Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (339)

Vierailija
101/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää saada joku paskanjauhantainttely aikaan jonkun kuolemaakin koskevassa ketjussa. En nää itse ainakaan älyttömämpää paikkaa alkaa huutelemaan paskamusiikista ja nevöhöödeistä. Mutta harvoinpa täällä on kunnioitusta ketään kohtaan - edes kuolinhetkellä.

Vierailija
102/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nevöhööd.

No aika ihme jos et oo biisejä kuullut.

"Helmikuussa 2014 Wake Me Up!:ista tuli kaikkien aikojen soitetuin kappale musiikin suoratoistopalvelu Spotifyssa yli 200 miljoonalla soittokerralla"

Luuletko sinä että kaikki kuuntelevat tuollaista musiikkia?

kun ei tarvitse edes aktiivisesti kuunnella, riittää että esim. kerran elämässään käy vaikka ostoskeskuksessa

Mistä sitä tietää, mikä kappale radiossa soi, kun käyt vaatekaupoissa. Yleensä se on niin kauheaa, että siltä sulkee korvansa. En olisi osannut yhdistää Wake me up -kappaletta ja Aviciita yhteen, vaikka molemmista olen kuullut puhuttavan pari kertaa. Ihan hirveää kuraa omasta mielestäni. 

Mutta liian nuorena kuoli :/ 

Ei tuo edes ole Aviicin biisi, vaan Aloe Blaccin jota Avicii sämpläsi. IMO.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä pointti on edes avata keskustelu "Avicii kuollut" jos ei tiedä kuka on Avicii? Ja vielä kommentoida "evvk", miksi sitten avasit jos ei kiinnosta??

Onko mitään turhempaa :D

Noh, minä ainakin avasin ihan uteliaisuuttani, että kukas tää nyt on ja miksi on kuollut.

Ei, en tiennyt kuka herra tää on, mutta nyt tiedän.

Musiikista en diggaa, mutta on toki ikävää, että nuori kaveri kuoli.

Vierailija
104/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paskaa tanssimusaa osaa tehdä lapsikin niin hei tehkää tekin biisejä heti! Saatte miljoonia heittämällä! Ja tiedoksi avicii teki itse musiikkia, ei ollut yökerhossa muiden musiikkia soittava dj, joka painaa sitä nappia ja pyöräyttää vähän kiekkoa :D suosittelen kattoo sen dokumentin

Vierailija
105/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista. Oikeasti.

Vierailija
106/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää osu ja uppos, kun tyttäreni 12v lauloi tämän kevätjuhlissa 2014, luokka säesti ja osa oli kuorona. Aivan älyttömän upea kappale ja tietty, kun maailman upeimmat lapset sen esittävät. Yhä tuli kyyneleet, kun sitä muistelee. Sen jälkeen tuli itsellekin Avicii tutuksi.

Mainittakoon että tuo on Aloe Blaccin biisi, Avicii ainoastaan tuottaja.

Säveltäjä myös.

Ohis

Jos pidät sämpläystä säveltämisenä niin toki.

Itse en pidä.

Vierailija
107/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku ei ole Aviciista kuullut, mainioita tanssikappaleita.

Koska evvk tanssikappaleet.

En olisi itsekään tiennyt kuka tämä oli mutta tunnistin sitten kuitenkin tuon ensimmäisen youtube-videon renkutuksen.

Vierailija
108/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ihminen + rohkaisuksi juominen ei ole koskaan hyvä kombo :( RIP.

Vierailija
109/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan outo, mut Hey brother ja pari muuta on kyl tuttuja. Ilmeisesti siis niiden säveltäjä vai esittikin se ne myös?

Vierailija
110/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen metallimusiikkia enemmän, mutta ihan sama mitä musiikkia se on, niin kyllä siihen jonkun verran päätä tarvitsee. Ei ihan itseltä lähtisi noin vaan esim aviciin kipaleet vaikka en niistä tykkääkkään...

Vierailija
111/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne Rolling Stonesin biisit ovat? Rallatuksiahan ne ja äijät jotain huumehörhöjä.

