Musta sais Mr Bean tyylisen sketsisarjan ihan vain kuvaamalla musta tosi-TV:n
Oikeesti joku voi olla näin tohelo. Nää kaikki tapahtuneet tällä viikolla, ei ole aikajärjestyksessä ja tässä on vain osa, en edes jaksa muistaa kaikkea:
1. Nukun pommiin ja lähden kiireellä töihin. On sellainen ilma, että ei ehkä tartte käsineitä, mutta otan ne taskuun. Matkalla tuntuu että tarvin sittenkin. Mulla on kaksi saman käden hanskaa, pikkaisen erilaiset mustat.
2. Otan mustikkamehua kaapista. Laitan sitä lasiin. Tiskipöydällä on myös kahvikuppi. Kun nostan lasia, se osuus siihen lasiin niin että kolmasosa mehusta roiskuu ympäriinsä ja myös mun valkoiselle neuletakille
3. Meillä on makuuhuone L:n muotoinen. Sänkyä peittäessäni isken jalkani siihen kulmaan niin että varvas menee mustaksi.
4. Pullotan simaa. Avaan rusinapussin. Tarvitseeko edes selittää, missä ne rusinat on hetken kuluttua?
5. Lähden pyörällä harrastukseen. Huomaan olevani työpaikan pihalla, työpaikka on täsmälleen päinvastaisessa suunnassa, onneksi kuitenkin lyhyt matka
6. Otan avaimet taskusta ja kännykkä lentää pitkin lattiaa. Säilyi onneksi ehjänä
jne...
Ei mulla ole mitään diagnoosia ja luonteeltani olen joidenkin mielestä maailman rauhallisin ihminen. Eli ADHD ei tähän ole syynä.
Olen ihan samanlainen.