Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäläinen on hyvä pomo sinun mielestäsi paikassa, jossa työskentelet?

Vierailija
20.04.2018 |

Jos olet lapsivapaalla, työtön tai et työelämässä jostain muusta syystä, kerro silti mielipiteesi.

Miten hyvä pomo kohtelee alaisiaan? Miten hän toimii?

Haluan tietää, koska alan tulla sokeaksi oman pomoni hulluuden vuoksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ja ongelma on ajankohtainen, koska minä olen pomo.

Kylmä tosiasia on, että eri ihmiset tarvitsvat erilaista johtamista. Toisille täytyy antaa paljon vapautta, toisille paljon ohjausta. Kaikkia ei siis voi ohdella samoin ja tasapuolisesti. Samalla erottelu kutnkin täytyisi tehdä niin, että kukaan ei koe sitä epåtasa-arvoiseksi eikä osoittelevaksi. Mutta joku hermostuu aina.

Vierailija
2/4 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on helposti lähestyttävä, ottaa vastuun, hoitaa hallinnolliset asiat, puuttuu epäkohtiin, huolehtii että työt jakautuvat tasaisesti, huolehtii että työvälineet ja ojelmat on kunnossa, kannusttaa, antaa palautetta ja ratkoo ongelmat. Hänelle voi esittää ideat, muutokset yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mulle sopiva pomo, mutta ei välttämä sovi kaikille. Meillä tehdään jotain asioita 80-luvun tyyliin, mutta saan vastuuta ja saan kehittää myös omaa työtäni ja työtapojani aika paljon. Mua ei seurata selän takana, tosin kun saan jotain aikaankin, niin ei edes tarvitse.

Vierailija
4/4 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo selkeästi vastuut, asettaa tavoitteet työlle. Ei kontrolloi liikaa, vaan luottaa että ihmiset toimivat vastuiden ja tavoitteiden mukaan. Avoin kehitysideoille. Hoitaa hallinnolliset pomon hommat. Kyselee ja kuuntelee ja osaa kaivaa informaation päätöksiinsä tiimiltään/alaisiltaan.

Plussaa jos on vielä mukava ja helposti lähestyttävä, mutta itse pärjään kyllä nihkeämmänkin tyypin kanssa, kunhan on ammattimainen käytökseltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä