Maria Veitola: "Mua luultiin myymälävarkaaksi. Käytin mun ison mahan kanssa isoa maihinnousutakkia, ja useamman kerran mut vedettiin kaupassa sivuun ja pyydettiin näyttämään, mitä takin alla on."
Onkohan vähän värikynää nyt tuossa kommentissa. En ole kyllä ikinä kuullut keneltäkään, että raskaana olevia naisia vietäisiin kaupassa sivummalle tarkastettavaksi ihan noin vain. Kyllä kai siihen pitää henkilökunnalla olla jotain näyttöä jos aikoo viedä jonkun ihmisen tsekattavaksi. Ja Marialle on käynyt noin vieläpä monta kertaa.
Joopa joo.
Kommentit (22)
Millä vielä saisi lisää palstatilaa...
Siinä sitä on huomionkipeä ihminen.
Kauanko tuo vielä jaksaa ulista ja uhriutua?
Miksei se leikkaa 5-v poikansa hiuksia?
Mua ei ole koskaan vedetty mihinkään sivuun ja luultu varkaaksi.
Paitsi kerran ja ihan aiheesta. Olin ihan väsynyt ja ajatuksissani ja lappasin jugurtteja suoraan kassiini.
Silloin vartija tuli kyselemään, että mitä mä touhuan?
Selvisin säikähdyksellä ja nolostumisella.
Onpas masentavan negatiivinen tyyppi. Lasi ei vahingossakaan ole koskaan puoliksi täynnä mutta onneksi sentään värikynissä riittää mustetta.
Leikkaa sormesi. Kyllä täällä palstalla asiasta uliseminen on säälittävämpää.
Mikä tuota oikein vaivaa kun joka päivä pitää julkisesti marmattaa jostakin? Ei oikeasti jaksa enää.
Vaihdevuodet on vissiin alkaneet.
Vierailija kirjoitti:
Miksei se leikkaa 5-v poikansa hiuksia?
Miksi pitäisi?
En ole koskaan kuullut, että raskaanaolevia tuttujani olisi epäilty myymälävarkaiksi. Ja sitten yhtä ihmistä epäiltäisi useita kertoja...
Mua naurattaa vieläkin se Alma-jakso, Veitola sanoo naama peruslukemilla Almalle että ulkomailla hän ei kerro mitä tekee työkseen! Haha, luulee olevansa ulkomaita myöten suuri julkkis! Vähän jos pissa päässä.....
Ei se varmasti siitä mahasta pelkästään johtunut vaan käytöksestä. Enkä edes ihmettelisi vaikka tällaista tilannetta olisi oikein hakemalla hakenutkin jotta voi sitten julkisesti avautua ja uhriutua.
Miksi sen pitää pukeutua aina niin p*skasti?
Hipihauskaa oli sekin, että lapsi kutsuu äitiä nimellä Maria Veitola, koska on kuullut muidenkin niin kutsuvan. Jännä juttu, minun lapseni ovat kuulleet, miten kaikki kutsuvat minua Laura Virtaseksi ja silti he osaavat sanoa minua äidikseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitää pukeutua aina niin p*skasti?
Miksi sinä suollat paskaa?
Lehti nyt referoinut sen kirjaa eli ei ole nyt antanut uutta haastattelua.
Just nyt Radio Rockissa maria kertoo, että haki opiskelemaan medianomiksi, mutta ei päässyt. Siis ei päässyt opiskelemaan medianomiksi!?! Miten se voi olla mahdollista?
No onhan Marian mulkoilu ja haahuilu aika epäilyttävää.