Mitkä ominaisuudet minussa ehdottomia turn-offeja?
Tällainen ketju on jo, toisen kirjoittajan toimesta eli kunnia ideasta hänelle. Toivottavasti on ok jos kokeilen samaa, olenhan vähän omituisessa tilanteessa :)
Eli yläpeukku jos viestissä mainittu asia ei olisi este lähteä treffeille, alapeukku jos olisi.
Olettaen toki että olisit vapaa (oikeasti tai kuvitteellisesti) ja kokisit minun olevan sopivaa ikäluokkaa. Olen siis 37v.
Kommentit (42)
MrOuto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aika lyhyt ja pienikokoinen mieheksi, itse tykkään että mies on vähintään mun pituinen, mutta mieluiten pidempi.
Mulle ulkomailla matkustaminen ja kulttuurilomat kaupungeissa on todella tärkeitä. Luonnossa retkeilystä taas en välitä ollenkaan (luonto on kyllä tärkeä mulle, mutta erinäisistä syistä johtuen en kovin pitkiä aikoja voi siellä viettää). Oon kyllä tottunu reissaamaan yksin ja itse asiassa teenkin sen mieluiten yksin, joten ei siinä muuta ku herra lähtee patikoimaan ja minä ulkomaille, ei sen kummempaa.
Kokemattomuus ei sinänsä oo turn off, mutta ite tiiän aika pitkälti omat kiinnostuksen kohteet seksuaalisessa mielessä joten ei kauheasti kiinnosta lähteä kokeilemaan uusia juttuja, jos kokematon mies sitten haluaisi...
Kunnianhimottomuus työn suhteen on ehkä vähän turnoff, jotain halua kehittymiseen ja etenemiseen pitäis olla. Mutta on hyvä jos on tyytyväinen työhönsä ja tekee sitä mitä haluaakin.
Sanotaanko nyt niin että jos oisit 190-senttinen niin saisit noi kaikki muut anteeksi :D
En kylläkään haluaisi olla parisuhteessa jossa saan eroavaisuudet anteeksi 190cm pituuden ansiosta.
Onneksi en ole 190cm, niin ei tarvitse huolehtia asiasta.
ei sun tarvikaan olla, ja onneksi kukaan nainenkaan ei halua olla sun kanssa parisuhteessa.
viimeinen virke oli vähän niin kuin loppukevennykseksi tarkoitettu, kuten ehkä lopun hymiöstä olisit ehkä voinut päätellä. en todellakaan ikinä olisi kenen tahansa 190-senttisen miehen kanssa parisuhteessa. viimeiseksi sinun kanssa vaikka olisit kaksimetrinen, sillä kun luin tätä ketjua tarkemmin, huomaan, että taidat olla todellakin tylsä nillittäjä.
ja nyt pisti vielä silmään se ettet ole edes väliaikaisesti valmis tekemään enempää töitä saavuttaaksesi jotain unelmiasi..? sillä lailla...
Mullakin kaatuisi tuohon alistuvaisuuteen seksissä. Muuten vaikuttaisit ketjun perusteella mielenkiintoiselta.