Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen kummilapsi

Kummitäti
20.04.2018 |

Loukkaannuin syvästi kun aikuinen kummilapseni ei muistanut minua täyttäessäni pyöreitä edes onnitteluviestillä.Ei joulukortteja eikä mitään kiitosta hänen lapsensa ristiäislahjasta eikä muistakaan saamistaan lahjoista joilla häntä ja hänen perhettään muistettu.Onko muita joilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minua ei kutsuttu edes rippijuhliin. Silloin älysin, ettei kannata muistaa ja olen ollut huomattavasti tyytyväisempi.

Vierailija
2/9 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ikävää ja tökeröä :( :(   Ymmärrän, että loukkaannuit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisia kummilapsia tarvi enää muistaa merkkipäivinä.

Vierailija
4/9 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummin ovat lapsen vanhemmat aikanaan valinneet. Ei lapsi aikuisenakaan itse välttämättä välitä koko ihmisestä tai hänen pyytämättä tulevista lahjoistaan. Lakkaa muistamasta mokomaa huonokäytöksistä ihmistä.

Vierailija
5/9 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska kummieni synttärit ovat. Äiti olisi muistuttanut, muttei elä enää.

Vierailija
6/9 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kummilapseni ole muistanut, paitsi silloin kun tarvitsee jotain. Kun lopetin lahja-automaatin ja yleisavustajan tehtävät, sain haukut päälleni aikuisen kummilapsen vanhemmilta!

Vierailija
7/9 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisareni esikoisen sylikummi. Tulen hyvin toimeen hänen kanssaan ja olen aina muistanut häntä jouluna ja syntymäpäivänä. En muista, että hän olisi ikinä onnitellut minua syntymäpäivänäni. Joululahjaksi olen tainnut viimeksi saada piirustuksen, kun tyttö oli 5-vuotias. Oma kummitätini kyllä onnitteli ja osti lahjoja täysi-ikäiseksi saakka.

Vierailija
8/9 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, koska kummieni synttärit ovat. Äiti olisi muistuttanut, muttei elä enää.

Kysy kummiltasi opastusta, miten saa tietää kummien syntymäpäivät.

Vierailija
9/9 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummisuhde on täysin yksipuolinen hyväksikäyttösuhde.

En osallistu.