Olen aina inhonnut niitä. Varsinkin niistä huumejutusta.

Vierailija
112/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskis1234567 kirjoitti:

Jos paskaa tanssimusaa osaa tehdä lapsikin niin hei tehkää tekin biisejä heti! Saatte miljoonia heittämällä! Ja tiedoksi avicii teki itse musiikkia, ei ollut yökerhossa muiden musiikkia soittava dj, joka painaa sitä nappia ja pyöräyttää vähän kiekkoa :D suosittelen kattoo sen dokumentin

Kiitos vinkistä, pitääkin tehdä.

Kuulette minusta vielä.

Vierailija
113/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan outo, mut Hey brother ja pari muuta on kyl tuttuja. Ilmeisesti siis niiden säveltäjä vai esittikin se ne myös?

Ei edes esittänyt eikä säveltänyt vaan sämpläsi ja brändäsi.

Vierailija
114/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotkut kommentoijat olette ihan kauheita! Suu auki olen lukenut teidän kommentteja, että mitä helvettiä.

Jos ei vois vittuakaan kiinnostaa niin tätä ketjua ei kukaan pakota lukemaan tai varsinkaan kommentoimaan.

Vähän kunnioitusta!

Vierailija
115/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotkut kommentoijat olette ihan kauheita! Suu auki olen lukenut teidän kommentteja, että mitä helvettiä.

Jos ei vois vittuakaan kiinnostaa niin tätä ketjua ei kukaan pakota lukemaan tai varsinkaan kommentoimaan.

Vähän kunnioitusta!

Tähän aikaan täällä on vain paskaihmisiä kommentoimassa. Koitetaan jaksaa kumminkin.

Vierailija
116/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviciin rankka elämä: alkoholia ja paniikkikohtauksia – ”Ymmärsin jo varhain, että hän oli uppoamassa”

https://www.is.fi/musiikki/art-2000005650276.html

Vierailija
117/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan maaginen rajapyykki monelle muusikolle tuo ikä.

Vierailija
118/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nevöhööd.

No aika ihme jos et oo biisejä kuullut.

"Helmikuussa 2014 Wake Me Up!:ista tuli kaikkien aikojen soitetuin kappale musiikin suoratoistopalvelu Spotifyssa yli 200 miljoonalla soittokerralla"

Luuletko sinä että kaikki kuuntelevat tuollaista musiikkia?

kun ei tarvitse edes aktiivisesti kuunnella, riittää että esim. kerran elämässään käy vaikka ostoskeskuksessa

Mistä sitä tietää, mikä kappale radiossa soi, kun käyt vaatekaupoissa. Yleensä se on niin kauheaa, että siltä sulkee korvansa. En olisi osannut yhdistää Wake me up -kappaletta ja Aviciita yhteen, vaikka molemmista olen kuullut puhuttavan pari kertaa. Ihan hirveää kuraa omasta mielestäni. 

Mutta liian nuorena kuoli :/ 

Jos on hyvä biisi, kysyt. Oon löytänyt paljon herkkuja Lontoossa tällä menetelmällä.

Vierailija
119/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne Rolling Stonesin biisit ovat? Rallatuksiahan ne ja äijät jotain huumehörhöjä.

Olen aina inhonnut niitä. Varsinkin niistä huumejutusta.

Ne on rock musiikkia.  Se on musiikkia. DJ paska ei ole., mutta uppoaa nykyiseen itsekeskeiseen ja muoviseen yhteiskuntaan 

Eikö DJ:tä voi edes surra? Muusikkoja vain? Mites klassiset säveltäjät? Voiko surra vai ei?

Vierailija
120/339 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä av-mammalaiset täällä hiekkalaatikossa taas riitelee? Santa lentää...

Määrä tykkään Aviciin musiikista vaikka en tota genrejä itselleni ostakaan. En tykkää humpasta, jenkasta enkä klassisesta ym. monesta muustakaan genrestä.

En tykkää tavaratalojen joulumusasta enkä muzakista.

Eikös eilen ollut maapallonlaajuinen hamppupäivä?

R.I.P. Avicii, musiikkisi elää.

M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän