Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti, pelottaa sukupuolitaudit

Vierailija
20.04.2018 |

Joo, harrastettiin seksiä ilman kondomia, koska ollaan oltu yhdessä 3v. ja yritettiin lasta. Nyt kävi ilmi, että on käynyt vieraissa ja kehotti minua suoraan hakeutumaan testeihin. Oksettaa ja pelottaa. Otin saikkuakin töistä. Huono omatunto siitäkin, mutta en nyt pysty mihinkään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi harrastit seksiä kun tiesit pettäneen, yök.

No ku se oli niin jännittävä ja ihku lutunen.

- ap

Vierailija
22/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten ap että sussa on voinut olla ne taudit piilevinä jo pitkän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha. Mammat täällä kerskuu sadoilla panoilla kymmenistä eri maista ja paniikki tulee tosta miehen yhdestä pettämisestä 😂

Mulla tulisi paniikki lahinna miehen urpoudesta (lue: ajattelemattomuudesta). 

Mullakin on "satoja panoja kymmenista eri maista", mutta en ole elaissani sairastanut yhtakaan sp-tautia (ja olen testauttanut tasaisin valiajoin ja aina ennen uutta parisuhdetta viela tuplaten). Ehkaisysta huolehtiminen, naas. 

Vierailija
24/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha. Mammat täällä kerskuu sadoilla panoilla kymmenistä eri maista ja paniikki tulee tosta miehen yhdestä pettämisestä 😂

Mullakin on "satoja panoja kymmenista eri maista", mutta en ole elaissani sairastanut yhtakaan sp-tautia (ja olen testauttanut tasaisin valiajoin ja aina ennen uutta parisuhdetta viela tuplaten). Ehkaisysta huolehtiminen, naas. 

Muista käydä säännöllisesti papa-testeissä. eri

Vierailija
25/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poika en ole ikinä testannut vehjettäni vetäisyjen jälkeen ja yhä tässä porskutetaan ja vielä hyvässä kondiksessa! Ja tytöt ovat aina kovasti tykänneet. Yksikään ei ole tullut väittämään jälkeen päin että olisi saanut jotain pöpöjä kookkaasta kikkelistäni. : )

M52

Vierailija
26/27 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista käydä säännöllisesti papa-testeissä. eri

Joo kaynkin, tietysti! 

Vierailija
27/27 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi harrastit seksiä kun tiesit pettäneen, yök.

Ei missään mainittu että seksiä harrastettiin sen jälkeen kun pettämisestä oli tiedetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi