Laukeatko helposti yksin, mutta miehen kanssa et lainkaan?
Itse en ole lauennut miehen kanssa ikinä. Nyt sinkkuna ollessa vibran kanssa on paikat herkistyneet sen verran että pelkillä sormillakin saan noin 10 sekunnissa ja siihen kun ottaa vibran mukaan, suihku lentää kaaressa. Jos joskus löydän miehen, onko toivoa että pystyisin laukeamaan miehenkin kannsa? Kuinka kauan teillä kestää saada yksin?
Kommentit (10)
Mä en osaa edes sormilla.. Mikä mussa on vikana?
N26
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa edes sormilla.. Mikä mussa on vikana?
N26
Oletko koittanut vibralla? Sitten kun sillä aloin saamaan, onnistui siihen perään pelkillä sormillakin. Luulin ennen että pitää ajatella jotain eroottista, mutta vasta kun opin tyhjentämään mieleni kokonaan, homma alkoi toimia.
Ap
Ota sormet tai seksilelut mukaan niin saat yhdynnässäkin. Mies varmasti pystyy sinulle myös orgasmin tekemään kun näytät, miten sinua pitää koskettaa.
Vai tarkoititko pelkällä yhdynnällä? Ei voi tietää. Itse en saa pelkässä yhdynnässä, kuten ei ensimmäinen vastaajasikaan. Se on hienoa, mutten kanssa käsitä, miten siinä edes voisi saada. Yhdyntä sinänsä ei etäisestikään ala nostaa minua huippua kohti.
Toisaalta kun olet noin "helppo" en ihmettelisi, vaikka saisit riittävästi klitorisstimulaatiota ihan yhdynnässäkin. Hauska on ainakin harjoitella ja kokeilla eri asennoissa.
Niin, ap voisi tarkentaa, mitä tarkoittaa kysymyksellään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ap voisi tarkentaa, mitä tarkoittaa kysymyksellään.
Niin en ole koskaan saanut miehen kanssa, en yhdynnässä enkä miehen sormilla. Leluja mulla ei ole suhteessa ollut käytössä, tulevaisuudessa todennäköisesti on.
Ap.
En ole ikinä saanut yhdynnässä. Itsetyydytyksellä saan alle minuutissa kun ajattelen kiihottavia asioita ja hieron klitorista.
N27
Jos ap saa 10 sekunnissa niin varmasti mies onnistuu sormin tai kielellä myös.
Olen saanut ehkä kaksi kertaa pelkästään yhdynnässä. Kaksi eri kumppania. En tiedä mitä siinä edes tapahtui, olin vaan jotenkin herkistynyt/kiihoittunut enemmän kuin yleensä. Se tuleminen on jotenkin erilainen, leijuva, pidempi ja sen jälkeen sellainen euforinen olo ja tosi väsynyt. Harmittaa kun ne on niin harvinaisia.
Käsin ja vibralla (klitoriksella) tulen nopeasti. Mutta orgasmi on sellainen nopea ja voimakas ja sen jälkeen ei ole sellaista hyvää euforista oloa vaan voi jatkaa monta orkkua peräkkäin. Ei niin tyydyttävä ja perusrunkkailua.
Suuseksissä tulen aina mutta se vaatii keskittymistä ja neuvoja. Se orkku on mukava ja pidempi kuin käsin saatu, yleensä saan seksissä miehen kanssa tällä tavalla.
Yhden kerran olen saanut yhdynnässä. Oli ihan erilainen kokemus kuin runkkaamalla tuleminen.
Minäkään en ole koskaan saanut seksissä. En ihan käsitä miten se edes tapahtuu kun en ole koskaan ollut edes lähellä orgasmia seksissä. Nautin kyllä muuten siitä pantavana olosta.