Mitkä ominaisuudet minussa ehdottomia turn-offeja?
Tällainen ketju on jo, toisen kirjoittajan toimesta eli kunnia ideasta hänelle. Toivottavasti on ok jos kokeilen samaa, olenhan vähän omituisessa tilanteessa :)
Eli yläpeukku jos viestissä mainittu asia ei olisi este lähteä treffeille, alapeukku jos olisi.
Olettaen toki että olisit vapaa (oikeasti tai kuvitteellisesti) ja kokisit minun olevan sopivaa ikäluokkaa. Olen siis 37v.
Kommentit (42)
Jatka!
Toistaiseksi olen mukana. :)
Toistaiseksi muutama yllätys.
Odotin ilman muuta että kunnianhimon puute ja tyytyminen vaatimattomaan elämään saisi enemmän alapeukkuja.
Vain 2/3 naisista ei haluaisi seurustella fifty/fifty-seksielämää haluavan miehen kanssa, joka saattaisi jopa haluta että nainen vie useammin. Lisäsin jopa seksuaalisen fantasian alapeukkujen toivossa, mutta lähes puolet antoivatkin yläpeukun :D
Tässä lisäys:
En usko että nuo asiat muuttuisivat. Minusta ei löytyisi kokemuksen myötä rajummasta seksistä pitävää rakastajaa joka vie, eikä dominointileikkien päätteeksi olisi luvassa semmoista loppukliimaksia että murtaudun ulos kahleistani ja "otan sinut" kuin eläin. Ja mikäli löytäisit unelmiesi asunnon joka maksaa enemmän kuin mihin on varaa, en haluaisi yhäkään tavoitella korkeampaa elintasoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai toiselle ole koskaan pakko huutaa? Silti voi olla pois tolaltaan. Itse saatan tosi vihaisena esim ruveta itkemään. Olisiko sekin tilanne, jossa minun kuuluisi "rauhoittua" ennen kuin voidaan puhua asiat selviksi? Itse hlauaisin selvittää kaikki asiat aina heti. Pelkäätkö, jos toinen osoittaa tunteita, mietin?
Ei toki. Mutta voitaisiinko tuossa tilanteessa halailla hetki? Totta kai on ihan ok itkeä jos itkettää.
Voi olla että pelkään. Siitähän jo mainitsin että kumppani joutuisi ehkä olemaan tässä melko kärsivällinen. Tunnistan asian kuitenkin, ja voin puhua siitä avoimesti.
Mutta sitä huutamista ja räyhäämistä en halua ollenkaan, ja ihan rehellisesti en keksi syytä miksi sitä pitäisi haluta. Olen yllättynyt siitä että tämä osa tunteiden osoittamisesta on niin tärkeää naisille, tässä on joku sukupuolien välinen ero varmaankin...?
Halailu kuulosta hyvältä. Riideltäessäkin on tärkeä tuntea, että on yhä rakastettu. Huutaminen ja räyhääminen on tarpeettomia.
Etkö haluakaan viedä osaa ajasta, niin kuin aiemmin kirjoitit? Olet täysin, 100 % sub? No varmasti löytyy naisia, jotka haluavat niin päin.
Mitä tuo "ottaa kuin eläin"-juttu on...sinulla on kumma käsitys naisten haaveista?
Vierailija kirjoitti:
Halailu kuulosta hyvältä. Riideltäessäkin on tärkeä tuntea, että on yhä rakastettu. Huutaminen ja räyhääminen on tarpeettomia.
Etkö haluakaan viedä osaa ajasta, niin kuin aiemmin kirjoitit? Olet täysin, 100 % sub? No varmasti löytyy naisia, jotka haluavat niin päin.
Mitä tuo "ottaa kuin eläin"-juttu on...sinulla on kumma käsitys naisten haaveista?
Haluan viedä osan ajasta, mutta...niin...voi tietysti olla niinkin että naisten käsitys viemisestä on erilainen. Enpäs ajatellutkaan tuota. Minä tykkäisin että molemmat veisivät, mutta lähinnä hellästi ja kiusoittelevasti. Eikö tuo ole 50-50? Jos nainen "kiusoittelee" ja mies "ottaa", niin tuossahan on selkeästi asetelma jossa mies dominoi.
"Ottaa kuin eläin". Minähän yritän tässä kartoittaa naisten haluja, niin toki haluan tietää onko tuossa stereotypiassa mitään perää :)
Joo pahoittelut että toistelen kliseitä seksistä, mutta on tosiaan ollut vain yksi seksikumppani ja vuosien aikana tullut käsitys että suuri osa naisista tykkää kokeilla asioita, mutta lopulta kuitenkin haluttaisiin että se mies ottaa ohjat käsiinsä. Määrätietoisesti, vahvasti ja tämmöisen pehmon näkövinkkelistä rajustikin.
Saatan olla väärässä. Toivottavasti!
Vierailija kirjoitti:
Olet aika lyhyt ja pienikokoinen mieheksi, itse tykkään että mies on vähintään mun pituinen, mutta mieluiten pidempi.
Mulle ulkomailla matkustaminen ja kulttuurilomat kaupungeissa on todella tärkeitä. Luonnossa retkeilystä taas en välitä ollenkaan (luonto on kyllä tärkeä mulle, mutta erinäisistä syistä johtuen en kovin pitkiä aikoja voi siellä viettää). Oon kyllä tottunu reissaamaan yksin ja itse asiassa teenkin sen mieluiten yksin, joten ei siinä muuta ku herra lähtee patikoimaan ja minä ulkomaille, ei sen kummempaa.
