Minne voin valittaa siitä että linnut alkavat laulamaan niin aikaisin aamulla?
Kivahan niitä on päivällä kuunnella mutta kun aloittavat jo aamukolmelta tuossa ikkunan takana.
Kommentit (38)
Samaa olen miettinyt! Ne on ne hyväuniset jotka ei häiriinny. Kannattaa kaataa puut pois pihalta :)
Eläintieteellinen taikka Lintutieteelliseen.
Aluehallintoviraston meluosastolle.
Lintujen kansalaisyhdistykseen, jos osaat lintujen kieltä.
Meillä fasaanit pitää bileitä joka yö, aamuyöstä oikein kiljutaan. Olispa vain pikkulintuja. Monet kengät olen jo heittänyt kohti bilettäjiä, muttei oo osunu ja siksi vielä pitävät meidän pihaa parhaana festaripaikkana.
Häiritseekö sinua myös naapurin koirat ja kärpästen surina ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Meillä fasaanit pitää bileitä joka yö, aamuyöstä oikein kiljutaan. Olispa vain pikkulintuja. Monet kengät olen jo heittänyt kohti bilettäjiä, muttei oo osunu ja siksi vielä pitävät meidän pihaa parhaana festaripaikkana.
Fasaanit pitää tosiaan kamalaa ääntä:)
Linnut huutavat läkähtyäkseen aamuvarhaisella. Ei tietoakaan suloisesta viserryksestä, vaan yhtämittaista rääkymistä ilman taukoja. Eikä työsuojelukaan tee asialle mitään! Kuulovaurio uhkaa.
Joo! Joku hemmetin peippo veisas jo yöllä, ei ole edes lämmintäkään kun miltei pakkasen puolella siihen aikaan :D
Vierailija kirjoitti:
Jätä heippalappu linnunpönttöön.
Mä repesin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä heippalappu linnunpönttöön.
Mä repesin 😂
Täydellistä!
Pari kuukautta enää ja sitten saat taas kuunnella vain kännisten örinöitä ja liikenteen melua.
Kevään ja alkukesän ihanimipia hetkiä on kävelyt humisevassa aurinkoisessa lehtimetsässä, missä kuuluu lintujen viserrys.
Kaikki muut sirkutukset kuulostaa ihanilta paitsi se tirpu, joka ihan kuin huutaisi : kiire kiire kiire kiire.
Mä huusin sille kerran , että Eikä oo!
Aamuneljältä herättiin miehen ja kissan kanssa paratiisilintujen suloiseen ääneen. Kissaa kiinnosti erityisesti.