Mies petti, pelottaa sukupuolitaudit
Joo, harrastettiin seksiä ilman kondomia, koska ollaan oltu yhdessä 3v. ja yritettiin lasta. Nyt kävi ilmi, että on käynyt vieraissa ja kehotti minua suoraan hakeutumaan testeihin. Oksettaa ja pelottaa. Otin saikkuakin töistä. Huono omatunto siitäkin, mutta en nyt pysty mihinkään.
Kommentit (27)
Muista sitten ap että sussa on voinut olla ne taudit piilevinä jo pitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Mammat täällä kerskuu sadoilla panoilla kymmenistä eri maista ja paniikki tulee tosta miehen yhdestä pettämisestä 😂
Mulla tulisi paniikki lahinna miehen urpoudesta (lue: ajattelemattomuudesta).
Mullakin on "satoja panoja kymmenista eri maista", mutta en ole elaissani sairastanut yhtakaan sp-tautia (ja olen testauttanut tasaisin valiajoin ja aina ennen uutta parisuhdetta viela tuplaten). Ehkaisysta huolehtiminen, naas.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Mammat täällä kerskuu sadoilla panoilla kymmenistä eri maista ja paniikki tulee tosta miehen yhdestä pettämisestä 😂
Mullakin on "satoja panoja kymmenista eri maista", mutta en ole elaissani sairastanut yhtakaan sp-tautia (ja olen testauttanut tasaisin valiajoin ja aina ennen uutta parisuhdetta viela tuplaten). Ehkaisysta huolehtiminen, naas.
Muista käydä säännöllisesti papa-testeissä. eri
Minä poika en ole ikinä testannut vehjettäni vetäisyjen jälkeen ja yhä tässä porskutetaan ja vielä hyvässä kondiksessa! Ja tytöt ovat aina kovasti tykänneet. Yksikään ei ole tullut väittämään jälkeen päin että olisi saanut jotain pöpöjä kookkaasta kikkelistäni. : )
M52
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista käydä säännöllisesti papa-testeissä. eri
Joo kaynkin, tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastit seksiä kun tiesit pettäneen, yök.
Ei missään mainittu että seksiä harrastettiin sen jälkeen kun pettämisestä oli tiedetty.
No ku se oli niin jännittävä ja ihku lutunen.
- ap