Miksei työttömät makaa sohvalla sylkemässä kattoon?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että kun olin työtön, en viitsinyt ikinä tehdä tätä.
Arvasin. Pitäisi laittaa kamerat työttömien sohvien viereen ja viedä tuet, jos eivät viitsi työttömöidä odotusten mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ne sitäkään viitsi?
Ne on kaikki puistoissa ja diskoissa kiusaamassa tyttöjä, insallah!
En minäkään jaksanut, olisi varmaan pitänyt olla jokin aktiivimalli kattoonsyljeskelystä.
No en pidä sylkemisestä, katselen vain elokuvia päivät pitkät,, juon
kaljaa ja sometan, näin on ihan yes.
Naapuri hakee kaljat kahden tölkin palkkiolla. Elämä on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään jaksanut, olisi varmaan pitänyt olla jokin aktiivimalli kattoonsyljeskelystä.
Aktiivimallin korjausten myötä aktiivisuusehdon täyttää myös päivittäisellä tunnin kattoonsyljeskelyllä. Mutta kattoja tullaan myös tarkastamaan pistokokein ja sitä räkää on sitten löydyttävä laipiosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aktiivimallin korjausten myötä aktiivisuusehdon täyttää myös päivittäisellä tunnin kattoonsyljeskelyllä. Mutta kattoja tullaan myös tarkastamaan pistokokein ja sitä räkää on sitten löydyttävä laipiosta!
Ei tsrvi tuntia päiässä, vaan 18 tuntia 65 pvän aikana, helppos! Jos et itse ehdi, niin jengi kokoon, riittävä määrä saadaan aikaan tod. nopeasti.
Moni työtön aikoo alkaa sylkemään kattoon heti jos painovoimaan tehdään aktivoiva 4,65% alennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tsrvi tuntia päiässä, vaan 18 tuntia 65 pvän aikana, helppos! Jos et itse ehdi, niin jengi kokoon, riittävä määrä saadaan aikaan tod. nopeasti.
Näytteet tarkistetaan. Pitää olla työttömän omat syljet. Huijausyrityksistä tulee 7 vuoden karenssi.
Mut entäs jos on korkeat huoneet tai ei ole voimaa sylkeä kattoon asti? Tai jos puuttuu se sohva? Maksaako sossu sohvan, että olisi mahdollisuus olla työttömänä oikein?
Vierailija kirjoitti:
Mut entäs jos on korkeat huoneet tai ei ole voimaa sylkeä kattoon asti? Tai jos puuttuu se sohva? Maksaako sossu sohvan, että olisi mahdollisuus olla työttömänä oikein?
Jos ei ole voimia, niitä on kerättävä. Ei tässä työssäkäyviltäkään kysytä, jaksaako. Sohvan voit hakea kirpparilta.
Eikös siihen pidä olla koulutus? Lisäksi matka makuuhuoneesta sohvalle on liian pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös siihen pidä olla koulutus? Lisäksi matka makuuhuoneesta sohvalle on liian pitkä.
Miksei työttömät perusta kattoon sylkemisen kursseja.
Myönnän, että kun olin työtön, en viitsinyt ikinä tehdä tätä.