Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäsin hetki sitten hiukset vähän tummemmiksi, ja nyt olen koko ajan saanut miehiä kiinni katselemasta minua

Vierailija
22.04.2018 |

Ihailevin katsein siis katselevat nyt. Mitä ihmettä? Eikö yleensä vaaleita ihailla? Tämä on todella erikoista.

Sopiikohan nämä sitten oikeasti niinkin paljon paremmin minulle? Olen luonnostaan ollut aina vaalea, vaikkakin nyt vanhemmiten ovat hiukset alkaneet jo vähän tummua. Silti olen aina halunnut vaalentaa, koska olen ajatellut että väri sopii minulle parhaiten, kun kerran lapsena on vaaleat ollut (sanotaan siis että parhaiten sopii se väri aikuisiälläkin, mikä on lapsena ollut).

Valaiskaa minua! Miten tämä on mahdollista? Myönnän, että olen asiasta innoissani ja kerrankin kun voin surkuttelun ja valituksen sijaan avautua jostain iloisesti, niin tottakai käytän tilaisuuden hyväkseni! :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi joskus samoin! Olen ajatellut värjätä uudestaan tummaksi.

Vierailija
2/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet olosi itsevarmemmaksi uudessa lookissasi, niin tottakai se heijastuu ulospäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea tai tumma on parempi kuin maantienvärinen. 

Vierailija
4/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on siniset/vihreät silmät niin ne korostuu todella kauniisti tummien hiusten kanssa

Vierailija
5/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten värjääminen selvästi paransi itsetuntoasi, hyvä niin. Minä laihdutin kerran viisi kiloa ja aloin heti saamaan enemmän treffikutsuja. Tuskin johtui painostani vaan siitä että minulla oli parempi olo itseni kanssa.

Vierailija
6/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se joillekin tärkeetä, että vitjapallit kahtoo!  🤣

Vierailija
7/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen saanut eniten kehuja, kun värjäsin hiukset punertavaksi. Väri sopi selvästi parhaiten ihon ja silmien väriini. Niinkuin moni on sanonut, niin uudet hiukset saattavat piristää ja täten kohottaa itsetuntoa.

Vierailija
8/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten värjääminen selvästi paransi itsetuntoasi, hyvä niin. Minä laihdutin kerran viisi kiloa ja aloin heti saamaan enemmän treffikutsuja. Tuskin johtui painostani vaan siitä että minulla oli parempi olo itseni kanssa.

Todennäköisesti johtui siitä että olit laihempi.

T. Kyyninen N27

Vierailija
9/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin nähdä sut tänään takaakse ei ole väri oikein tasaisesti mennyt.

Vierailija
10/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Ap on haku päällä?😉 Kiva että hän sai itseluottamusta uudesta tukasta, joskus kampaamokäynnit päättyvät katastrofiin...

Vierailija
11/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kyyninen N27

Painoindeksi ei paljon muuttunut näin pitkässä varressa ja suurin osa kiloista taisi olla nestettä. Kyllä se vaan niin on, että hyvä olo huokuu ulospäin.

Vierailija
12/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat mukavalta ihmiseltä!

Vierailija
13/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Ap on haku päällä?😉 Kiva että hän sai itseluottamusta uudesta tukasta, joskus kampaamokäynnit päättyvät katastrofiin...

Todellakin olen haku päällä! Kiva, että joku oikeasti ymmärtää, että naisillakin on haluja.

Ap

Vierailija
14/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tummaveriköt ovat kyllä aina olleet kovassa viennissä. Vaaleutta kyllä ihaillaan myöskin, esim maissa missä sitä ei luonnostaan ole niin paljoa. Kuitenkin moni pitää esim latinoita älyttömän kauniina vaikka vaaleus on myös joissain paikoin valttia. Itse rakastan juurikin paksua tummaa tukkaa. Voi olla että juuri siulle se sopii niin hyvin että vie nyt miesten huomion.

Vierailija
15/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiseen kommenttiin vaaditaan jo aika suuri tunnekuohu

Vierailija
16/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsuude nväri sopii parhaiten" tai "oma väri sopii parhaiten" nyt vain on juttuja joita jostain syystä toistetaan, vaikka ne ei monen kohdalla pidä paikkaansa. Osan kohdalla varmasti, mut esim. mulle kaikki väriäni kommentoineet naiset ja miehet on sanoneet, että tummat sopii parhaiten, vaikka oma väri on tummanvaalea ja lapsuuden väri vaalea.

Vierailija
17/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kyyninen N27

Toinen kyyninen täällä sanoo, että kun itse laihdutin muutaman kilon, alkoivat pitkäaikaiset miespuoliset ystävätkin yllättäen yrittämään... niin epäilen minäkin, että johtui sinullakin painosta. Toisilla pienikin pudotus poistaa kaksoisleuan, pulloposket ja saa silmät näyttämään suuremmilta, kun rasvakerros roikkuvasta luomesta lähtee jne.

Vierailija
18/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiseen kommenttiin vaaditaan jo aika suuri tunnekuohu

Ja jos tuo ei ole kateutta, niin ei sitten mikään.. Joku varmaan nytkin tulee ulisemaan, että "taas kateuskorttia ihan väärässä paikassa otetaan esiin!" :D

Vierailija
19/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tumma tukka on vaan kaunis. Vaalea on vähän valju, vaikkakin nätti ja riipuuhan sekin paljon kantajasta. :)

Vierailija
20/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin kun ostin uudet rillit ja olin niiden kanssa heti tuoreeltaan baarissa. Heti kävi flaksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme