Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei työläiset maksa enempää veroja

Vierailija
20.04.2018 |

Saataisiin valtion velka maksettua nopeemmin pois.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta otetaan vielä yhtään enempää veroina pois palkastani, lakkaan ostamasta vaatteita, syömästä ulkona, käymästä kampaajalla, ostamasta suomalaisia elintarvikkeita, menemästä konsertteihin jne.

Voi olla, että moni työläinen palvelualalla ja teollisuudessa pikkasen kärsii siitä, ettei niille ole enää maksavia asiakkaita eli töitä.

Toisaalta, jos työntekemistäni verotettaisiin vähän vähemmän, saattaisin jopa tehdä vähän enemmän töitä.

Vierailija
2/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kysyä, miksei isotuloiset , joilla on rahaa voisi maksaa enemmän veroja?!. Saataisiin valtion velka pois, eikä niiden talous kuitenkaan kärsisi, kun on sitä rahaa.  Järki käteen, ei työläisillä ole rahaa ainakaan kaikilla, hyvä, että pienellä palkalla edes toimeen tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani kysyn, miksei tukia veroteta enemmän?

Vierailija
4/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te nyt tajusitte että tämä on Provo :D tämä jos mikä on joten älkää ruokkiko

Vierailija
5/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kova verotus heikentää talouskasvua ja päädyttäisiin huonompaan tilanteeseen.

Vierailija
6/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä valtion velkaa ole tarkoituskaan maksaa koskaan kokonaan pois.

Vierailija
7/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tuli palkkalaskelma, ennakonpidätys 2732,40 ei tekis kyllä mieli enempääkään maksaa kuukausittain :(

Vierailija
8/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa, jolla rahaa kirjoitti:

Minä voisin kysyä, miksei isotuloiset , joilla on rahaa voisi maksaa enemmän veroja?!. Saataisiin valtion velka pois, eikä niiden talous kuitenkaan kärsisi, kun on sitä rahaa.  Järki käteen, ei työläisillä ole rahaa ainakaan kaikilla, hyvä, että pienellä palkalla edes toimeen tulee.

Minulla 7100ekk liksa ja tosta otetaan sit ne verot veke, niin se on aika iso raha mikä tosta lähtee. Enempää en maksa todellakaan veroja liksasta. Valtion velkaa ei perusliksoilla hoideta yhtään mihinkään. Jos tämä maa haluaa hoitaa hommansa paremmin, niin menkööt koputtelee suuryritysten oville. Toiseksi vois jättää kaikki turha ostelematta, kuten hornetit 6-8miljardilla. Yli miljardi menee vuodesssa muualta tulleille. Mun lompakosta ei lähde mihinkään suuntaan fyrkkaa enää. Minä maksan veroja enemmän kuin hyvin moni muu ja loput mitä jää olen ansainnut.

Vierailija
9/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä valtion velkaa ole tarkoituskaan maksaa koskaan kokonaan pois.

Ei niin olekaan eikä siihen edes pidä pyrkiä. Onneksi noi tontut sen verran tajuaa siellä pömpelissä. Maa on konkassa toiseen suuntaan jos puhdas pöytä.

Vierailija
10/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saataisiin valtion velka maksettua nopeemmin pois.

Nopeammin velat maksettaisiin, kun teiltä loisilta poistettaisiin tuet.