Miksi yleinen asenne on se, että naisen tehtävä on pitää mies seksuaalisesti tyydytettyä avioliitossa, mutta miestä ei koske sama velvollisuus?
Kommentit (27)
N41 kirjoitti:
Ei ole yleinen asenne.
Onpas. Tälläkin palstalla moni on kertonut suostuvansa seksiin miehen mieliksi vaikka itse ei haluta ja osa seksuaaliterapeuteista kehottaa Naisia samaan, mutta miehillä ei avioliitossa ole mitään velvollisuuksia tyydyttää vaimoa seksuaalisesti jos itse mies on haluton. Kyllä todellakin sellainen yleinen asenne vallitsee. Ap
Ja usein tätä epätasa-arvoa perustellaan jopa sillä, että miehillä ja vain miehillä on fysiologinen tarve ejakuloida siis (muka) saada seksiä, vaikka jokainen mies osaa varmasti käteenkin vetää. Naisen tarvetta orgasmiin ei tunnusteta ollenkaan samalla tavalla, vaikka yhtä lailla osa naisistakin alkaa saada orgasmeja unissaan jos valve-elämässä ei riittävän pitkään aikaan saa. Vituttaa! Ap
Molemminpuolinen juttu. Aviopuolidot pitävät huolen toistensa seksuaaludista tarpeista.
N45 M46
Vierailija kirjoitti:
Molemminpuolinen juttu. Aviopuolidot pitävät huolen toistensa seksuaaludista tarpeista.
N45 M46
Montako kertaa teillä on MIES tyydyttänyt vaimon jos itseä ei ole oikeasti yhtään haluttanut?
Asennehan on, että nainen voi antaa vaikkei halua, mutta mies ei pysty jos ei halua. No jos ei vehje toimi niin tehköön sen muilla konsteilla?
Vierailija kirjoitti:
Asennehan on, että nainen voi antaa vaikkei halua, mutta mies ei pysty jos ei halua. No jos ei vehje toimi niin tehköön sen muilla konsteilla?
Niin tosiaan, etenkin kun valtaosa naisista ei edes saa orgasmia yhdynnässä. Niin miksi haluttomat miehet eivät koe ainakaan yhtä usein velvollisuudekseen nuolla, sormettaa ja dildottaa vaimoaan kuin vaimot kokevat velvollisuudekseen antaa miehen panna vaikka itse eivät halua seksiä yhtään? Onko miehillä sukupuoleen perustuva oikeus päättää seksistä avioliitossa?! Ap
Vierailija kirjoitti:
Raamatustako sekin epätasa-arvo kumpuaa?
Ei, vaan Raamattu kertoo, että molemmille sukupuolille on luotu halu toisiaan kohtaan.
Seksiä harjoitetaan avioliitossa - tämän tarkoituksena on myös estää muut seksuaalisynnit avioliiton ulkopuolella eli pitää huomioida toisen tarpeet.
Juu, ei todellakaan raamatusta tule.
Muutoin tuttua. Itse saan tarpeeni hoitaa. Tämäkin viikonloppu ja viikko mennyt puutteessa. En edes muista, milloin viimeksi. N50
Molemminpuoleinen halu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan Raamattu kertoo, että molemmille sukupuolille on luotu halu toisiaan kohtaan.
Seksiä harjoitetaan avioliitossa - tämän tarkoituksena on myös estää muut seksuaalisynnit avioliiton ulkopuolella eli pitää huomioida toisen tarpeet.
Entä jos mies ei anna naiselle seksiä avioliitossa? Mitä pitäisi tehdä? Varmaan rukoilla! Buahahaha!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ei anna naiselle seksiä avioliitossa? Mitä pitäisi tehdä? Varmaan rukoilla! Buahahaha!!!
Puhua asiasta - kyllä seksuaalisten tarpeiden huomioiminen kuuluu puolisolle, jos ei ole mitään oikeaa estettä, kuten esim. sairaus.
Rukoilu, puhuminen ja itsekin toisen huomiointi, parempana kumppanina oleminen - niin näistä kannattaa lähteä liikkeelle.
Puhutteluun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhua asiasta - kyllä seksuaalisten tarpeiden huomioiminen kuuluu puolisolle, jos ei ole mitään oikeaa estettä, kuten esim. sairaus.
Rukoilu, puhuminen ja itsekin toisen huomiointi, parempana kumppanina oleminen - niin näistä kannattaa lähteä liikkeelle.
En ole uskis enkä rukoile. Puhunut olen. Miehen mielestä hänellä ei ole velvollisuutta seksiin kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Puhutteluun kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole uskis enkä rukoile. Puhunut olen. Miehen mielestä hänellä ei ole velvollisuutta seksiin kanssani.
Seksi on vain yksi osa tasapainoista, kahden aikuisen ihmisen parisuhdetta. Jos suhteesta puuttuu avoimmuus, rehellisyys ja lämpö, ei siihen spontaanin seksiin ajauduta, kuten sen normaalisti kuuluisi mennä. Jos puhuminen puuttuu suhteesta, ei mistään tule mitään. Täällä jauhetaan kaikenmaailman dildoista ja perseennuolemisista, kun kaikista tärkein esileikki on puhe.
Ei nalkuttaminen, syyttely tai loukkaaminen saa ketään kiihottumaan.
Tästä on mun mielestä turha tehdä naiset vs. miehet -kiistaa. Ei se kylmyys ole sukupuoliasia, se on jokaisen henkilökohtainen asia.
No minulla taas tuo tilanne on päinvastainen. Meillä vaimo haluaa seksiä vähintään kerran päivässä, jos ei harrasteta seksiä ollenkaan niin riitelyksihän se menee ja vaimo on kiukkuinen ja ärtyinen. No ei siinä auta kuin panna vaimoa jotta rouva ei olisi vihainen. Luulin, että lasten saannin jälkeen hänellä olisi vähän vähentyneet nuo halut, mutta tuntui että ne olisivat pahentuneet entisestään.
M35
Tää on jonkun yksittäisen ihmisen oma kokemus, ei ihan riitä yleistämiseen. Aika pieni otanta. Ihan oikeaa tutkimusta kehiin kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No minulla taas tuo tilanne on päinvastainen. Meillä vaimo haluaa seksiä vähintään kerran päivässä, jos ei harrasteta seksiä ollenkaan niin riitelyksihän se menee ja vaimo on kiukkuinen ja ärtyinen. No ei siinä auta kuin panna vaimoa jotta rouva ei olisi vihainen. Luulin, että lasten saannin jälkeen hänellä olisi vähän vähentyneet nuo halut, mutta tuntui että ne olisivat pahentuneet entisestään.
M35
Meinaatko jaksaa panna joka päivä elämäsi loppuun asti vaimon suuttumisen uhalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Meinaatko jaksaa panna joka päivä elämäsi loppuun asti vaimon suuttumisen uhalla?
No eihän se ihan seksin yhdyntäosio kestä kuin vartin verran. Vaimo ainakin sanoo, että paikat alkavat sattua, jos kestää pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää näyttää kauniilta naiselta, vahtia hellaa ja pitää mies tyytyväisenä. Raamatusta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Niin tosiaan, etenkin kun valtaosa naisista ei edes saa orgasmia yhdynnässä. Niin miksi haluttomat miehet eivät koe ainakaan yhtä usein velvollisuudekseen nuolla, sormettaa ja dildottaa vaimoaan kuin vaimot kokevat velvollisuudekseen antaa miehen panna vaikka itse eivät halua seksiä yhtään? Onko miehillä sukupuoleen perustuva oikeus päättää seksistä avioliitossa?! Ap
En ole kuin kerran ollut naisen kanssa, joka ei saa orgasmia. Takana elämäni aikana 20 naista. Nykyäänkin joskus "hoito" tapahtuu vain toiselle. Tasapaino kuitenkin säilyy. Ap
Ei ole yleinen asenne.