5-kymppisille sopiva baari Tampereells?
Kommentit (15)
Patarouva Pispalanvaltatiellä. Kyllä on seuraan tulijoita ainakin minulla, vaikka en edes yritä.
Ok, kiitos vinkistä. Käykö siellä tän ikäistä porukkaa? Mihinkäs sieltä sitten vai onko hyvä mesta koko illaksi? ap.
Vierailija kirjoitti:
Patarouva Pispalanvaltatiellä. Kyllä on seuraan tulijoita ainakin minulla, vaikka en edes yritä.
Onko isokin paikka vai joku pikkupubi? Käykö siellä ihan normaalia porukkaa vai onko ns. räkälä? Niistä kun ei varmaan kunnon seuraa löydy. ap.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei Pispalan pulteri:)
Ainakin viiskymppinen kaverini käy Tähdessä. Ja Tiikerihaissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei Pispalan pulteri:)
Pulterihan on nykyään fiini hipsterikapakka, jossa älyköt käy fiilistelemässä kansankulttuuria.
Paappa on tosiaan "varttuneemmalle" väelle varma mesta.
Ok, ehkä kesällä vois jostain terassilta vaikka löytyä tarjontaa? Mitkähän olis parhaat terassit sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko isokin paikka vai joku pikkupubi? Käykö siellä ihan normaalia porukkaa vai onko ns. räkälä? Niistä kun ei varmaan kunnon seuraa löydy. ap.
Siellä käy kaikki epiläläiset, jotka yleensä kapakoissa käy. Eläkeläisrouvat käy joskus lounaalla.
Minäkin käyn, mutta en tiedä mikä sinusta on normaalia.
Siis viisikymppinen baariin? Jos ihminen menee yli kolmekymppisenä baariin, siinä on jotain todella pahasti vialla. Kyllähän niitä tupakanhajuisia ja likaisia denoja siellä tietenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Siis viisikymppinen baariin? Jos ihminen menee yli kolmekymppisenä baariin, siinä on jotain todella pahasti vialla. Kyllähän niitä tupakanhajuisia ja likaisia denoja siellä tietenkin on.
Juu, pahasti vialla on se, ettei meillä ole enää miehiä ja sellaiset haluaisimme ihan live-tarjonnasta löytää. Baareissa ja terasseillahan heitä yleensä näkee ja ainuita paikkoja, joissa keskustelu on helppo avata muutaman lasillisen jälkeen. ap.
Vierailija kirjoitti:
Ok, ehkä kesällä vois jostain terassilta vaikka löytyä tarjontaa? Mitkähän olis parhaat terassit sitten?
Paapan Kapakan terassi on kesällä aina täynnä. Muutenkin siellä on paljon juuri 40-60 v. porukkaa. Ja live-musaa joka ilta.
Ei tiiä vaikka sitäkin, mutta ihan parisuhdetta etsimässä oltaisiin molemmat. Mutta osaatko vastata kysymykseen? Ei olla muuten rouvia sitten. ap.