Mistä johtuu, että Hyvinkäällä asuntoja myynnissä todella halvalla? Siis alle 100k reippaasti
Sehän on helpon junamatkan päässä Helsingistä, siellä on iso yliopistosairaala (eli varmoja työpaikkoja), ei ihan pikkukaupunki yms.
Riihimäellä ja Järvenpäässä puolestaan selkeästi hintavampaa..
Kommentit (27)
Hyvinkää ei ole HYKS:n sairaala.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Helsingin_seudun_yliopistollinen_keskussa…
HYKS:n sairaalat
Auroran sairaala
Herttoniemen sairaala
Iho- ja allergiasairaala
Jorvin sairaala
Kirurginen sairaala
Kätilöopiston sairaala
Lasten ja nuorten sairaalat
Lastenklinikka
Lastenlinna
Uusi Lastensairaala
Meilahden sairaala
Naistenklinikka
Peijaksen sairaala
Psykiatriakeskus
Silmä-korvasairaala
Syöpätautien klinikka
Töölön sairaala
Siellä ei ole mitään, ei edes vesistöä. Jos siihen suuntaan haluaa, Järvenpää on lähempänä ja Hämeenlinna kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa ja nyt joko ammutaan tai sit on vaan ilotulitus. Ota tosta selvää?
Ilotulitus Sahanmäessä
Itse olen syntynyt Hyvinkäällä ja asuin lapsuuteni peräti pahamaineisessa Paavolassa. Uuh. Enpä ole niin ahdasmielistä ja omiin napoihinsa tuijottavia ihmisiä tavannut muualla kuin Hyvinkäällä.
Vaikka kuinka yritti tutustua tyyppeihin ja kehitellä hauskoja juttuja, niin ei. Seinä nousi niin varmasti pystyyn.
Nyt olen huomannut, että Hyvinkää on heräämässä... Willa toi paljon virkistystä, kaupunkimaisuutta ja tapahtumia alkaa olla kivasti. Toivottavasti tämä jatkuu, eikä vaan ole hetken vimpsahdus.
Lapset ja nuoret tarvii paljon kaikenlaista virikettä ja touhua. Sehän olisi kivaa, jos tapahtumia olisi omassa kaupungissakin.
Ysärillä oli Rantarock (lentokentällä) ja Lapinlahdenlinnut käväs Sipizassa. Jee!
Että kyllä ne kämppien hinnat on ihan ajantasalla kaupunkikuvan kanssa. Hyvää ei saa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
No mitkä on Hyvinkään hyviä alueita? Eikö esim. Sveitsi ole?
Sveitsi on parempaa aluetta, mutta mitä olen kaavotuksia kattonut. Tuskin on kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa ja nyt joko ammutaan tai sit on vaan ilotulitus. Ota tosta selvää?
Ilotulitus Sahanmäessä
Juu. Niillä mopedi pojilla.
Ööö varmaan se uusi tuleva on hyvä alue.