Pudotin heippalapun naapurin postiluukusta. Viesti mene näin
Merkkitarkkaan näin sillä tämä viesti kopioitu leikepöydältäni:
Hei vain? Kevään sanomaa hienoa!
Mutta ikäväkin asia olisi nyt tässä tällä hetkellä viime aikoina sillä minua teidän koirani haukkuminen.
Pidättehän koiranne kurissa. On vain ok että eläimiä on mutta ne pitää pitää aisoissa.
Siinä viesti merkki tarkaan. Laitoin sen anonyyminä
Kommentit (30)
Onko sinulla lukihäiriö tai pahoja mielenterveysongelmia?
Moi!
Mistä saa tilata koiria jotka ei hauku?
Tai lintuja jotka ei sirkuta?
Tai kissoja jotka ei mau`u ?
Tai naapureita jotka ei valita?
Kiitos tiedosta etukäteen,
toivoo se naapurisi jolle heippalappuja tiputat kerrostalomme postiluukusta .
Koira pitää kouluttaa, ei se itsekseen opi.
Minua teidän koirani haukkuminen. Selvä juttu. On kyllä todella ikäväkin tässä nyt tällä hetkellä viime aikoina tämä. :(
Ei kateeksi käy. Asuin räksyttäjän naapurissa. Sen räksytyksestä tiesi milloin ihmiset ei ollut kotona. Jostain se koira tiesi milloin omistajat tuli kotiin, koska se lopetti niin, ettei omistajat kuulleet sen haukkumista. Tuntikausia, niin että sen ääni meni käheäksi. Siinä vaiheessa oma pinna oli kireällä ettei ollenkaan säälittänyt se koiran äänihuulet.
Jos ihmisellä ei ole muuta tekemistä kuin kuunnella päivät pääksytysten naapurin koiran haukkumista niin ei voi kuin ihmetellä. Mene ap röihin.
Ihan kuin englannista suomeksi käännös Google translaten avulla. :D
Säästä nuo kirjoitushommat suosiolla niille, jotka sen hallitsee.
Moika naapuri
tässä heippalappu teille suoraan leikepöydältä
kesä tulee tai kevätkö jaa
voiskko aatella jotta te tuota
enny muista mistä piti valittaa mut
no joo heippa
Vain idiootti ja erittäin ikävä ihminen pudottelee heippalappuja toisten postilaatikkoon ilman omia yhteystietojaan. Anna olla laitimmainen kerta, toruisi isäukko.
Kai joku muukin on kuullut haukuntaa, mikset sitten laita nimeäsi?
Vierailija kirjoitti:
Minua teidän koirani haukkuminen. Selvä juttu. On kyllä todella ikäväkin tässä nyt tällä hetkellä viime aikoina tämä. :(
Muutettiin kerrostaloon pakoon rivitalokyttääjää joka pimesi joka jumalan päivän kuin musta aukko.
Kerrostaloelämä pelotti, piti olla vain väliaikaisratkaisu. Varsinkin kun kerrostalossa oli sallittu lemmikit.
Kuinkas kävikään: paras paikka missä ikinä ollaan asuttu (vaikka ei ole lemmikkejä ja rakstetaan rauhaa).
Ei räksytä koirat eikä naapurit !
(koiria suurinpiirtein joka kodissa tässä talossa)
Sinä Ap voisit hoitaa sitä koiraa kun omistajat ovat töissä, niin sen ei tarvitsisi olla
yksin. Koiraa käy sääliksi kun se joutuu yksin ikävissään, turhautuneena olemaan
sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä Ap voisit hoitaa sitä koiraa kun omistajat ovat töissä, niin sen ei tarvitsisi olla
yksin. Koiraa käy sääliksi kun se joutuu yksin ikävissään, turhautuneena olemaan
sisällä.
Niin just. Siinä olisi ryötä kerrakseen.
Minua tuo sinun kirjoittelusi. Kyllä jämpti on näin.
Luitko lappuasi kertaakaan?