Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies valittaa tyttärieni pukeutumisista

Vierailija
22.04.2018 |

Tytöt ovat 13 ja 14 ja miehen mukaan pukeutuvat liian paljastavasti. Lopettaakohan vai pitäisikö jättää?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

herää kysymys, että jos miestä häiritsee niin miksi? Ehkä se ajattelee sopimattomia ja siksi tuo reaktio, en muuta syytä keksi. Jätä se, ties mitä vielä tapahtuu

Ehkä se ajattelee sopimattomia ja siksi tuo erektio. Kyllä minäkin jättäisin ja etsisin aikuisista kiinnostuneen.

Kyllä hedelmällinen tyttö kiinnostaa ihan biologisesta syystä, vaikka laki ja yhteiskunta mitä sanoisi.

Vierailija
102/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme yhdessä ja feromoneja ei ihmisillä ole.

-ap

Feromoneja on sekä ihmisillä, että eläimillä ihan yhtä lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonikäiset tytöt ovat aivan lapsia vaikka alkavatkin kehittyä.  Heidän pukeutumisensa on äidin ja heidän oman isänsä asia.  Typerä mies?  Onko hänellä omia lapsia.

Vierailija
104/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies kun huomautti, jos äiti ei kerran älyä. Tuon ikäiset lapset joutavat kulkemaan peittävämmissä vaatteissa vielä pitkään. Kesä kun tulee ja veneen tuomat alkavat innostua...

Vierailija
105/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan syystäkin sanoo. Teinityttöjen vaatetus on mennyt seksuaalisen häirinnän puolelle.

Voipi olla että olet itse häiritsijä. Ei ole pakko katsoa jos sitten puomi sojottaa aiheuttaen ongelmia kassajonossa.

Pukeutua saa miten haluaa.

Moiselle äijälle antaisin porttikiellon suloihini ja kotiini kunnes oppii käytöstavat ja kunnioittamaan lapsiani.

Joo, toki pukeutua saa miten haluaa. Seuraavan kerran kun lähden ostarille, laitankin pelkät ohuet treenitrikoot ilman kalsareita ja mahdollisimman pienen ja kireän hihattoman paidan että lihakset varmasti näkyvät. Malttavatkohan mammat olla vilkuilematta vehkeitäni? Jos vilkuilevat niin hävetköön mokomat p*rvot!

M28

Vierailija
106/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

herää kysymys, että jos miestä häiritsee niin miksi? Ehkä se ajattelee sopimattomia ja siksi tuo reaktio, en muuta syytä keksi. Jätä se, ties mitä vielä tapahtuu

Ehkä se ajattelee sopimattomia ja siksi tuo erektio. Kyllä minäkin jättäisin ja etsisin aikuisista kiinnostuneen.

Kyllä hedelmällinen tyttö kiinnostaa ihan biologisesta syystä, vaikka laki ja yhteiskunta mitä sanoisi.

Näin se vain on! Kun ne tulevat entistä nuorempina kiimaan, olisi vain oikein antaa miesten olla miehiä ja naisten naisia. Eikös vain?

Vierailija
107/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhaa tätiä ainakin hirvittää nuo teinit, jotka kulkevat niin avoimissa topeissa, että nännipihat näkyvät. Samoin shortsit niin pienet ja lyhyet, että persposket näkyvät. Ehkä kannattaisi vähän enemmän peittää, olette niin sööttejä vaatteet päälläkin. Eikö pelota kulkea puolialasti, sitä joskus ihmettelen.

Vierailija
108/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ilo kuulua nuorempaan sukupolveen, jossa ihmisarvoa ei mitata sillä kuinka paljon joltain ihmiseltä löytyy meikkiä naamasta, tai mitä jollain toisella on päällä. 90-luvun lopun lapset on ainakin kasvatettu sillä ideologialla että se miltä joku toinen näyttää, ei ole sinun huolenaiheesi.

Tottakai on tilanteita joissa pitää pukeutua korrektisti. Työhaastattelut, häät, hautajaiset jne. Ovat kaikki tilaisuuksia joissa pitää noudattaa tiettyä etikettiä. En olisi kuitenkaan huomissani siitä, miten teinit pukeutuvat vapaa-ajalla. Ap:n lapsilla oli ilmeisesti vain ”melko ihonmyötäisiä” vaatteita, joiden en sanoisi olevan mikään ongelma. Polopaita ja pillifarkut on siis tällä logiikalla liian paljastavaa?

Huomaan että olen kasvanut täysin eri aikakaudella joidenkin kirjoittajien kanssa, sillä kuka imbesilli oikein väittää että teinit ottaisivat mallia meikkaustyyliin entisajan prostituoiduilta? Mä olen syntynyt vuonna 97 ja mä en edes tiedä miltä prostituoitu näyttää, enkä osaisi sellaista katukuvasta erottaa. Malli ja muoti meikkaustyyliin tulee ulkomailta, somesta, youtubesta jne. Se että jonkun meikki ei sinun mielestäsi näytä hyvältä, ei tarkoita sitä että se olisi jotenkin väärin, eikä siihen liitetä nykypäivänä enää mitään assosiaatioita ”halpuudesta” tai prostituoiduista.

Vierailija
109/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tää on. Ap katosi kuin pieru saharaan.

Totta. Tämän trollin tunnistaa heti tyylistä.

Vierailija
110/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet haluavat suojella nuoria tyttöjä pahoila miehiltä. Itseänikin hirvittää katsoa, kun tietynlaiset miehet oikein metsästävät näitä nuoria tyttöjä isoissa ostoskeskuksissa, huutelevat perään, seurailevat ja valokuvaavat heitä. Pahimmat yrittävät kähmiä ja jututtaa ja houkutella mukaansa. Oksettavaa.

Ehkä mies yrittää suojella tyttöjä juuri tuollaisilta tyypeiltä.

Vierailija
111/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet haluavat suojella nuoria tyttöjä pahoila miehiltä. Itseänikin hirvittää katsoa, kun tietynlaiset miehet oikein metsästävät näitä nuoria tyttöjä isoissa ostoskeskuksissa, huutelevat perään, seurailevat ja valokuvaavat heitä. Pahimmat yrittävät kähmiä ja jututtaa ja houkutella mukaansa. Oksettavaa.

Eiköhän se ole vaan sellainen tyypillinen persumies, ehkä jopa kuntavaaliehdokas joka tykkää panna pikkutyttöjä.

Vierailija
112/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä suojella, kun paljastavat vaatteet ovat kansainvälinen merkki, että antaa helposti ja ostoskeskuksissa tarjotaan vähän vanhemmille miehillä, vaikka tätä ei mainosteta.

Vierailija
113/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi se olisi jos valittaisi toisinpäin.

Hyvä näin.

Vierailija
114/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai sitä asumaan ole ottanut.

Ajattelisit nyt vähän tyttäriesi asemaa. Aikuinen, vieras mies tulee kotiin ja alkaa esittää mielipiteitä asioista, jotka eivät hänelle kuulu.

Mikä feromonien pöllytys miehen nokkaan, jos vielä itsekin olet fertiilissä iässä.

Voihan sinulla miesystävä olla, mutta en suosittele yhteisasumista.

Asumme yhdessä ja feromoneja ei ihmisillä ole.

-ap

Ai miten niin ei ole? Kyllä todellakin on feromoneja ihmisilläkin.

Vierailija
115/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä katsoisi päivääkään tuollaista miestä.

Vierailija
116/116 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mies ilmaisee tuntonsa sulle avoimesti. 

Muistan kun itse olin 12-18-vuotias ja äidillä ehti tuona aikana olla kolme eri avomiestä. Rinnat ja muodot mulle kasvoi varhain, ja en ikinä pukeutunut paljastavasti tai seksikkäästi, vaikkakaan en mihinkään kaapuun myöskään. Kaksi näistä miehistä meni aina aivan sekaisin kun näkivät mut yöpaidassa illalla tai aamulla, kesäpäivinä helahtivat kirkkaanpunaisiksi ja kehittivät hikikarpaloita ostalle kun olin kotona pukeutuneena normaaleihin hellevaatteisiin. Tuntui silloin ja tuntuu edelleen, että nämä miehet suunilleen pyrkivät aina kulkemaan jotenkin makuuhuoneeni tai kylpyhuoneen ohi kun olin vaihtamassa vaatteita tai jotain vastaavaa. Sellaista erikoista ja ahdistavaa käytöstä, eivät kuitenkaan koskaan kosketelleet. Äiti ei mukamas koskaan huomannut mitään vaan keskittyi paasaamaan näitä uusia rakkauksiaan. Mutta kyllä mä tarkkaavaisena ja kokemattomuuttani varovaisena tyttönä aistin ja konkreettisesti näin ne miesten riisuvat katseet ja ne oli todella pelottavia. Jälkikäteen parisuhteen päätyttyä selvisi tutulta että toinen näistä äijistä oli kovaan ääneen baarissa selittänyt kuinka mä olen pantava ja se aikoo vaihtaa äitini muhun.  

Kolmas äijä tuolta ajalta käyttäytyi muuten ihan täysin normaalisti ja soveliaasti, paitsi kun äitini poistui kuuloetäisyydeltä imarteli hän mut taivaisiin kuinka mä olen kauneimman näköinen nainen (huom. 17-18v tyttö) jonka hän on ikinä nähnyt, seksikäs, ihana, kommentoi ja kehui vaatteet ja hiukset... heti suu suppuun kun äiti tuli takaisin. Kun tämä parisuhde päättyi kerroin äidilleni tuosta miehestä ja hän väitti minun valehtelevan. 

Kuvitella jos olisin vielä pukeutunut paljastelevasti. Niin monet miehet ovat vain täysin libidojensa vietävissä vaikka eivät sitä itsekään haluaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi