Miten vaimo kehtaa imuroida kun mulla on kauhea krapula?
Vaimo alkoi mielenosoituksellisesti imuroida, vaikka mulla on aivan kauhea krapula. Meni eilen vähän myöhään joo, mutta ei se oikeuta että toinen alkaa pitämään kamalaa meteliä. Vaimo käy ehkä kerran vuodessa ulkona itse, mutta jos ei ole sosiaalista elämää niin minuun sitä katkeruutta on turha purkaa! Prkl!
Naiset kertokaa mikä logiikka tässä muka on?
Kommentit (34)
Millainen aikuinen juo niin juntisti että tulee krapula? Wt äijä. Toivottavasti vaimo älyää laittaa tuollaisen juopon kiertoon.
Kaamee vaimo. Jätä se lehmä...
No joo, mut oikeesti en mä kyllä ymmärrä noita vaimoja jotka itse ei käy ikinä missään ja sit niitä vituttaa kun muut käy. Kaikkien pitäisi heidän mielestään vaan kökkiä neljän seinän sisällä ja paheksua moisia juhlijoita. Toiset relaa eri tavalla kuin toiset. Turha siitä on vetää hernettä nekkuun ja tahallaan marttyyrinä pahentaa toisen oloa.
T. Eräs vähän rennompi vaimo.
maksat tietenkin kaiken ja vaimo makaa kotona lasten varjolla? onko kevätverhot jo ikkunoissa?
Hahhahhaaaaa
AV:n siiderivalaat täällä tuomitsemassa
HAHHAAAAHHHHAAAAAA
Jos sinä saat juoda milloin haluaa, niin vaimo saa imuroida milloin haluaa. Niin makaa kuin petaa.
Hauska nynnymies ulisee krapulaansa, viihdyttävää.
No ei voi olla kauhea krapula kun pystyy tänne tilittämään.
Muahahhaa, mä olen kerran tehnyt apn vaimon tempun. Puhe oli lauantai aamulla siivota kun miehen sisko oli tulossa kylään kavereineen. Illalla tehtiin keräilyä, mies sai viestin ja kikkelis kokkelis jätkä lähti kylälle yhdelle kaverinsa kanssa, könysi neljän jälkeen kotiin.
Alunperin jo risoi kun luisti siivouksen alusta eli laittamasta tavaroitaan paikalle lupauksen saattelemana että tulee ajoissa ja hoitaa imuroinnin ja luuttuamisen huomenna. Niin aamulla kasilta vikisi krapulaansa ja väsymystään, enkö millään voisi siivota sittenkin yksin.
😈 no siivosin. Imuri päälle kasilta ja huutamaan miehen viereen. Vähän kiukutteli, lopetti kyllä kun vieraat tuli keskipäivänaikaan eikä toiste häippässyt ryyppään kun siivota piti aamulla.😝
Vierailija kirjoitti:
Kaamee vaimo. Jätä se lehmä...
No joo, mut oikeesti en mä kyllä ymmärrä noita vaimoja jotka itse ei käy ikinä missään ja sit niitä vituttaa kun muut käy. Kaikkien pitäisi heidän mielestään vaan kökkiä neljän seinän sisällä ja paheksua moisia juhlijoita. Toiset relaa eri tavalla kuin toiset. Turha siitä on vetää hernettä nekkuun ja tahallaan marttyyrinä pahentaa toisen oloa.
T. Eräs vähän rennompi vaimo.
Aloittaja ei kertonut, onko vaimo arkipäivisin töissä. Jos vaimo uhraa yhden vapaapäivän viikkosiivoukseen, niin olisiko hänen pitänyt siivota illalla vai sunnuntaina? Miksei mies siivonnut perjantaina ennen lähtöään? Kumpikin olisi saanut nyt viettää lauantain rauhassa, mutta ei, kun miestä laiskotti.
Vierailija kirjoitti:
Haha älä ap välitä. Palstan naiset liittoutuvat aina miehiä vastaan. Jos vauva olisi tarjonnut naiselle katkonaiset yöunet ja mies alkaisi imuroida sitten päivällä, niin mies olisi lytätty aivan maanrakoon, kun kiusaa huonovointista naista.
Vauvan kanssa ne yöt on katkonaisia lähes poikkeuksetta. Tuohon tilanteeseen on ihan turha verrata baari-illan ryyppäämistä ja krapulaa. Uskomattomia nuo omaa napaa tuijottavat ikisinkkumiehet.
miten kehtaat olla krapulassa kun vaimosi imuroi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha älä ap välitä. Palstan naiset liittoutuvat aina miehiä vastaan. Jos vauva olisi tarjonnut naiselle katkonaiset yöunet ja mies alkaisi imuroida sitten päivällä, niin mies olisi lytätty aivan maanrakoon, kun kiusaa huonovointista naista.
Vauvan kanssa ne yöt on katkonaisia lähes poikkeuksetta. Tuohon tilanteeseen on ihan turha verrata baari-illan ryyppäämistä ja krapulaa. Uskomattomia nuo omaa napaa tuijottavat ikisinkkumiehet.
Kotona makaaminen onkin niin kovin rankkaa
Olin pääsiäisenä viihteellä ja aamuunhan se ilta vierähti tietty. Vaimo oli eteisessä luudan kanssa vastaanottamassa niin oli pakko kuitata että "ootko siivousta aloittamassa vaiko aamulennolle lähdössä?"
Repesi nauruun siitä ja jatkettiin makkarin puolelle...
Parempi tossun alla kuin taivasalla.
ap