Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ominaisuudet minussa ehdottomia turn-offeja?

MrOuto
21.04.2018 |

Tällainen ketju on jo, toisen kirjoittajan toimesta eli kunnia ideasta hänelle. Toivottavasti on ok jos kokeilen samaa, olenhan vähän omituisessa tilanteessa :)

Eli yläpeukku jos viestissä mainittu asia ei olisi este lähteä treffeille, alapeukku jos olisi.

Olettaen toki että olisit vapaa (oikeasti tai kuvitteellisesti) ja kokisit minun olevan sopivaa ikäluokkaa. Olen siis 37v.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171cm pitkä ja hoikka. Olen liikunnallinen mutta en lihaksikas.

Vierailija
2/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, nää on hauskoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisten mielestä fiksu, sosiaalinen, luotettava ja mukava. Naispuolisia ystäviä on aina ollut paljon. Mutta olen ujo tekemään aloitetta, ja todella varovainen ettei loukkaa tai ahdistele naista. Nuorena minulla oli itsetunto-ongelmia, olen päässyt niistä yli mutta koen etten osaa viedä asioita seksuaaliselle/romanttiselle tasolle. Minulla oli yksi tapailusuhde, mutta kävi ilmi ettemme sopisi yhteen. Olen seksuaalisesti lähes kokematon. Harrastimme seksiä kolmesti.

Vierailija
4/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut iän myötä etten ole alkuunkaan dominoiva seksuaalisesti. Voisin viedä vuorollani, mutta nauttisin suuresti jos nainen veisi, jopa useammin kuin minä. Olen siis mieheksi aika submissiivinen. En haaveile ns. rajusta seksistä.

Vierailija
5/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että olemme suhteessa tasa-arvoiset, ilman selkeitä rooleja.

En haluaisi olla talouden johtaja, enkä myöskään iso lapsi. En ole erityisen taitava "miesten töissä", mutta toisaalta en laista siivoamisesta tai ruuan laittamisesta.

Vierailija
6/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistimatkat ja kaupunkilomat (pl. pikkukaupungit ja historialliset kohteet) eivät ole erityisen kiinnostavia, enkä koe pakottavaa halua matkata ulkomaille.

Tykkään retkeilystä ja viikonloppumatkoista kotimaan nähtävyyksiä katsomaan. Teen usein lyhyempiä matkoja, toivoisin että voisimme tehdä niitä yhdessä.

Vierailija
7/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma yritys, mutta ei kunnianhimoa tavoitella rahaa, statusta tai vaikutusvaltaa. Asun siistissä mutta vaatimattomassa omistusasunnossa 10 km kaupungin keskustasta. Auto on vanha. Teen töitä neljänä päivänä viikossa. Bruttotuloni ovat yleensä luokkaa 2 000€/kk.

Pärjään tuloillani hyvin, mutta ylimääräistä luksusta en pystyisi hankkimaan.

Vierailija
8/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarvii yrittää nyt keksiä tehokkaampia turn-offeja, ei näistä vielä ole semmoisiksi.

Vierailija
9/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun tarvii yrittää nyt keksiä tehokkaampia turn-offeja, ei näistä vielä ole semmoisiksi.

Äläs nyt, olenhan onnistunut pysymään ikisinkkuna eli eivät minun turn-offini voi täysin luokattomia olla ;)

4/8 sai jo alapeukkuja, oletin että tuo olisi peräti suurin kompastuskivi. Ehkä hyvänä kakkosena parisuhdekokemattomuus...

Vierailija
10/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon naisia, jotka tykkää olla domina. Itsekin haluisin ainakin kokeilla. Et nyt huomioi ollenkaan noita yläpeukkuja samaan kysymykseen!

Vierailija
11/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetkin tuntemani naiset ovat kysyneet miksi en näytä tunteitani avoimemmin. Olen liian tasainen, naisten mielestä siis. Olen sisältä tunteellinen, mutta olen tottunut hoitamaan ongelmani itse. Joutuisit olemaan kanssani kärsivällinen.

En suostuisi riitelemään ääntä korottamalla, vaan ilmoittaisin että asiasta keskustellaan kun olemme molemmat rauhoittuneet.

Vierailija
12/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjun itse yleensä miehet kahdesta syystä:

1. Liian alhainen älykkyystaso. 

2. Epäviehättävä ammatinvalinta/koulutustausta.

Vierailija
13/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon naisia, jotka tykkää olla domina. Itsekin haluisin ainakin kokeilla. Et nyt huomioi ollenkaan noita yläpeukkuja samaan kysymykseen!

Varmaankin suurin seksuaalinen fantasiani olisi että dominahenkisesti pukeutunut tyylikäs nainen laittaisi palvomaan vartaloaan ja vaatisi minun tyydyttävän hänet. Seuraisin ihaillen kuinka rakkaani saa orgasmin. Sitten rakastelisimme. Kenties siten että nainen leikkimielisesti köyttäisi minut sänkyyn ja puolestaan saisi minut tulemaan. Luultavasti hyvin nopeasti, tuon ensimmäisen jälkeen :D

Jäisimme makoilemaan sängylle ja halailemaan aamuun asti.

Vierailija
14/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torjun itse yleensä miehet kahdesta syystä:

1. Liian alhainen älykkyystaso. 

2. Epäviehättävä ammatinvalinta/koulutustausta.

1. Älykkyysosamääräni on 125 (virallinen testi), mutta en usko että tuo kertoo kaikkea

2. Koulutustausta on ei-akateeminen, yrityksen toimiala liittyy ATK-puolelle

Vierailija
15/42 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MrOuto kirjoitti:

Monetkin tuntemani naiset ovat kysyneet miksi en näytä tunteitani avoimemmin. Olen liian tasainen, naisten mielestä siis. Olen sisältä tunteellinen, mutta olen tottunut hoitamaan ongelmani itse. Joutuisit olemaan kanssani kärsivällinen.

En suostuisi riitelemään ääntä korottamalla, vaan ilmoittaisin että asiasta keskustellaan kun olemme molemmat rauhoittuneet.

Tää on turnoff koska mikä ihmeen tasavertoinen parisuhde se on jossa toinen osapuoli on joku puheenjohtaja.

Tietenkään asioita ei saada selviksi kurkku suorana huutamalla, mutta miksi oletat että sinä olet se järkevä kapellimestari ja puolisosi ei ole?

Vierailija
16/42 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MrOuto kirjoitti:

Tää on turnoff koska mikä ihmeen tasavertoinen parisuhde se on jossa toinen osapuoli on joku puheenjohtaja.

Tietenkään asioita ei saada selviksi kurkku suorana huutamalla, mutta miksi oletat että sinä olet se järkevä kapellimestari ja puolisosi ei ole?

Ja aiemmassa viestissä toitotettiin tasa-arvoa... joka tottakai toteutuu, kun toinen ei suostu puhumaan.

Vierailija
17/42 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika lyhyt ja pienikokoinen mieheksi, itse tykkään että mies on vähintään mun pituinen, mutta mieluiten pidempi.

Mulle ulkomailla matkustaminen ja kulttuurilomat kaupungeissa on todella tärkeitä. Luonnossa retkeilystä taas en välitä ollenkaan (luonto on kyllä tärkeä mulle, mutta erinäisistä syistä johtuen en kovin pitkiä aikoja voi siellä viettää). Oon kyllä tottunu reissaamaan yksin ja itse asiassa teenkin sen mieluiten yksin, joten ei siinä muuta ku herra lähtee patikoimaan ja minä ulkomaille, ei sen kummempaa.

Kokemattomuus ei sinänsä oo turn off, mutta ite tiiän aika pitkälti omat kiinnostuksen kohteet seksuaalisessa mielessä joten ei kauheasti kiinnosta lähteä kokeilemaan uusia juttuja, jos kokematon mies sitten haluaisi...

Kunnianhimottomuus työn suhteen on ehkä vähän turnoff, jotain halua kehittymiseen ja etenemiseen pitäis olla. Mutta on hyvä jos on tyytyväinen työhönsä ja tekee sitä mitä haluaakin.

Sanotaanko nyt niin että jos oisit 190-senttinen niin saisit noi kaikki muut anteeksi :D

Vierailija
18/42 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että paljon rauhoittuisin, jos riidan aikana toinen "ilmoittaisi", että asiasta keskustellaan vasta, kun molemmat on rauhoittuneet. Haluan selvittää asiat heti. Tuo on toistaiseksi pahin. Olisi myös mukava, että toinen näyttäisi tunteitaan, esim. tykkäämistään.

Vierailija
19/42 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MrOuto kirjoitti:

En oleta.

En vain osaa keskustella asioista huutamalla, en ymmärrä mikä pointti siinä on. Jos kumppani osaa, sitten on pakko todeta että sori ei onnistu minulta.

Vierailija
20/42 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MrOuto kirjoitti:

Ja aiemmassa viestissä toitotettiin tasa-arvoa... joka tottakai toteutuu, kun toinen ei suostu puhumaan.

Suostun totta kai puhumaan, en ole mykkäkouluilija ja mieluummin tykkäisin että asioista keskustellaan saman tien. Siis keskustellaan ;)

Mutta ei tasa-arvo ole sitä että jos minä haluan että huudetaan ja riidellään ("päästetään höyryjä ulos"), niin toisenkin pitää alkaa huutamaan ja riitelemään.

Vai onko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän