AVICII kuollut
Kommentit (339)
Kylläpä täällä on kamalia kommentteja. Ihan pahaa tekee... jos ette tiennyt aviciin musikkia tai ette pitäneet hänestä, älkää tuliko tänne aukomaan päätänne, jotain kunnioitusta kuollutta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon pilkkaavia ja ivallisia viestejä täällä, vaikka maailmantähti on vasta kuollut.
Onko teillä noin huono olo omassa elämässä, että pitää kuolleitakin haukkua?
Paskaihmiset liikkeellä. Heillä ei ole muuta elämää kuin muiden haukkuminen. Olis vanhempien pitänyt käyttää kondomia.
Onko täällä joku sekopää joka kirjoittaa yksin näitä ilkeilykommentteja? En koskaan ole nähnyt tällaista törkyä vauva-palstalla koskien kuollutta 😢 ihan oikeasti...
RIP. Kosketti. Tullut fiilisteltyä youtubesta Aviciin Tomorrowlandin showta muutama kerta. Liian aikaisin lähti.
Ma kysyin kerran henkkamaukan myyjalt et mika taa makee musa o? Sit se sano et se on avicii ja ma olin iha et kaaaak. Oon siit saakka dgannu.
Täällä puhutaan paljon muista aneista kuin alkoholista. Saattoi käyttää muutakin, mutta mikä muu aine aiheuttaa yhtä todennäköisesti tappavan haimatulehduksen kuin alkoholi?
Niin ei mikään. Ei maito, kaurapuuro, kokaiini tai muukaan aine ,mitä hän mahdollisesti käytti.
Eli muista aineista huolimatta, alkoholi taisi tappaa tämän miehen. Ensimmäisen haimatulehduksen jälkeen (mistä ei ole itsestäänäselvä jäädä henkiin), alkoholia ei saa enää ottaa pisaraakaan. ikinä.
Eikä... Väitätte, ettei AVICII tee "oikeaa" musiikkia? Sattuisikohan kukaan muistamaan parin vuoden takaista hittiä "Hey Brother"? Ehkä yksi hienoimmista kappaleista tältä vuosikymmeneltä...
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan paljon muista aneista kuin alkoholista. Saattoi käyttää muutakin, mutta mikä muu aine aiheuttaa yhtä todennäköisesti tappavan haimatulehduksen kuin alkoholi?
Niin ei mikään. Ei maito, kaurapuuro, kokaiini tai muukaan aine ,mitä hän mahdollisesti käytti.
Eli muista aineista huolimatta, alkoholi taisi tappaa tämän miehen. Ensimmäisen haimatulehduksen jälkeen (mistä ei ole itsestäänäselvä jäädä henkiin), alkoholia ei saa enää ottaa pisaraakaan. ikinä.
Aika helposti pystyy ihan vaan juomalla tuhoamaan elämänsä.
Mitä sitten jos kyseisen artistin musiikki on jonkun mielestä kuraa, ihminen oli hänkin. Olisko mammat kiva jos oma lapsi kuolisi ja ihmiset heittelisi kommentteja miten se sun poika/tyttö oli täysin turha tyyppi ja jouti kuolla pois. Jollekin tämäkin tyyppi on ollut rakas ja tärkeä. Mutta eihän tällä palstalla suurimmalla osalla ole minkäänlaisia normaaleja käytöstapoja. Hävetkää aikuiset ihmiset.
Te kaikki ketkä sanotte ketä kiinnostaa, niin erittäin monia. Jos teitä ei kiinnosta niin mitäs avaatte ketjun. Jos ei ole hyvää sanottavaa ei pidä sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eikä... Väitätte, ettei AVICII tee "oikeaa" musiikkia? Sattuisikohan kukaan muistamaan parin vuoden takaista hittiä "Hey Brother"? Ehkä yksi hienoimmista kappaleista tältä vuosikymmeneltä...
HAHAHAHAHAHAHAHAH. Et taida paljoo musiikista ymmärtää.
Siis mikä pointti on edes avata keskustelu "Avicii kuollut" jos ei tiedä kuka on Avicii? Ja vielä kommentoida "evvk", miksi sitten avasit jos ei kiinnosta??
Onko mitään turhempaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku ei ole Aviciista kuullut, mainioita tanssikappaleita.
Minä näin hänen konserttinsa Weekendissä 2015, ja oli kyllä hieno konsertti.
Ja olen siis 51-vuotias täti, joten aika outoa, jos joku nuorempi sanoo, että nevöhööd.
Olen sinua nuorempi, mutten ole kuunnellut radiota kahteenkymmeneen vuoteen.
Viina on vaarallinen ja kova huume.
Ilmiannoin keskustelun. Ei todellakaan ole asiallista haukkua kuollutta ihmistä niin, kuten täällä nyt tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä pointti on edes avata keskustelu "Avicii kuollut" jos ei tiedä kuka on Avicii?
Just siksi avasin, että selviäsi kuka hän on, ja sitten vastasin tuon 51-vuotiaan ihmettelyyn. Mitään evvk-kommentteja en ole laittanut eikä tapoihini kuulu arvostella toisten musiikkimakua.
114
Vierailija kirjoitti:
Voi paska sanon minä. Miksi helvetissä sitä viinaa pitää juoda kaksin käsin. Vituttaa kun ihmiset eivät oikeasti tajua, että VIINA ei ole mikään terveysjuoma vaan se tappaa ihan varmasti.
Jaa, meinaatko ettei ihminen kuole jos on juomatta viinaa?
Spotify ei kuulkaa ole Pohjoismaiden ulkopuolella paljon mitään!
Näin mä taas seuraan maailmaani. Ihmettelin, kun DJ kaverit olivat vaihtaneet FB profiilikuviaan, joissa keikkailivat Aviciin kanssa, että mikäs tämä yhtäkkinen muistelupuuska jengillä on. En onnekseni ehtinyt kommata mitään. VAU!
Nuori mies, liian lujaa meni.
Tosi paljon pilkkaavia ja ivallisia viestejä täällä, vaikka maailmantähti on vasta kuollut.
Onko teillä noin huono olo omassa elämässä, että pitää kuolleitakin haukkua?