Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola: "Mua luultiin myymälävarkaaksi. Käytin mun ison mahan kanssa isoa maihinnousutakkia, ja useamman kerran mut vedettiin kaupassa sivuun ja pyydettiin näyttämään, mitä takin alla on."

Vierailija
22.04.2018 |

Onkohan vähän värikynää nyt tuossa kommentissa. En ole kyllä ikinä kuullut keneltäkään, että raskaana olevia naisia vietäisiin kaupassa sivummalle tarkastettavaksi ihan noin vain. Kyllä kai siihen pitää henkilökunnalla olla jotain näyttöä jos aikoo viedä jonkun ihmisen tsekattavaksi. Ja Marialle on käynyt noin vieläpä monta kertaa.

Joopa joo.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005651710.html

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola ei ole käsittääkseni armeijan palveluksessa tai edes sitä käynyt. Miksi hän siis pukeutuu maihinnousutakkiin?

Vierailija
22/22 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipihauskaa oli sekin, että lapsi kutsuu äitiä nimellä Maria Veitola, koska on kuullut muidenkin niin kutsuvan. Jännä juttu, minun lapseni ovat kuulleet, miten kaikki kutsuvat minua Laura Virtaseksi ja silti he osaavat sanoa minua äidikseen.

Mun teini-ikäinen lapsi kutsuu mua aina äidiksi. Paitsi joskus ilkeilessään sanoo nimellä, ja sellainen ilkikurinen nauru vielä päälle. Tietää, että haluan, että mua kutsutaan äidiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme