Uusi mies valittaa tyttärieni pukeutumisista
Tytöt ovat 13 ja 14 ja miehen mukaan pukeutuvat liian paljastavasti. Lopettaakohan vai pitäisikö jättää?
Kommentit (116)
No laitas pari kuvaa tytöistä normaalisti pukeuteneena, niin annetaan tuomio.
On kyllä aivan helvetin omituista, elleivät tyttösi kulje pelkissä narubikineissä. Jätä se!
Vierailija kirjoitti:
Jätä. Onko suomalainen tää uus.
On suomalainen.
-ap
Miten paljastavissa asuissa sitten kulkee? Kyllä mä vähän kummaksuen katson noita ton ikäisiä tyttöjä ostarilla joilla tyyliin nännit näkyy paidan läpi ja puolet perseestä esillä. Sitten naama maalattu kuin vanhanajan ilotytöllä. Kaipa mä oon vaan kalkkis...
Et kai sitä asumaan ole ottanut.
Ajattelisit nyt vähän tyttäriesi asemaa. Aikuinen, vieras mies tulee kotiin ja alkaa esittää mielipiteitä asioista, jotka eivät hänelle kuulu.
Mikä feromonien pöllytys miehen nokkaan, jos vielä itsekin olet fertiilissä iässä.
Voihan sinulla miesystävä olla, mutta en suosittele yhteisasumista.
Ihan syystäkin sanoo. Teinityttöjen vaatetus on mennyt seksuaalisen häirinnän puolelle.
Tuskin oma-aloitteisesti lopettaa, itse sanoisin tuossa tilanteessa että asia ei kuulu miehelle, jos silti nillittäisi, jättäisin.
Toista ketjua lainaten: Mies kunnioittaa tyttäriäsi enemmän kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt ovat 13 ja 14 ja miehen mukaan pukeutuvat liian paljastavasti. Lopettaakohan vai pitäisikö jättää?
No, ei sitä miestä pakko lopettaa ole tuon takia, mutta jätä se kuitenkin.
Normaali mies, joka olisi rakastunut sinuun ei edes huomaisi tyttöjäsi, mutta tätä tapausta koulutytöt kiinnostavat, vaikka naamioi sen moralistisilla kommenteilla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy jättää mies. Tuollainen käytös viittaa siihen, että tyttölapset viehättävät liikaa! Normaali mies ei edes huomaisi tyttöjen pukeutumistyyliä. Piilevä pedo kyseessä sulla.
Just just. Kyllä mua häiritsee se pukeutuminen kun ollaan lähes alasti nännit kovana. Enkä mä kiihotu, häiritsee silti. Kai se on jotain miesten tahto alistaa naisia valtansa alle? Jep miesten vika.
Vierailija kirjoitti:
Toista ketjua lainaten: Mies kunnioittaa tyttäriäsi enemmän kuin sinä.
Mikä ketju?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisit nyt vähän tyttäriesi asemaa. Aikuinen, vieras mies tulee kotiin ja alkaa esittää mielipiteitä asioista, jotka eivät hänelle kuulu.
Mikä feromonien pöllytys miehen nokkaan, jos vielä itsekin olet fertiilissä iässä.
Asumme yhdessä ja feromoneja ei ihmisillä ole.
-ap
Joo tiedetåän, että "luonnollinen häveliäisyys" on käsite, jolla varmasti saa naurua aikaiseksi, mutta voisiko kuitenkin olla niin, että tyttäriltäsi puuttuua mainittu asia? Kaikilla tuon ikäisillä ei tosiaan ole tervettä arvostelukykyä ja kaveripiirikin voi antaa huonoa esimerkkiä.
Jos asuisitte kolmistaan, tottakai tytöt voisivat olla vapaammin, mutta kun siellä kuitenkin asuu mies, joka ei edes ole heidän isänsä, olisiko aika miettiä, voisiko miehen sanoissa olla ajatusta. Asia on tainnut ihmetyttää häntä jo jonkin aikaa, eivät miehet kovin helposti tuollaista sano. Sama olisi toisinpäinkin, jos itse asuisit miehen ja hänen teinipoikiensa kanssa, tottakai se vaikuttaisi niin sinun kuin poikien pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Miten niin ei ole feromoneja? Jotain kemosignaaleita kyllä on...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy jättää mies. Tuollainen käytös viittaa siihen, että tyttölapset viehättävät liikaa! Normaali mies ei edes huomaisi tyttöjen pukeutumistyyliä. Piilevä pedo kyseessä sulla.
Pedofiilit vasta tykkäävät.
Jätä se mies.Ihmisillä on feromoneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apMiten niin ei ole feromoneja? Jotain kemosignaaleita kyllä on...
Olen lukenut ja sellaisia on etsitty, mutta koskaan ei ole löytynyt. Tällaisessa maailmassa olisi pumpattu niitä täyteen ties mitä.
-ap
Mietipä nyt ap vähän miltä tytöistäsi tuntuu... alunperin vieras mies kommentoi heidän pukeutumistaan, joka ei kuulu hänelle ollenkaan. Burkhaanko pitäisi pukeutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Googlailepa vähän, jos et tuota itsestäsi tiedä...
Jättäisin.