Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokatarvikkeita ostaisit Lidlistä 60 eurolla?

Vierailija
23.04.2025 |

Auttakaa suunnittelemaan ostoslista :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi Lidlistä ruokatarvikkeita, vaan S-marketista.

No mutta jokatapauksessa ostaisin kaikkea mistä itse pidän ja miettisin mitä ruokia haluan parina seuraavana päivänä syödä, vaikkapa makkarakeittoa, kanarisottoa ja lasgnea ja ostaisin niihin ainekset. Hedelmiä, rahkaa ja juustoa myös.

Vierailija
2/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta jokatapauksessa ostaisin kaikkea mistä itse pidän ja miettisin mitä ruokia haluan parina seuraavana päivänä syödä, vaikkapa makkarakeittoa, kanarisottoa ja lasgnea ja ostaisin niihin ainekset. Hedelmiä, rahkaa ja juustoa myös.

Nyt joutuu käyttämään Lidliä lahjakortin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt joutuu käyttämään Lidliä lahjakortin vuoksi.

Otan osaa, eihän sieltä saa edes yhteen ruokaan kaikkea vaan pitää hakea muualta. No osta vaikka perunoita, vihanneksia ja jauhelihaa jos sitä sattuu olemaan. Jotain säilykkeitäkin kannattaa ostaa. 

Vierailija
4/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleita peruselintarvikkeita.

Vierailija
5/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohipyöryköiden perhepakkaus näyttäis nyt olevan tarjouksessa, eli niitä voisi ostaa pakkaseen pahan päivän varalle. Appelsiinit ja päärynät ovat myös tarjouksessa.

Milbonan kreikkalainen jogurtti on aina hyvää. Jos haluaa jotain herkkuherkkua, niin Fin Carren uusi Blonde kinuski-valkosuklaa oli jees. 

Vierailija
6/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ostokseni Lidlistä maksaa noin 50 euroa ja teen niistä arkiviikon ruuat itselleni, eli sisältää tarvikkikkeet viiteen aamiaiseen, lounaaseen ja päivälliseen. Ostoskassin sisältö vaihtelee enkä ala sitä tähän avaamaan koska olen kasvissyöjä eikä ruokani kuitenkaan kelpaisi ap:lle.

Vierailija
7/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina alelappuisia. Broileria, jauhelihaa, jopa kalaakin. Pakasteitakaan ei pidä unohtaa, seistäkin saa hyvän keiton. Vaikka valmisperunakasvisseos johon lisää.

Tarjouksista löytyy aina hedelmiä. Appelsiinit olleet jo pitkään 1-1,30 euroa kilo. Omenat alle euron.

Perunaa, porkkanaa, ja onhan siellä monenlaista.

Tomaattien hinta voisi jo laskea. Kurkkukin vielä kallista.

Alekorista leipää ja sämpylöitä.

Hifistelyt sitten erikseen. Ja isihän ne vanukkaat aina syö...

Vierailija
8/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on hyvä heviosasto. Sieltä kaikkea mahdollista.

Niiden lisäksi jauhelihaa, kanaa ja lohta

Maitotuotteita

Tomaattisose, paseerattu tomaatti, hunaja, mausteita, oliiviöljy, kahvi

Vierailija
9/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia papuja ja kikherneitä. Aurinkokuivattua tomaattia. Pakkaseen isot pussit parsakaalia, herneitä ja muita kasvispusseja. Milbonan mozzarellaa ja fetaa. Heviosastolta sen jättipinaattipussin, munakoisoa, retiisejä, sokeriherneitä, isoja suippopaprikoita ja pieniä terttutomaatteja. Juhlaleivän paistopisteeltä.

Vierailija
10/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisiä ja jotain jogurtteja olen sieltä ostanut, hedelmäosasto on kanssa hyvä. Itse odottaisin huomiseen ja kävisin hakemassa jotain amerikkateeman juttuja.

Vierailija
11/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö 60€ käyttää kerralla ?

Vierailija
12/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mitä muutoinkin. Eli banaania, appelsiinia, omenaa, kurkkua, perunoita, porkkanoita, paprikaa, palsternakka ja kesäkurpitsa, ja vaikka rypäleitä jos on tarjous.

Leipää, leikkelettä, juustoa, broileria mikä on tarjouksessa tai kanan grilliboksi. (En syö nautaa tai possua tai kalaa). Ruohosipuli-tuorejuustoa kasvissosekeittoon. Levitettä. Iso jugurtti ja activia jogurtteja. Maitoa, raejuustoa. Corn flakes ja granola ja riisiä. Kananmunia. Isoja valkoisia papuja.

Varmaan vielä muutakin saisi, koska yleensä ostokseni maksavat 50-70€.

Vierailija
13/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää voi hyvin pakastaa,  voita/margariinia, juustoa, pastaa, jauhelihaa, kananmunia, smoothieta, jogurttia, maitoa, raejuustoa, pakastekasviksia, bratwurstia, sinappia, ketsuppia.

Vierailija
14/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko rahalla ruisleipää ja silliä.

Vierailija
15/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssejä, tomaattimurskaa, soijarouhetta, kookosmaitoa, porkkanaa, perunaa, pähkinöitä, kikherneitä, banaania, sipulia, kananmunia

Vierailija
16/16 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linssejä, tomaattimurskaa, soijarouhetta, kookosmaitoa, porkkanaa, perunaa, pähkinöitä, kikherneitä, banaania, sipulia, kananmunia

Lidlistä ei kannata ostaa enää kookosmaitoa. Maksaa 1,69 tölkki ja siinä on vähintään puolet vettä, itse asiaa vain kuorrutteeksi. S-marketissa Cooo-kookosmaito 1,25 samankokoinen tölkki, mutta pohjaan saakka täyttä tavaraa.

Jos olisin aloittaja, minulla olisi pakastin, ja söisin lihaa, käyttäisin lahjakortin lihoihin. Tai ostaisin samoja perustarvikkeita, mitä muualtakin yleensä ostan ja yllättyisin kassalla, kun kortille jää vielä vähän rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä