Alasti sekasaunassa?
Naiset, käyttekö koskaan alasti sekasaunassa? Avokkini käy harrastusporukan kanssa saunomassa ja porukassa on pääasiassa miehiä.
Kommentit (61)
En mene sekasaunaan. Sen verran paljon on miehet pyydelleet vuosien saatossa, että vaikuttaa oudolta. Ei ainakaan tule sellainen olo, että ihan ilman taka-ajatuksia siellä oltaisiin. Oon sanonut, että tuun sitten ihan pyytämättä kun tissit on polvissa eikä kellään tulis enää mieleenkään mua sinne haluta.
Vierailija kirjoitti:
En mene sekasaunaan. Sen verran paljon on miehet pyydelleet vuosien saatossa, että vaikuttaa oudolta. Ei ainakaan tule sellainen olo, että ihan ilman taka-ajatuksia siellä oltaisiin. Oon sanonut, että tuun sitten ihan pyytämättä kun tissit on polvissa eikä kellään tulis enää mieleenkään mua sinne haluta.
Miehet ja naiset seka saunaan välillä voidaan olla sekasin ja päällekkäin lauteilla. Toki voi tulla siellä lauteilla päällekkäin ollessa kuuma mutta kyllähän hommat saadaan siellä porukassa hoidettua ja saunojat raukeina sen jälkeen ja kassit tyhjinä.
En voi mennä, koska saan erektion jos näen naisen edes uimapuku päällä puhumattakaan alastomasta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
En voi mennä, koska saan erektion jos näen naisen edes uimapuku päällä puhumattakaan alastomasta naisesta.
(@)(@) (i)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia missään muussa kulttuurissa ja vähän tabu myös Suomessa vaikka muuta väitetäänkin. Ja jos puolisoa vähänkin arvelluttaa moinen touhu niin miksi turhaan aiheuttaa hänelle mielipahaa.
Saksassa, Itävallassa ja Hollannissa yhteissaunat on normi, josta ei jousteta. Siellä uomapukupellet heitetään ulos oitis. Suomessakin vanha hyvä tapa on palaamassa, vaikka vinksahtaneet vastustavat.
No ei kyllä todellakaan ole normi esim. Saksassa. Yhteissaunoja voi olla, mutta erilliset saunat ovat yleisempiä.
Sekasauna on ihan ok, mutta harvoin tulee käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia missään muussa kulttuurissa ja vähän tabu myös Suomessa vaikka muuta väitetäänkin. Ja jos puolisoa vähänkin arvelluttaa moinen touhu niin miksi turhaan aiheuttaa hänelle mielipahaa.
Normaalia monessa Keski-Euroopan maassa mm. Saksa, Itävalta, Hollanti, Sveitsi. Yleiset saunat on useimmiten yhteisiä nakusaunoja.
Sveitsissä asuneena voin kertoa, ettei ole mitenkään normaalia. Ehkä jossain kyseenalaisissa paikoissa... mutta normaali sveitsiläinen ei voisi kuvitellakaan menevänsä sekasaunaan varsinkaan tuntemattomien kanssa, tuskinpa edes tuttavien.
Perverssiä. Joukossa on aina tirkistelijöitä ja terve ihminenkin saa eroottisia fiboja alastomasta vastakkaisen sukupuolen näkemisestä. Kyllä siihen aina tietty vire liittyy, jotkut vaan ei myönnä sitä. Älkää ainakaan lapsia viekö suvun tai ystävien sekasaunoihin, jossa jengi on alasti. Moni muukin luonnollinen asia jätetään kahdenkeskiseksi tai oman sukupuolen väliseksi.
Olin kerran mökkireissulla opiskelijaporukassa yhteissaunassa. Miehet olivat alasti, itsellä pienet bikinit päällä. Yksi miehistä kommentoi asiaa. Hän osoittautui muutenkin ajan kanssa ikäväksi tyypiksi. On se ihmeellistä jos ei kestä pienet bikinit naisella, kun saunassa on viisi miestä ja yksi nainen. Muut miehet eivät kommentoineet asiaa mitenkään.
Jos taikaiskusta pääsisi lauteille saunan hämärään ja sieltä taas taikaiskusta pois täysin pukeutuneeksi, niin mikäpä siinä. Mutta ne riisumiset ja pukemiset saunan ulkopuolella, rintsikat ja alkkarit nyt varsinkin. En ikinä kehtaisi miesten edessä ruveta strippaamaan ja ilkosillaan sit kävellä saunaan.
En tosiaan mene sekasaunaan. Ja muutenkin miesten ja naisten saunat ja saunaillat erikseen kun joukkoon mahtuu aina niitä, yleensä naisia, joilta vaan uimapuku sitte jossain vaiheessa "unohtuu"..
Saksassa on kiva käydä yleisissä saunoissa heittään lastit, mammoja katsellessa.
Joskus ne jopa antautuvat avitamaan.
Itse en käy sekasaunoissa, koska lepopenis on muutaman sentin tappi. Ei vain itsetunto riitä.
Uuu, tällainen keskustelu. Asun opiskelijakämpässä kerrostalossa opiskelijoille. Saunavuorot on kaikille avoinna ja sekaisin käydään yksin tai kaveriporukalla. Seassa in 21-27 vuotiaita ja useimmat hyväkroppaisia. Sinkkumiehenä on vaikeaa välillä pidätellä täysien kassien takia erektiots kun saunakumppanina on hoikka muodokas nainen. Kivaa se silti on, ettei yksin tarvitse olla.
Mulla on lihaksikas ja hoikka vartalo sekä iso muna, joten miksi ei. Ei ainakaan mitään mitä hävetä.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
En. Ei tulisi mieleenkään. Opiskeluaikana ehkä korkeintaan ja paikat peitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Uuu, tällainen keskustelu. Asun opiskelijakämpässä kerrostalossa opiskelijoille. Saunavuorot on kaikille avoinna ja sekaisin käydään yksin tai kaveriporukalla. Seassa in 21-27 vuotiaita ja useimmat hyväkroppaisia. Sinkkumiehenä on vaikeaa välillä pidätellä täysien kassien takia erektiots kun saunakumppanina on hoikka muodokas nainen. Kivaa se silti on, ettei yksin tarvitse olla.
Ei Kelan kuponkien täyttäminen ole opintoja.
Mua aina huvittaa se saunan korostaminen pyhyytenä, peseytymispaikkana, luonnollisena jne ja siksi siellä voidaan olla alasti Maijat, Tiinat, Villet ja Kallet sekaisin. Koskeeko sama myös pukuhuonetta ja verantaa jne? Pyhä saunan eteinen? Ei kai kukaan itseään vasta saunassa riisu. Itselleni se olisi se kiusallisin osuus asiasta, se riisuminen löylyhuoneen ulkopuolella. Suorastaan mahdoton ajatuskin.