Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti, pelottaa sukupuolitaudit

Vierailija
20.04.2018 |

Joo, harrastettiin seksiä ilman kondomia, koska ollaan oltu yhdessä 3v. ja yritettiin lasta. Nyt kävi ilmi, että on käynyt vieraissa ja kehotti minua suoraan hakeutumaan testeihin. Oksettaa ja pelottaa. Otin saikkuakin töistä. Huono omatunto siitäkin, mutta en nyt pysty mihinkään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole mitään ja pääsette taas jatkamaan lapsen yrittämistä. Onnea tulevaan perhe-elämään.

Vierailija
2/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippuria kalsareihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeihin vain. Siinä ei menee montaa minuuttia, vain veri- ja vitsanäyte, ja tulokset tulevat yleensä parissa päivässä. Sitten saat mielenrauhan. Miehen heittäisin pihalle ja lopettaisin lapsen yrittämisen, oli testien tulos mikä tahansa.

Vierailija
4/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testeihin vain. Siinä ei menee montaa minuuttia, vain veri- ja vitsanäyte, ja tulokset tulevat yleensä parissa päivässä. Sitten saat mielenrauhan. Miehen heittäisin pihalle ja lopettaisin lapsen yrittämisen, oli testien tulos mikä tahansa.

Mies on lentämässä pihalle. Muuta en edes harkitse. Olen todella vihainen ja pettynyt. Kuvottaa koko äijä.

Vierailija
5/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kehotti SINUA testeihin, kävikö itse jo ja todettiin, että on tauti / tauteja?

Eikö järjen mukaan pettäjä kävisi itse testeissä ja jos ei ole tautia niin toisen ei tarvi mennä.

Vierailija
6/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kehotti SINUA testeihin, kävikö itse jo ja todettiin, että on tauti / tauteja?

Eikö järjen mukaan pettäjä kävisi itse testeissä ja jos ei ole tautia niin toisen ei tarvi mennä.

tais jotain löytyy..

Vierailija
7/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeihin pääsee nopeasti ja tulokset saa pian.  Ikävä tilanne, mutta mies ei ole arvoisesi. Kukaan rakastava kumppani ei tekisi tuollaista.

Vierailija
8/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ehkä varmuuden vuoksi kävisin ja pyytäisi kaikki mahdolliset. Sain pettäjä-exältäni aikanaan klamydian ja jaksoi väittää kirkkain silmin testitulosten tultua, että ”ei se ainakaan häneltä ole”, ei ollut sitten oikeasti itse edes vaivautunut testeihin. Kuvottava häiskä.

Tsemppiä ap raskaaseen prosessiin. Toivottavasti ei oo mitään tauteja ja pääset jatkamaan elämää, kyllä sinulle on vielä jossain sellainen luotettava kumppani jonka kanssa pääset toteuttamaan lapsihaaveita.

Vierailija
9/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään rehellinen (vaikkakin tyhmä) kusipää. Jos olis käyttäny kumia, et tietäisi vieläkään pettämisestä.

Vierailija
10/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sanotaan, kun on jo itsellä todettu jotain. Tai sitten sillä, kenen kanssa on pettänyt.

Vierailija
11/27 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy mitä on odotettavissa. Mieshän jo tietää.

Vierailija
12/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa HIV-testinkin, pitää olla 1kk vähintään tuosta ukkosi melankastamisreissusta. Samoin kupassa. 

Akat, jos ukkonne on kova vonkamies ja uittaa tukkiaan ahkerasti vieraillakin vesillä, vaatikaa aina testit heiltäkin! Kummasti miehiä eivät nämä sp-taudit tunnu huolettavan, kun niin moni tykkää soudella venhoa paljaalla lavalla.

Vierailija
13/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty nainen kirjoitti:

Jos ottaa HIV-testinkin, pitää olla 1kk vähintään tuosta ukkosi melankastamisreissusta. Samoin kupassa. 

Akat, jos ukkonne on kova vonkamies ja uittaa tukkiaan ahkerasti vieraillakin vesillä, vaatikaa aina testit heiltäkin! Kummasti miehiä eivät nämä sp-taudit tunnu huolettavan, kun niin moni tykkää soudella venhoa paljaalla lavalla.

Minä sain (ex)-vaimoltani klamydian.

M41

Vierailija
14/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin sanotaan, kun on jo itsellä todettu jotain. Tai sitten sillä, kenen kanssa on pettänyt.

Tama...kukapa sita vaan "varmuuden vuoksi" kehottaisi puolisoaan kaymaan testeissa. Tuo tarkoittaa sita, etta miehellasi on sp-tauti, ja niin on todennakoisesti sinullakin. Valitettavasti.

Vierailija
15/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki väärin: ei kannattaisi kertoa toiselle yhdestä pienestä hairahduksesta.

Vierailija
16/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies teki väärin: ei kannattaisi kertoa toiselle yhdestä pienestä hairahduksesta.

Sinulta on tainnut kuppa jo mädättää aivosolut.

Vierailija
17/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa sukupuolitaudeista on lääkkeillä hoidettavissa, kunhan ajoissa osaa hakeutua hoitoon. Turhaan stressaat, ei se maailmanloppu ole, vaikka esim. klamydia olisikin.

Vierailija
18/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta on tainnut kuppa jo mädättää aivosolut.

Miten niin? Onhan täällä ketju, jossa monet toteavat, ettei yhdestä hairahduksesta pidä puolisolle kertoa, ettei tälle tule paha mieli. Jos aloittajan mies ei olisi kertonut pettäneensä, niin aloittaja olisi aivan onnellinen.

Ei siis kannata kertoa.

Vierailija
19/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Mammat täällä kerskuu sadoilla panoilla kymmenistä eri maista ja paniikki tulee tosta miehen yhdestä pettämisestä 😂

Vierailija
20/27 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastit seksiä kun tiesit pettäneen, yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi