Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun on heittänyt 15 vuotta elämästään hukkaan tekemättä paljon mitään, niin miten tästä voi nousta?

Vierailija
21.04.2018 |

Alkaa elää? En ole lukion jälkeen päässyt elämässäni eteenpäin. Olen ollut masentunut, mutta niin on monet muutkin, ja silti heillä on elämä. Itse olen vain syönyt suklaata ja selannut vauva-palstaa yksiössä. Katselin äsken valokuva-albumista kuvia ylioppilasjuhlistani ja alkoi itkettämään, kun mietin miten kaikki tuntui silloin mahdolliselta ja aikaa oli muka rajattomasti, mutta nyt olen tässä missä olen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuksen ja masennuksen takia jouduin jättämään sosiaalielämäni. Tästä on yli 10 vuotta aikaa ja nyt olen nelikymppinen. Nyt alkaa pikku hiljaa tuntua siltä että elämä voittaa.

Ostin juuri värin hiuksiin, joita en ole värjännyt vuosiin. Huomenna aion mennä tapahtumaan. En odota että saan sieltä kaveripiiriä, mutta haluan uskoa että jossain vaiheessa taas löydän ihmisiä elämääni. 

Vierailija
42/45 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oikein paljoa voi tehdä. Itse olin lukion jälkeen 20 vuotta tekemättä mitään. Sitten jossain puuskassa opiskelin itselleni AMK-tutkinnon. Olin siis kolme vuotta aktiivinen. Ei se mitään auttanut. Nyt olen ollut viisi vuotta taas siinä entisessä. Yksin ja tekemättä mitään. Parempi olisi vain ollut jatkaa samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea tekee live lähetyksiä arjestasi.

Vierailija
44/45 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten päästä töihin kun tyhjä CV? Se on se ongelma.

Miksi se on tyhjä? Lähdetään siitä.

Vierailija
45/45 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkamalla tekemään jotain, oikeastaan melkein mitä vain. Kliseisesti sanottuna surkuttelu ei tuo kulunutta aikaa takaisin. Aktiivisuustasoja on helpompi alkaa nostaa jostain ihan pienistä asioista.