina pitää ja lähtee suunnilleen tukka pystyssä niin kuin on herännytkin.

Tyylikkäät miehet kyllä hivelee silmää mutta se onkin sitten eri asia mitä kukakin pitää tyylikkäänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa se vaan on siihen tiettyyn pisteeseen saakka milloin se olisi jo liikaa. Eli kyllä sellainen mies on turn pff joku suunnilleen 24/7 peilailee itseään ja ehostaa.

Vierailija
4/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni enemmän näkisin näitä vähän tyyliään ja olemustaan miettiviä miehiä kuin niitä huppari ja lippis aikuis-jonneja....

Vierailija
5/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoko  kyselee? En mä riikinkukkoa puolisoksi  halua. Ei sellaine huomiohakuinen persoona ees sovi parisuhteeseen.

Vierailija
6/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole välttämättä komea mutta tyylikäs ja laittautuu aina. Jopa salille lähtiessä käy ensin suihkussa, vaatteet on aina puhtaat (ei sieltä salikassista haisevina tongitut) ja siistit.

Kauppaan lähtiessä silittää itselleen paidan jos on kotosalla ollut t-paidassa vaikkei sitä takin alta näekään. Töissä aina ennen puvussa. Nyt voi olla siistit värilliset (jopa punaiset) chinot jalassa, siihen sopiva paita ja pikkutakki ja jotkut tyylikkäät kengät (ei välttämättä tylsiä ruskeita tai mustia)

Ihanaa kun on puhdas, tyylikäs ja hyväntuoksuinen mies!

Vierailija
7/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään jos mies laittautuu ja on tyylikäs. Just ne pikkuisetkin jutut kuten kalvosinnapit tai tietynlaiset sukat tai mitä tahansa viimeisenpäälle laittaitumista. Tykkään. Hyvä miehet, pitäkää itsestänne huolta.

Vierailija
8/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homoko  kyselee? En mä riikinkukkoa puolisoksi  halua. Ei sellaine huomiohakuinen persoona ees sovi parisuhteeseen.

Mikäs siinä jos tykkää sellaisesti nuhju-jaakosta. Mutta perus tyylikkyys ja itsestäänhuolta pitäminen nyt kyllä kenestään mitään huomionhakuista persoonaa tee:D

Vierailija
9/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaa suomalaista miestä voi syyttää liiasta itsensä puunaamisesta:D Kyllähän niitäkin tietty löytyy mutta yleensä se on niin että toivoisi enemmän panostusta tähän asiaan.

Vierailija
10/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANOSTAKAA VAAN HYVÄT MIEHET!

Vierailija
11/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa, ja pitaakin panostaa ulkonakoon ainakin jonkin verran. Tykkaan siita, etta mies tuntee oman tyylinsa ja saa mieluusti olla vahan erilainenkin. Ei tyyli sinansa miesta tee, mutta on kiva lisa kun mies nayttaa hyvalta! (Poikaystavani ei ole komea varsinaisesti mutta ihanan tyylikas - eika todellakaan mikaan kalliisti pukeutuva pukumies.)

Vierailija
12/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussaa se vaan on siihen tiettyyn pisteeseen saakka milloin se olisi jo liikaa. Eli kyllä sellainen mies on turn pff joku suunnilleen 24/7 peilailee itseään ja ehostaa.

"Se tietty piste", jota ei kuitenkaan osata määritellä. Se tietty piste.

Vierailija
13/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, mutta tuskin olisi parisuhdemielessä mun tyylinen ihminen kun itse en laita itseäni oikein ollenkaan.

Vierailija
14/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole ennen miettinytkään tuota. Mutta joo, oikeastaan haittaa jos mies ei panosta ja laittaudu. Se ei tarkoita riikinkukkona kekkulointia silti, mutta en kyllä sietäisi jos lähtisi sängystä suoraan ihmisten ilmoille.

Oma puoliso:

-Ajaa parran ja siistii nenä/korvakarvat

-Sheivaa kainalot ja rintakehän (+minä selän)

-Pitää huolta ihostaan

-Pitää huolta hiuksistaan ja laittaa niitä

-Panostaa pukeutumiseen +kelloihin ym

-Käyttää laadukkaita tuoksuja

Ei nyt mikään ihan mahdoton lista kuitenkaan... Oletan että joka päivä suihkussa käynti on itsestäänselvyys.

Vierailija
15/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään olla kotona rennosti collareissa ilman meikkiä ja voin hyvin lähteä pikaiseen kauppaankin näin. En halua miestä joka puunaisi itsensä kauppaan menoon ja muutenkin en koe sixpackeja jne kuumina enkä halua salilla hulluna käyvää miestä.

Urheilu on hyvästä tietenkin ja varsinkin juhliin, hautajaisiin jne pitää osata pukeutua etiketin mukaan.

Perus siisti muuten ok ja kyllä itselle ihme kyllä tavis on paras. Lapsena joutui niin paljon elelemään etikettien mukaan ja aina ns edustamaan niin haluan olla rennosti enkä huolehdi siittä mitä muut ajattelee perus kauppareissulla kun olen itselleni mukavissa vaatteissa.

Vierailija
16/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaa yhtään, että oma mies oikeasti katsoo mitä niskaansa vetää ja miltä näyttää, vähemmän aikaa hänellä menee puunaamiseen kuin minulla. Onhan se kiva köpötellä edustuskuntoisen tyypin kanssa tuolla.

Vierailija
17/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään niin kauan kun mies ei ala peilailemaan itseään liikaa. Sellainen on jo neitimäistä käytöstä. Onneksi mulla on miehekäs mies jolla hyvä tyylitaju ja joka osaa itse valita vaatteensa ja kenkänsä ja ei ole koskaan tarvinnut hävetä hänen habitusta. Hiukset ovat vahvat ja aina hyvin leikatut (lyhyet) ja tuoksuu hyvälle. Kotona kulkee kyllä verkkareissa ja t-paidassa mutta hyvältä näyttää siitä huolimatta.

Vierailija
18/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, liika on liikaa, mutta hyvä jos jonkun verran panostaa.

Vierailija
19/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan pesee legot, käy suihkussa,käyttää partavettä, siistit ja puhtaat vaatteet ja letti kondiksessa,muuta ei tartte.

Varmasti riittää, jos (ja vain jos) miehellä on näiden lisäksi haluamasi geneettiset ominaisuudet, varallisuus ja yhteiskunnallinen asema.

Vierailija
20/24 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilusti suurin osa naisista ei siis sovellu parisuhteeseen?