Saksalaiset miehet
Onko täällä kenelläkään kokemuksia parisuhteesta/avioliitosta saksalaisten miesten kanssa?
Onko kulttuurieroja? Kaikki ovat yksilöitä, mutta nyt saa yleistää; minkälaisia saksalaiset miehet ovat? Kauanko seurustelitte ennen avioliittoa?
Kommentit (45)
Miksei ylläpito poista tätä keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Toni Mahfud!😍🔥
Siis kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni Mahfud!😍🔥
Siis kuka?
Toni Mahfud on saksalainen miesmalli.
Saksalaiset miehet on ihan parhaita!<3
Ovat myös hyviä rakastelemaan!;)
Germaanisissa miehissä on vaan sitä jotain...en tiedä mitä se on mutta aina kun näen sellaisen niin sydämeni sulaa!<3
Minun tuntemani saksalaismiehet on paljon kivempiä kuin kaikki tuntemani suomalaismiehet.
Minulla on saksalainen mies ja ennen avioliittoa seurusteltiin kuusi vuotta.
Eli meillä ei ollut kiire mihinkään:)
Mutta he siis ovat paljon avuliaampia, ystävällisempiä ja romanttisempia.
He myös ääntävät paremmin englantia mikä on iso plussa!<3
Saksalaiset miehet...ahh...
Hyviä muistoja tulee mieleen heistä;)
Vierailija kirjoitti:
Saksalaiset miehet...ahh...
Hyviä muistoja tulee mieleen heistä;)
Millaisia hyviä muistoja?;)
Jos univormu on kunnossa niin mikäs siinä. Aatun perintö elää saksalaisissa miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Toni Mahfud!😍🔥
Psykopaatin näköinen. Mutta sehän jo tiedettiin, että naiset pitävät psykopaateista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni Mahfud!😍🔥
Psykopaatin näköinen. Mutta sehän jo tiedettiin, että naiset pitävät psykopaateista.
Kaukana psykopaatin näköisestä!
Ties vaikka joku saksalainen on nyt jo ihastunut sinuun! Minä sain tietää vasta neljän vuoden päästä, että nykyinen saksalainen mieheni on ihastunut minuun.
Vierailija kirjoitti:
Toni Mahfud!😍🔥
Mahfud on oikeasti turkkilainen, ei etninen saku siis.
Mielestäni ovat enemmän tätä mallia:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on saksalainen ja töitä on 8h + siellä välissä 1h ruokatunti eli 9h + työmatkat kotoa pois päivittäin. Mitä tulee perhe-elämään niin osa on toki joo konservatiivisempia, mutta ei kaikki. Erikoisinta oli minusta se, että kun meni naimisiin niin palkka nousi 500e/kk. Ja tämä myös takautuvasti eli kun menivät joulukuussa naimisiin niin koko menneeltä vuodelta tuli joka kuulta se 500.
Onko tämä totta? 500 euroa per kuukausi?
Toni Mahfud!😍🔥