Olen jotenkin vähän kateellinen ystävälle, joka sai hyvän miehen vaikkei laittaudu ym.
Otsikko kuulostaa pahalta, mutta avaan vähän.
Ollaan oltu kavereita ihan teinistä asti ja jostain syystä pojat aina tykkäsi hänestä, vaikkei hän meikannut tai mitään. Sama meno jatkui ammattikoulussa ja sen jälkeenkin, hän ei tosin ikinä seurustellut kenenkään kanssa kunnes joskus parikymppisenä löysi hyvän miehen.
Hän ei siis nykyäänkään meikkaa tai käytä trendivaatteita ja silti sai itselleen hyvän miehen joka ei varmasti ikinä pettäisi tätä ystävääni. Nyt heillä on omakotitalo, lapsi tulossa ja kaikki hyvin.
Minä sen sijaan.. olen aina meikannut ja seurannut trendejä. Olen seurustellut lukuisia kertoja ja aina eronnut. Minua on petetty ja jätetty vaikka näytän tyrmäävältä ja jaksan laittautua joka ikinen päivä. Nyt minä olen taas yksin ja ystävä rakentaa perheelleen tulevaisuutta.
Miksi näin? Miten meikkaamaton verkkareissa puutarhaa kuokkiva nainen saa hyvän miehen ja perheen ja esim. Minä, aina meikattu siisteissä vaatteissa kulkeva nainen saan ne pettäjämiehet? Miksi?
Kommentit (27)
Tää oli jo niin älyvapaa aloitus, että pakko olla trolli.
Jos ap olet tosi tyrmäävä, se saattaa asettaa paineita miehelle. Se lähettää miehellekin viestin että arvostat ulkonäköä paljon, panostat siihen. Miehen päässä käy raksutus että onko hän riittävän hyvännäköinen sinulle. Ehkä sinua sitten lähestyvät ne liikaakin itseään täynnä olevat tyypit, joilla on ylikorostunut itsevarmuus tai hällä-väliä-pannaan menemään kun ei ole menetettävää... Ne kiltimmät miehet jättäytyvät suosiolla sivuun ja mittailevat ihan muita ominaisuuksia.
Jos taas lähtisit sillä asenteella, että menet persoona edellä etkä ulkonäöllä koita tyrmätä, niin miehet mittailisivat luonteesi sopivuutta enemmän.
Ei tarvitse rumaksi rueta, mutta sitä säväyttämistä kerkiää tehdä myöhemmilläkin treffeillä.
Ihan älyvapaa aloitus, eiköhän nyt riipu ihan muista tekijöistä, kuin sun meikin määrästä.
Pojat ja miehet ovat katsoneet pintaa syvemmälle teidän molempien kohdalla ja valinneet paremman.
Johanna Tukiainen kans jossain lehtijutussa aikanaan mietti samaa eli miksi harmaavarpuset lykkii kaduilla lastenvaunuja eli ovat pariutuneet, mutta hänen kaltainen rotunainen on vielä yksin. Siinäpä teille miettimistä. Vai oletko itse Johanna?
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiainen kans jossain lehtijutussa aikanaan mietti samaa eli miksi harmaavarpuset lykkii kaduilla lastenvaunuja eli ovat pariutuneet, mutta hänen kaltainen rotunainen on vielä yksin. Siinäpä teille miettimistä. Vai oletko itse Johanna?
Eikö JT ollut tanssija? Siis esiintyi ammatikseen? Monihan voi meikata työn takia. Mutta eihän se ole sama kuin mitä muuten on. Terveet elämäntavat on kai paras. Jos voi hyvin, se vaikuttaa muihinkin lähellä oleviin ihmisiin.
Ehkäpä monet tavalliset mukavat miehet vierastavat jatkuvasti laittautuvaa naista. Tai jos laittautuu ja meikkaa omaan makuun liian paljon tms?
Pitää olla "ikäänkuin samasta sarjasta", eli jos mies ei ole itse sellainen viimeisen päälle laittautuja niin ei uskalla edes lähestyä toista.
Mistäs minä tietäisin? Olisin ihan hukassa, jos mun pitäisi jostain alkaa etsiä uutta miestä. Joutuisin etsimään ukkoa sieltä lökäpöksysarjasta, kun ole itse mikään viimisen päälle.