Mielesi tekee sipsejä. Käyt kaupassa ja mukaasi tarttuu.... (mitä sipsejä?)
Mä itse nappaan mukaan Taffelin sourcream&onion-sipsipussin. 😋
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei tee miel sipsejä. Koska pakkauskoot ihan liian suuria.Ranskassa on kivoja pikkiriikkisiä pusseja joilla saa sen akuutin suolaisen tarpeen tyydytettyä, Suomessa on vaan typeriä perhepakkauksia.
Häh, just ostin pikkupussin tänään ihan tavallisesta k-kaupasta.
Kartanon valkosipuli-kermaviili. Aina.
Estrellan Cheddar & Chitpole 😋 Ite asias mul on just näitä pikkupussi 40 grammaa.
Hedelmiä, koska en halua syödä sipsejä vaikka miten tekisi mieli.
Estrella Manhattan, Taffelin juustonaksuja tai Weekend snakcksin Mix.
- Taffelin poimut + Holiday-dippi
- Salt & vinegar
- Kartanon maustamattomat
- Cheese & onion
- Black pepper & sea salt
Syön ehkä kerran kuussa.
Juureslastuja. Jos edellä mainitut (taas) ovat loppuneet, minipussi ihan tavallisia Taffeleita.
Estrellan Herkku + sweet chilli-dippi tai Nacho cheese balls.
Estrella peruskeltainen pussi sileitä suolattuja sipsejä sekä Estrellan American-dippi
Estrella Herkku. En oikein pidä mausteseoksista, PAITSI syksyllä niistä Estrellan uuden sadon kanttarellin makuisista.
Yksinkertaisia vain suolattuja, itseasiassa Rainbowin paperipussissa myytävät normaalit suolatut ovat lemppareita! Myös Rainbown mustapippuri on hyvää!
Sitten juustonaksut kakkosena.
Juuri täällä rouskuttelen estrellan linssisipsejä (kermaviili & sipuli). On kyllä niin hyviä, etten taida enää mitään muuta ostaakaan.
Luultavasti jotain bbq-grilli sipsuja ja american dipsu
Pelkkiä suolattuja tai juustonaksuja yleensä. Mieluiten joku pieni pussi. Kartanon menee maustetutkin, jos mies on jaolla, sitten ehkä niitä Kermaviili-tilli.
Estrellan uusia linssisipsejä. Tai semmosia "grillattuja kanankoipia", muistaakseni nekin estrellan.
Teinin kanssa kävin eilen kaupassa ja pakotti mut ostamaan uusia Taffelin paprika- ja cheddar-sipsejä. Maistoin pari, ihan jees mutta helkkarin suolaisia. Piti juoda litra vettä päälle.
Mulle kelpaa pääasiassa vain Taffelin perus poimuperunat. En tykkää maustesekoituksesta, maistuvat teollisilta. Ja sitten kumoankin aikaisemman väitteeni ja sanon että välillä on sitten ihan pakko saada teollisista teollisimman makuisia juustonaksuja :D
Linssisipsit olivat muuten positiivinen yllätys, en olisi uskonut!