Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Huomenna on taas maantai, ja meidän talon uusi laikkari alottaa taas mulle avautumisen..

Vierailija
22.04.2018 |

en tiedä miksi on on minut valinnut avautumisiin. Ainainen valitus..palkka pieni,liikaa duunia ym..eijaksa.
Saanko sanoa sille suoraan että ammatinvalinta kysysymys? Se on käyny jonkun 2vk kurssin ja minä opiskellut 4v.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laikkari?

Vierailija
2/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotatko laitoshuoltajaa?Tehdastyössä laikkari oli laitosmies,mutta toisena nimikkeenä se on laitoshuoltajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei sun neljä vuoden opiskelut taannut kirjoitustaitoja.

Vierailija
4/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä voisit lakata kommunikoimasta ja keskityt omiin juttuihisi? Oletteko te siis tauoilla yhdessä, vai missä se sua jallittaa avautumisineen?

Vierailija
5/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
6/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettei sun neljä vuoden opiskelut taannut kirjoitustaitoja.

Neljä vuotta on naurettavan lyhyt aika opiskella.

Vierailija
7/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun laikkarikoulutukseni kesti aikanaan lukion jälkeen 2 vuotta, työvoimapoliittinen kestää kai 10 kk. Ammatilla maksettiin asuntolaina ja elätettiin perhe, sen jälkeen olenkin hengannut yliopistossa. Kerro sille teidän talon laikkarille, ettei hänellä ole huonoa alavalintaa vaan huono työpaikka.

Vierailija
8/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä miksi on on minut valinnut avautumisiin. Ainainen valitus..palkka pieni,liikaa duunia ym..eijaksa.

Saanko sanoa sille suoraan että ammatinvalinta kysysymys? Se on käyny jonkun 2vk kurssin ja minä opiskellut 4v.

Laitoshuoltajan ammattitutkinto kestää 1,5 vuotta, ei suinkaan pari viikkoa. Mutta onhan hän toki reippaasti alempiarvoinen sinuun jopa 4 vuotta opiskelleeseen nähden...

Vierailija
9/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap lisää. Miksi sä joudut hänen kanssaan tekemisiin ja kuuntelemaan valitusta?

Vierailija
10/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme