Pitääkö etävanhemalle kertoa jos lähtee ulkomaille ja jättää lapsen hoitooon?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Misdä on hoidossa? Ja siis en tiedä mitä pitää tehdä, mutta esim. mun ja mun lasteni isän välit on sellaiset, ettei kävis mielessäkään pitkittää, toisaalta se oliskin juuri hän, joka lapsrn hoitaisi reissuni ajan :)
Missä
Pitkittää
Lapsen
Vierailija kirjoitti:
Misdä on hoidossa? Ja siis en tiedä mitä pitää tehdä, mutta esim. mun ja mun lasteni isän välit on sellaiset, ettei kävis mielessäkään pitkittää, toisaalta se oliskin juuri hän, joka lapsrn hoitaisi reissuni ajan :)
Kaverilla
Kyllä etävanhemmalla on oikeus tietää missä lapsi on ja jos lapselle tulee joku hätä lähivanhemman matkan aikana, eikö etävanhemmalle kuulu ilmoittaa.
Pitää kertoa, koska eikö ensisijainen paikka lapsille ole toisen vanhemman luona?
Pitää kertoa. Vai onko joku este, miksi et halua kertoa? Kidnappausuhka tai jotain, niin en kertoisi.
Miksei ole etävanhemmalla hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole etävanhemmalla hoidossa?
Tätä ihmettelen itsekin. Lapsi on siis yhteishuollossa viikko-viikko. On pitkän aikaa puhunut miten lähtevät lähin kanssa ulkomaille, mutta perjantai-iltana lähi lähtikin ilman lasta.
Etä soitti lapselle joka ensin valehteli olevansa kotona kun oli kielletty kertomasta ja myönsi olevansa lähin kaverin luona hoidossa.
ap