AVICII kuollut
Kommentit (339)
Helvetin surullinen kohtalo! ☹ Levätköön rauhassa, ei ainakaan tunne enää tuskaa... T. Raitistunut alkoholisti
Uskomatonta mitä aikuiset ihmiset tässäkin ketjussa kirjoittavat. Lasten tasoista keskustelua ja vähättelyä. Hävetkää! Aikuiset ihmiset. Tekopyhää moittia lasten huonosta kasvatuksesta, kiusaamisesta ym. kun itse on jäänyt samalle tasolle.
Uskomatonta mitä aikuiset ihmiset tässäkin ketjussa kirjoittavat. Lasten tasoista keskustelua ja vähättelyä. Hävetkää! Aikuiset ihmiset. Tekopyhää moittia lasten huonosta kasvatuksesta, kiusaamisesta ym. kun itse on jäänyt samalle tasolle.
Mietin että kuinka paljon viinaa pitää vetää, että n. 25 vuotiaana pitää poistaa haimaa ja suolenosia? Ilmeisesti on joka päivä juonut litroittain puhdasta alkoholia? Ollut koko ajan päissään? Plus jotain aineita päälle?
Näemmä monikaan ei ole katsonut esimerkiksi Netflixistä sitä dokumenttia Aviciista. Siinähän hänen haimansa petettyä hän aika suorasti sanoo että jäi kipulääkekoukkuun koska mikään lääke ei auttanut kipuun. Resistenttiä siis mieheltä lääkkeisiin löytyi,minusta älyttömän surullista. Hieno artisti, vaikutti myös hyvin ujolta ja suloiselta.
Tlll kirjoitti:
Näemmä monikaan ei ole katsonut esimerkiksi Netflixistä sitä dokumenttia Aviciista. Siinähän hänen haimansa petettyä hän aika suorasti sanoo että jäi kipulääkekoukkuun koska mikään lääke ei auttanut kipuun. Resistenttiä siis mieheltä lääkkeisiin löytyi,minusta älyttömän surullista. Hieno artisti, vaikutti myös hyvin ujolta ja suloiselta.
Ja miksi se haima petti?
Vierailija kirjoitti:
Tlll kirjoitti:
Ja miksi se haima petti?
Oli varmaan käynyt lukemassa suomalaista vauva-palstaa ja todennut haluavansa johonkin parempaan paikkaan...
Siis etkö osaa itse miettiä alkoholin ja lääkkeisen yhteisvaikutuksista? Ihme nipotusta, kuitenkaan emme kaikkea tiedä mutta kyllä jtn osviittaa näissä varmaankin on.
It’s sad to see you go, my friend.
Ilmeisesti viina oli kuitenkin se ykkönen, kuten Amy Winehousellakin, eikä ne lääkkeet ja muut. Tokihan jo rääkätty maksa ei kestä sitten oikein enää mitään lääkkeitäkään kun on jo piipussa..
Omituista että monen on vaikea uskoa, että alle 30 voi kuolla alkoholiin. Ajatellaan mieluimmin, että ne oli ne huumeet, aineet ja lääkkeet eikä niinkään se viina kun sitähän saa lähikaupastakin eikä se niin pahaa ole.
Ei nimi sano mitään. Nuorena jo piti pois mennä. Päihteet on pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DJ - maailman turhin ammatti.
no oli sekä artisti että dj, niin kuin esim. Darude ja monet muut
Osaako Darude soittaa?
Vierailija kirjoitti:
Don't you worry, don't you worry, child
See heaven's got a plan for you...
Ei ole Aviciin biisi, vaan Swedish House Mafian
Ai helvetti, kun mua ärsyttää sen tyypin ihmiset, jotka tulee aina tällaisiin ketjuihin kommentoimaan "nevöhööd"-tarinoitaan. Kannattaisi mieluummin skipata seuraavaan aiheeseen, kuin paljastaa omaa tyhmyyttä tuollaisilla kommenteilla.
Jopa mä - just 50v täyttänyt tiedän Aviciin ja oon digannut kaikista sen biiseistä Levelsistä lähtien <3 Se on ihan ookoo, jos kuuntelee muuta genreä, mutta en mäkään kommentoisi mistään iskelmätähti Ahti Sonnisesta :-D
Ai niin ja sitten toinen: mitä musiikintekijöitä nuo nykyajan deejiit muka on, kun tietokoneilla musiikkia tekevät. Ihan vapaasti vaan kokeilemaan, miten helkkarin vaikeata sekin on!
Mua ei kiinnosta vittuakaan että tiesittekö Aviciita tai pidittekö hänen musiikistaan. Itse pidin ja pidän edelleen ja hänen kuolemansa oli kyllä surullinen uutinen.
Antakaa ihmisten muistella täällä ja tehkää vaikka oma ketju aiheesta "kuolleet artistit joista en tiedä mitään, en kuuntele heidän musiikkiaan, enkä välitä heidän kuolemastaan, mutta haluan silti keskustella heistä".
Kun lukee tätä ketjua, niin alkaa oikeasti säälittää. Onko jotkut aikuiset ihmiset noin v*Tun sekaisin? Ei huhhuh! Toivottavasti näillä ihmisillä ei ole lapsia!!!! Nää on just niitä kiusaajia nää ihmiset täällä jotka toisten kuolemallakin vitsailee. Ihan kauheeta puhetta, älkää missään nimessä lisääntykö ja HÄVETKÄÄ! Hyi että!
Olen surullinen. Avicii oli loistava ja vasta noin nuori.. 28v. Rip ❤️😧
Monilla ei ole vielä aivot kehittyneet. Siitä johtuu nuo kuolemasta vitsailevat jutut. Se älykkyyskin, tai sen puute näkyy kirjallisesta tuotoksesta aika suoraan.
Mitä tulee Aviciin, että mihin hän menehtyi, niin sitä syytähän ei ole vielä kerrottu. Koska se on vasta tutkinnan alla.
Itse veikkaisin, että joko sisäelimien pettämiseen, huumeiden yliannostukseen, tai itsemurhaan.
Seuraa monia muita taivaalliseen enkelikuoroon päätyneitä huippuartisteja. Kuten Jacksonia, Houstonia, Princeä ja Winehousea ja monia muita. Tutuksi käynyttä kaavaa on nähty ja jouduttu todistamaan aivan liian monta kertaa. Eikö näille löydy mitään elämäntapavalmentajia, tai henkilökohtaisia psykologeja etc., jotka voisivat auttaa, ettei pää sekoa liian menestyksen, julkisuuden, tai liian paljon mammonaa ja muuta saaneita elämänkontrollinsa menettäneitä muusikoita ja näyttelijöitä.
Moni on hukassa kirjoitti:
Monilla ei ole vielä aivot kehittyneet. Siitä johtuu nuo kuolemasta vitsailevat jutut. Se älykkyyskin, tai sen puute näkyy kirjallisesta tuotoksesta aika suoraan.
Mitä tulee Aviciin, että mihin hän menehtyi, niin sitä syytähän ei ole vielä kerrottu. Koska se on vasta tutkinnan alla.
Itse veikkaisin, että joko sisäelimien pettämiseen, huumeiden yliannostukseen, tai itsemurhaan.
Seuraa monia muita taivaalliseen enkelikuoroon päätyneitä huippuartisteja. Kuten Jacksonia, Houstonia, Princeä ja Winehousea ja monia muita. Tutuksi käynyttä kaavaa on nähty ja jouduttu todistamaan aivan liian monta kertaa. Eikö näille löydy mitään elämäntapavalmentajia, tai henkilökohtaisia psykologeja etc., jotka voisivat auttaa, ettei pää sekoa liian menestyksen, julkisuuden, tai liian paljon mammonaa ja muuta saaneita elämänkontrollinsa menettäneitä muusikoita ja näyttelijöitä.
Alkoholiin
Rip Avicii. Lahjakas ja sympaattisen oloinen kaveri. Liian aikasin lähti.
Olen nyt itse 27-vuotias ja sen myötä miettinyt tätä 27 Clubia ja muita hyvin nuorena kuolleita, vaikka se nyt ei olisi ihan siihen 27 osunutkaan. Tuntuu niin pahalta heidän puolestaan. Omassa elämässä kaikki on vielä niin kesken, tuntuu, että nuoruus ja varhainen aikuisuus on ollut vasta alkusoittoa tälle elämälle ja että ne kauneimmat sävelet ovat vielä soimatta. Ja toisilla kaikki päättyy vasta kun sen pitäisi alkaa.
Luulen, että on vaarallista saavuttaa liian paljon liian nuorena. Kun siinä herkässä kasvun ja itsensä etsimisen iässä elää jatkuvaa nousukiitoa ja on maailman huipulla, matka alas kasvaa liian pitkäksi. Joskus se tyhjyys iskee kuitenkin, ja jos ei ole enää mitään suurempaa saavutettavissa, voi olla todella hukassa. Siihen kun lisää kuluttavan julkisuuden ja päihteet niin ei ihmekään, että moni uppoaa liian syvälle.
Rauha heille kaikille, niin kovin lahjakkaita ihmisiä on tämä maailma menettänyt liian varhain.