Miten vaimo kehtaa imuroida kun mulla on kauhea krapula?
Vaimo alkoi mielenosoituksellisesti imuroida, vaikka mulla on aivan kauhea krapula. Meni eilen vähän myöhään joo, mutta ei se oikeuta että toinen alkaa pitämään kamalaa meteliä. Vaimo käy ehkä kerran vuodessa ulkona itse, mutta jos ei ole sosiaalista elämää niin minuun sitä katkeruutta on turha purkaa! Prkl!
Naiset kertokaa mikä logiikka tässä muka on?
Kommentit (34)
Aika rajusti saa ryypätä, jos vielä puoliltapäivin on krapula. EIhän sinun tarvitse imuroida, joten mikä on ongelma? Pane makkarin ovi kiinni ja homma on sillä selvä. Vai onko teillä polttomoottorikäyttöinen imuri?
No just siksi. Tomerampi vaimo olisi laittanut äijän imuroimaan, krapula tai ei.
Kaamea kapula...
Mitäs läksit, niin, kikkeliskokkelis!
Sosiaalinen elämäkö aiheuttaa krapulaa?
Keksi niiden kamujen kans muuta tekemistä kuin juopottelua!
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Kaamea kapula...
Mitäs läksit, niin, kikkeliskokkelis!Sosiaalinen elämäkö aiheuttaa krapulaa?
Käyn korkeintaan kerran kuussa. Ja olen vihainen tällä hetkellä, koska vaimon imurointi pahensi päänsärkyäni!
Ap
Haha älä ap välitä. Palstan naiset liittoutuvat aina miehiä vastaan. Jos vauva olisi tarjonnut naiselle katkonaiset yöunet ja mies alkaisi imuroida sitten päivällä, niin mies olisi lytätty aivan maanrakoon, kun kiusaa huonovointista naista.
Vaimolla on omat suunnitelmansa tälle päivälle ja niihin kuuluu imurointi. Ei ole sen vika jos päätät ryypiskellä. Oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Aika rajusti saa ryypätä, jos vielä puoliltapäivin on krapula. EIhän sinun tarvitse imuroida, joten mikä on ongelma? Pane makkarin ovi kiinni ja homma on sillä selvä. Vai onko teillä polttomoottorikäyttöinen imuri?
Joskus voi vähästäkin juomisesta tulla aivan järjetön krapula. Kuitenkin määrästä riippumatta krapulassa ainoa imu mitä tarvitaan on paisuvaiskudoksen imeskely. Se on pelkkää kiusantekoa huudattaa imuria kun toisella on huono olo. Oma vika jos pakottaa baariin parantelemaan oloa.
Krapulaiselle pitää antaa loiventavia juomia ja helpottavaa seksiä.
Miten kehtaat öristä krapulaisena, kun vaimosi imuroi?
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on omat suunnitelmansa tälle päivälle ja niihin kuuluu imurointi. Ei ole sen vika jos päätät ryypiskellä. Oma vika.
Jos tulee siihen mun viereen aloittamaan imuroinnin, kun vielä pyydän ettet nyt viitsisi. Kyllä minä saan juoda jos haluan.
Ap
Voi raukkaa, ihan kamala vaimo. Ei ymmärrä, että isi on hirveän pipi. Itse toisin särkylääkettä ja kysyisin, että saisiko olla muuta, kipaisenko kaupasta loiventavaa, maistuisiko pizza tai hampurilainen. Vai ehkä krapulaseksi.
Toki voit juoda, mutta sitten kärsit myös seuraukset kuin aikuinen ihminen.
On katkera, kun ei itse päässyt viihteelle, siksi tekee kiusaa.
Ja et uskalla kieltää? Hah, tossu...
Olisit imuroinut eilen illalla ennen kuin aloit ryypätä.
Vierailija kirjoitti:
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Kaamea kapula...
Mitäs läksit, niin, kikkeliskokkelis!Sosiaalinen elämäkö aiheuttaa krapulaa?
Käyn korkeintaan kerran kuussa. Ja olen vihainen tällä hetkellä, koska vaimon imurointi pahensi päänsärkyäni!
Ap
Voi pientä mussukkaa. Pyydä vaimoa tuomaan piänsärkypuluveri ja ves lasi sängyn viereen. Lupaa vaikka vastapalaveluksi pyyhkiä yläpölyt! 🤪
Kosto on suloinen! Mitäs läksit ja joit itsesi känniääliöksi? Ne(kin) rahat olisi voinut käyttää fiksummin. Kärsi apina! 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee siihen mun viereen aloittamaan imuroinnin, kun vielä pyydän ettet nyt viitsisi. Kyllä minä saan juoda jos haluan.
Ap
Vaimosi saa vapaasti imuroida, eikä hänen tarvitse edes jatkaa suhteessa kanssasi, ellei halua.
Eksällä ol,i tuollainen asenne. Neuvon hankkimaan hyvän avioerojuristin.
Koita jotain lievempää kirjoitustapaa, uskottavuus paranee