AVICII kuollut
Kommentit (339)
Kuinka joku ei ole Aviciista kuullut, mainioita tanssikappaleita.
Minä näin hänen konserttinsa Weekendissä 2015, ja oli kyllä hieno konsertti.
Ja olen siis 51-vuotias täti, joten aika outoa, jos joku nuorempi sanoo, että nevöhööd.
Surku juttu. Lahjakas kaveri, ja ihan nöösipoika vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän skeneen kuuluvat huumeet niin saumattomasti ja sataprosenttisesti, että vetänyt kokkeliyliannoksen ja sydän pettänyt. Omanissa sitä kun riittää.
Hänellä oli kyllä ihan julkisesti ja tunnetusti alkoholiongelma.
2016 lopetti:
"Avicii kertoo suurimman syyn lopettamiselle olleen hänen terveytensä. Mies sairastui muutama vuosi sitten haimatulehdukseen, jonka syy löytyi alkoholista. Hän joutui leikkaukseen, jossa häneltä poistettiin sappirakko ja umpilisäke. Kiertue-elämä ja musiikkimaailma eivät miehen mukaan sopineet hänelle.
- Ne piirit eivät sopineet minulle. Siinä oli kyse kaikesta muusta, kuin musiikista ja esiintymisestä. Ympärillä oli aina jotain ylimääräistä, mikä ei sopinut minulle, kaikki ne muut osat artistina olemisessa. Olen enemmän introvertti ihminen. Se oli aina todella raskasta minulle ja keräsin paljon negatiivista energiaa, mies pohtii haastattelussa.
Hän aloitti uransa jo teini-iässä."
Voi paska sanon minä. Miksi helvetissä sitä viinaa pitää juoda kaksin käsin. Vituttaa kun ihmiset eivät oikeasti tajua, että VIINA ei ole mikään terveysjuoma vaan se tappaa ihan varmasti.
Mikä tätä ketjua vaivaa? En itsekään fanittanut tyypin musiikkia, mutta en tule koskaan ymmärtämään ihmisiä, jotka tulevat kuolemaa käsitteleviin ketjuihin kirjoittamaan karmeita kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd.
No aika ihme jos et oo biisejä kuullut.
Nykyään voi kuunnella paljon musiikkia kuuntelematta silti ollenkaan ajankohtaista musiikkia, joten on mahdollista, ettei tätä artistia ole koskaan sattunut kuulemaan. En minäkään ole koskaan kuullut Antti Tuiskun musiikkia, olen vain lukenut hänestä.
Mutta ikävä asia kaiken kaikkkiaan. Nuorena lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd.
"Helmikuussa 2014 Wake Me Up!:ista tuli kaikkien aikojen soitetuin kappale musiikin suoratoistopalvelu Spotifyssa yli 200 miljoonalla soittokerralla"
Luuletko sinä että kaikki kuuntelevat tuollaista musiikkia?
Lopettakaa spekulaatiot. Hän lopetti uransa kaksi vuotta sitten terveyden takia, joten kyllä siinä voi olla muitakin syitä taustalla kuin huumet tai alkoholo. Mitään tietoja ei ole kerrottu, ja sen kanssa teidän haaskalintujen pitää vaan elää.
R.I.P.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd.
"Helmikuussa 2014 Wake Me Up!:ista tuli kaikkien aikojen soitetuin kappale musiikin suoratoistopalvelu Spotifyssa yli 200 miljoonalla soittokerralla"
Maailman suosituimpiin artisteihin lukeutuvan Saara Aallon Monsters-kappalettapa on striimattu 2,5 miljoonaa kertaa. Saara on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd.
Nykyään voi kuunnella paljon musiikkia kuuntelematta silti ollenkaan ajankohtaista musiikkia, joten on mahdollista, ettei tätä artistia ole koskaan sattunut kuulemaan. En minäkään ole koskaan kuullut Antti Tuiskun musiikkia, olen vain lukenut hänestä.
et koskaan käy kaupassa? Kyllähän perusadiokanavaat soi marketeissa, vaateliiikkeissä, jopa busseissa.
Tänä aamuna hyräilin itsekseni Hey Brother-biisiä. Mietin, että mitähän tuo Avicii tekee nykyään, kun ei ole uutta musiikkia tullut. Ja nyt uutinen kuolemasta :(
Kepeät mullat :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd.
kun ei tarvitse edes aktiivisesti kuunnella, riittää että esim. kerran elämässään käy vaikka ostoskeskuksessa
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku ei ole Aviciista kuullut, mainioita tanssikappaleita.
Minä näin hänen konserttinsa Weekendissä 2015, ja oli kyllä hieno konsertti.
Ja olen siis 51-vuotias täti, joten aika outoa, jos joku nuorempi sanoo, että nevöhööd.
Surku juttu. Lahjakas kaveri, ja ihan nöösipoika vielä.
Mä 60+ ja nimi tuttu, musiikkinsa ei. Vaikka aika vanhana kävin hyppimässä teknon tahtiinkin. Seiskassa oli jotain siitä aiemman tauon syystä, haimatulehdus, sappirakko ja umpilisäke poistettiin 2014. Seiskan mukaan siis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd.
et koskaan käy kaupassa? Kyllähän perusadiokanavaat soi marketeissa, vaateliiikkeissä, jopa busseissa.
Lidlissä ei soi musiikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd.
Kaikkien lempimusiikkia Avicii tietenkään ei ole. Mutta vain moukka ei tiedä suuria tähtiä myös muista musiikkigenreistä kuin omasta lempparistaan.
Kommenttisi on siten yhtä omituinen kuin jos joku sanoisi, että miksi muka pitäisi tietää, kuka BoB Marley tai Madonna oli/on, kun "mä en tykkää sellasesta musiikista".
Avicii on iso, todella iso tähti.
Vierailija kirjoitti:
OD.
Nimenomaan. Jos syy olisi jokin tavanomainen sairaus, niin siitä kyllä kerrottaisiin heti. Nyt taustajoukot vaan miettivät sanamuotoja, miten tämä muotoillaan mahdollisimman kauniisti (ja sellaiseen muotoon joka vaikuttaa mahdollisimman vähän levymyyntiin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd.
kun ei tarvitse edes aktiivisesti kuunnella, riittää että esim. kerran elämässään käy vaikka ostoskeskuksessa
Ja sen yhden kerran aikana soi juuri Aviciin musiikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OD.
Nimenomaan. Jos syy olisi jokin tavanomainen sairaus, niin siitä kyllä kerrottaisiin heti. Nyt taustajoukot vaan miettivät sanamuotoja, miten tämä muotoillaan mahdollisimman kauniisti (ja sellaiseen muotoon joka vaikuttaa mahdollisimman vähän levymyyntiin).
Hänellä oli tunnetusti alkoholiongelma.
Avicii lopetti keikkailunkin, kun ei osannut pysyä irti viinasta. Oli liikaa ja liian helposti tarjolla.