Kokemattomuus ei sinänsä oo turn off, mutta ite tiiän aika pitkälti omat kiinnostuksen kohteet seksuaalisessa mielessä joten ei kauheasti kiinnosta lähteä kokeilemaan uusia juttuja, jos kokematon mies sitten haluaisi...
Kunnianhimottomuus työn suhteen on ehkä vähän turnoff, jotain halua kehittymiseen ja etenemiseen pitäis olla. Mutta on hyvä jos on tyytyväinen työhönsä ja tekee sitä mitä haluaakin.
Sanotaanko nyt niin että jos oisit 190-senttinen niin saisit noi kaikki muut anteeksi :D
En kylläkään haluaisi olla parisuhteessa jossa saan eroavaisuudet anteeksi 190cm pituuden ansiosta.
Onneksi en ole 190cm, niin ei tarvitse huolehtia asiasta.
Tänne kirjoittaminen ja täältä huomion hakeminen tuollaisella otsikolla on ultimate turn-off.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jatka!
Vieläkö mukana, vai joko sain tiputettua pelistä? :D
Kuulostat epämiellyttävältä nillittäjältä ja jäykältä tylsimykseltä, joka yrittää epätoivoisesti olla mielenkiintoinen ja hauska. Jo tällainen aloitus on melkoinen turn off.
MrOuto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka!
Mukana ollaan, ei toistaiseksi yhtäkään turn offia. Yrittäisit edes! :D
Minulla oli ikäisenäsi 12-vuotias lapsi, olin ollut yhdessä avioliitossa, muutamassa seurustelusuhteessa ja lisäksi oli paljon seksikokemusta erilaisista säädöistä ja lyhyistä jutuista. Enkä todellakaan pidä sub-miehistä vaan päinvastoin. Joten en usko, että minun kannattaa edes mielikuvitusleikkinä lukea tätä ketjua pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat epämiellyttävältä nillittäjältä ja jäykältä tylsimykseltä, joka yrittää epätoivoisesti olla mielenkiintoinen ja hauska. Jo tällainen aloitus on melkoinen turn off.
Annoin yläpeukun tälle.
Vierailija kirjoitti:
Olet aika lyhyt ja pienikokoinen mieheksi, itse tykkään että mies on vähintään mun pituinen, mutta mieluiten pidempi.
Mulle ulkomailla matkustaminen ja kulttuurilomat kaupungeissa on todella tärkeitä. Luonnossa retkeilystä taas en välitä ollenkaan (luonto on kyllä tärkeä mulle, mutta erinäisistä syistä johtuen en kovin pitkiä aikoja voi siellä viettää). Oon kyllä tottunu reissaamaan yksin ja itse asiassa teenkin sen mieluiten yksin, joten ei siinä muuta ku herra lähtee patikoimaan ja minä ulkomaille, ei sen kummempaa.
Kokemattomuus ei sinänsä oo turn off, mutta ite tiiän aika pitkälti omat kiinnostuksen kohteet seksuaalisessa mielessä joten ei kauheasti kiinnosta lähteä kokeilemaan uusia juttuja, jos kokematon mies sitten haluaisi...
Kunnianhimottomuus työn suhteen on ehkä vähän turnoff, jotain halua kehittymiseen ja etenemiseen pitäis olla. Mutta on hyvä jos on tyytyväinen työhönsä ja tekee sitä mitä haluaakin.
Sanotaanko nyt niin että jos oisit 190-senttinen niin saisit noi kaikki muut anteeksi :D
Oliko tämä muka oikeasti jonkun naisen kirjoittama? Omituisen pinnallinen vuodatus, joka kulminoituu niin kliseiseen vaatimukseen kuin 190 cm pituus.
Tutkimus:
https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-b50a31b9f834e7ed14f3754d442dbad6-c
Miehet:
- dominoivia 48%
- subeja 34%
- switch 18%
Naiset:
- dominoivia 8%
- subeja 76%
- switch 16%
Entä jos ihminen ei koe tai tiedä olevansa mitään noista? tai kaikkea kiinnostaa kokeilla? N
Vierailija kirjoitti:
MrOuto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka!
Mukana ollaan, ei toistaiseksi yhtäkään turn offia. Yrittäisit edes! :D
Älä yllytä! :)
Kyllä minä vielä jotain keksin...
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ihminen ei koe tai tiedä olevansa mitään noista? tai kaikkea kiinnostaa kokeilla? N
Ajattelisin että sitten nuo asiat eivät varmaankaan ole ehdottomia turn-offeja...?
Vierailija kirjoitti:
Torjun itse yleensä miehet kahdesta syystä:
1. Liian alhainen älykkyystaso.
2. Epäviehättävä ammatinvalinta/koulutustausta.
Te "älyköt" voisitte muuttaa johonkin saarelle,missä "tyhmät" ihmiset eivät häiritsisi teitä
Ainakin tuo fantasiasi kuulosti hyvältä. Pääasia, että molemmat nauttii.
Ei kai toiselle ole koskaan pakko huutaa? Silti voi olla pois tolaltaan. Itse saatan tosi vihaisena esim ruveta itkemään. Olisiko sekin tilanne, jossa minun kuuluisi "rauhoittua" ennen kuin voidaan puhua asiat selviksi? Itse hlauaisin selvittää kaikki asiat aina heti. Pelkäätkö, jos toinen osoittaa tunteita, mietin?