Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin paljastaneeksi terapeutilleni haluavan häntä

Vierailija
21.04.2018 |

Nyt sitten hävettää ja en kehtaisi mennä seuraavaan tapaamiseen. Miten kasaan itseni?

Ei v*ttuilua kiitos. :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä missä joku lapsellinen epäkypsä tavis ryntää itkemään äitinsä helmoihin, kun mä kohdistan vihani tunteita häneen niin terapeuttipa joutuukin käsittelemään ne asiat kanssani, eikä voi syyllistää niistä jonain lapsellisena puolustuskeinona MINUA, kuten ei-terapeutit tekee, koska terapeuttihan osaa (toivottavasti) ymmärtää, että mun vihan tunteeni ovat tusin oikeutettuja, toisin kuin ei-terapeutit ei kykene käsittelemään tätä. Vaan ottavat vihantunteeni henkilökohtaisina loukkauksina :D

11

Vihan tunne ei ole epäkypsää, koska?

No siis jos se lapsellinen äitinsähelmoihin ryntääjä pysyisikin siellä, niin en haukkuisi epäkypsyydestä, koska oma vihantunteeni on verrattavissa siihen reaktioon. Mutta. Kun sellainen ihminen ottaa vihan tunteeni itseensä, niin siitä alkaa epäkypsyys. Minua pilkataan ja nälvitään, koska ei kestetä sitä, että itseen sattuu ja halutaan tehdä minusta syntipukki. Terapeutit eivät onneksi ole niin lapsellisia, vaan tajuavat, että vihani on oikeutettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme